AndroidHealthClinic

Rocks road to world domination

vond je de stones zo vet dat je meteen je logje verplaatst hebt ? of wil je ook een reden voor een baard :D?

• Topic Starter Topic Starter
Ait, mag je vast wel een x iemand mee nemen right? :P Doen we dat over een paar weken een keer, houden wel contact.

Dat bedoelde ik idd, zitten hier best relaxte lui maar ook gewoon echt heel veel kneuzen. Maar over 't algemeen vind ik ook de PL'ers hier relaxter over komen

ye dat gaat wel goed komen, doen we :D

Ik geloof ook best dat er zat chille bb'ers zijn, maar een groot gedeelte ook gewoon niet.

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

vond je de stones zo vet dat je meteen je logje verplaatst hebt ? of wil je ook een reden voor een baard :D?

both :D

Mooi dat je me advies hebt opgevolgd, hier worden de gains gemaakt en de mannen geboren. Welkom!

Mooi dat je me advies hebt opgevolgd, hier worden de gains gemaakt en de mannen geboren. Welkom!

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

wat ik eet op een gemiddelde dag:

ontbijt: 250 gram franse magere kwark met een schep whey
2x volkoren boterham met sandwich spread en 8 plakjes kipfilet

maaltijd 2: 2x volkoren boterham met sandwich spread en 8 plakjes kipfilet + appel

maaltijd 3: 2x volkoren boterham met sandwich spread en 8 plakjes kipfilet + volkoren beschuit met pindakaas

maaltijd 4: 2x volkoren boterham met sandwich spread en 8 plakjes kipfilet

maaltijd 5: plus minus 100 gram rijst (gekookt gewicht) en een lading groente plus kipfilet of zalm

5 gram creatine

's avonds nog een keer een volkoren beschuit met kipfilet (ligt eraan of ik getraind heb of niet) en 250 gram magere kwark met whey

meningen/ suggesties?

als je kcal en ekv kloppen vind ik alles prima, denk dat je laag in vet zit.

vreet je kipfilet broodbeleg ? ik koop die van musclemeat voor op de botherham, veel goedkoper

Maak er een volle bak kwark van voor het slapen, voeg eventueel wat melk toe hier en daar en als je wil aankomen jezelf scheel vreten in noten.

als je kcal en ekv kloppen vind ik alles prima, denk dat je laag in vet zit.

vreet je kipfilet broodbeleg ? ik koop die van musclemeat voor op de botherham, veel goedkoper

Maak er een volle bak kwark van voor het slapen, voeg eventueel wat melk toe hier en daar en als je wil aankomen jezelf scheel vreten in noten.

noten was ik vergeten te vermelden, neem 2 handjes per dag ongeveer (walnoten)

vreet idd kipfilet broodbeleg, wordt vrij prijzig ja, thanks voor de tip, zal er eens naar kijken.

na carnaval ga ik eens een strak voedingsschema maken en aanhouden tot aan de zomervakantie, en ook alcoholvrij zijn, voor zover ik dat nog niet was.

Meer eten zo op het eerste gezicht. Zou idd ook voor de kosten die kipfilet vervangen, hoeveel pakjes is dat per dag, een stuk of 3? 8 boterhammen en 50 gram rijst is niet heel veel natuurlijk bro. Hoeveel kcal's is dit?

Meer eten zo op het eerste gezicht. Zou idd ook voor de kosten die kipfilet vervangen, hoeveel pakjes is dat per dag, een stuk of 3? 8 boterhammen en 50 gram rijst is niet heel veel natuurlijk bro. Hoeveel kcal's is dit?

heb het ooit eens opgeslagen in google docs, kan het zo even niet terug vinden, heel veel was het niet iig nee.. denk zo 2000-2500 kcal. zeker niet meer..

heb het ooit eens opgeslagen in google docs, kan het zo even niet terug vinden, heel veel was het niet iig nee.. denk zo 2000-2500 kcal. zeker niet meer..

Hmm en je woog een kilo of 90 toch? Als je groeit op 2500 kcals top natuurlijk, dan heb ik niks gezegd.

walnoten zijn volgens mij de duurste noten die er zijn, je kunt ook notenmix bij de aldi halen en aanvullen met pinda's. brood kun je ook smeren met pindakaas dat kost geen reet en dan hoeven er niet een aantal kippen per week te sterven voor je broodbeleg.

Je kan witvis (pangasius/tilapia/koolvis) uit het vriesvak pakken voor de eiwitten en variatie. Is denk ik ook iets goedkoper dan kipfilet, al moet er nog een hoop watergewicht af.

walnoten zijn volgens mij de duurste noten die er zijn, je kunt ook notenmix bij de aldi halen en aanvullen met pinda's. brood kun je ook smeren met pindakaas dat kost geen reet en dan hoeven er niet een aantal kippen per week te sterven voor je broodbeleg.

Gebroken walnoten van de Lidl bro. Zijn van die zakjes, prima voedingswaarde en volgens mij kosten ze geen fl**ker. Smaken ook nog 's goed!

Hmm en je woog een kilo of 90 toch? Als je groeit op 2500 kcals top natuurlijk, dan heb ik niks gezegd.

ben nu bezig alles eens in te voeren op fatsecret en kijken waar ik op uitkom. heb die voeding die ik net zei niet 100% aangehouden, maar t komt in de buurt. ben nu ff wat in elkaar aan t hatseflatsen, zal t zo eens posten. ik weeg nu 93 kg ongeveer. t ging van plus minus 114 (fat ) naar 76 (skinny) naar nu 93 dus (average) ^^

ben nu bezig alles eens in te voeren op fatsecret en kijken waar ik op uitkom. heb die voeding die ik net zei niet 100% aangehouden, maar t komt in de buurt. ben nu ff wat in elkaar aan t hatseflatsen, zal t zo eens posten. ik weeg nu 93 kg ongeveer. t ging van plus minus 114 (fat ) naar 76 (skinny) naar nu 93 dus (average) ^^
Ik zou gewoon even mij fitnesspall downloaden of de welbekende DBB voedingsschema excel gebruiken.

Kun je gelijk je onderhoud berekenen..

kom uit op 2834 kcal

e/k/v 323 242 82

Veel teveel eiwitten naar mijn mening. Vet zit goed op niveau, maar zou toch wat eiwitten inruilen voor carbs.

Mits je niet super gevoelig bent voor carbs natuurlijk..:o

mwah, zolang ik nog vooruitga qua gewichten en genoeg energie heb, is het dan perse nodig om carbs te verhogen?

Terug
Naar boven