- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Nope, maar het scheelt aardig in de portomonnee om de ratio's iets te wijzigen..![]()
zit wat in

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, maar het scheelt aardig in de portomonnee om de ratio's iets te wijzigen..![]()

Ik geloof nooit dat jou bf erg hoog is. Maw je bent goed bezig..![]()

Prima training! Ik had ook nog een beetje last van de zaterdag workout.en nog even over de voeding, zal ik beter na de training nog wat koolhydraten nemen als 2 droge volkoren beschuiten ofzo ipv alleen een bak kwark?
nog een vraagje: ik zag op mijn bak almhof franse magere kwark bij koolhydraten dat alle kh die erin zitten verzadigde suikers zijn. zijn suikers niet k*t?

Prima training! Ik had ook nog een beetje last van de zaterdag workout.
Wat betreft de post workout zou ik zeker nog wat carbs toevoegen, desnoods een banaan of inderdaad wat beschuiten. Naar mijn mening is het zowieso beter om een deel van je voeding naar je post-workout te verschuiven.
Wat betreft de kwark zijn deze suikers melksuikers (lactose). Zit in vrijwel iedere kwark..
Is mits je daar niet intollerant voor bent geen probleem door de gunstige koolhydraat/eiwit verhouding.
Waarom trouwens almhof..zonde van het geld IMO. Check even de macro's, maar volgens mij is de huismerk magere kwark misschien nog wel beter, en een stuk goedkoper.
Betalen je ouders al je foodz...dan zou ik het lekker zo houden![]()

)zet je squat filmpje gewoon in het filmen van lifts topic
zet je squat filmpje gewoon in het filmen van lifts topic
tis niks bijzonders, gaat gewoon even om de techniek/diepte
edit: aangezien ik geen stage meer heb op dinsdagavond kan ik weer gaan waterpolo'en op de dinsdagavond, zou ik 's morgens of 's middags kunnen squaten en 's avonds kunnen waterpolo'en?
tis niks bijzonders, gaat gewoon even om de techniek/diepte
edit: aangezien ik geen stage meer heb op dinsdagavond kan ik weer gaan waterpolo'en op de dinsdagavond, zou ik 's morgens of 's middags kunnen squaten en 's avonds kunnen waterpolo'en?
Hehe na een stevige squatsessie moet ik er niet aan denken nog te gaan zwemmen 's avonds man, denk dat ik gewoon verzuip dan.
gaat me er om of het slecht is voor dem gains of niet?
Zolang je genoeg eet en je er geen blessures van krijgt zal het imo niet veel uitmakengaat me er om of het slecht is voor dem gains of niet?
waterpolo is redelijk HIIT lijkt me ? Het zal je gains iets verminderen ja, maar het is echt geen drama.
Ik ben ook redelijk wat spiermassa gewonnen toen ik nog volleybalde en vechtsport deed

Zolang je genoeg eet en je er geen blessures van krijgt zal het imo niet veel uitmaken

Zolang je genoeg eet en je er geen blessures van krijgt zal het imo niet veel uitmaken
zolang je genoeg eet en je er geen blessures van krijgt zal het imo niet veel uitmaken
+1ja dat lijkt mij ook, er moet toch gewoon geleefd worden naast de fitnesshobby.
Ja dat lijkt mij ook, er moet toch gewoon geleefd worden naast de fitnesshobby.

Graag jullie mening over het volgende:
2 dingen waar ik mee zit momenteel zijn:
1 ik vind dat mijn armen erg achter lopen op de rest van mijn lichaam, ik doe ub/lb op maandag dinsdag donderdag en vrijdag, is het een idee om op zaterdag nog een keer extra armen en schouders te trainen of wordt dit te veel?
2 Eind mei wil ik graag onder de 10% bf staan, wanneer zou ik dan gaan moeten cutten (2 a 3 maand van tevoren genoeg?) en wat vinden jullie van het keto dieet? (carbs onder de 20 gram per dag)
ik hoor graag jullie mening over deze 2 punten