XXL Nutrition

Rode zwellingen bij rHGH

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Er is al zolang een discussie gaande over wat nu die rode zwellingen veroorzaakt bij sommige rHGh produkten. Na lang zoeken is er waarschijnlijk een begrijpelijk antwoord ervoor wat ik eigenlijk ter discussie wil stellen.

Eerst dacht men dat de rHGH 192aa zou zijn. Dat de toegevoegde amino de oorzaak zou zijn. Dit omdat het lichaam de 192ste aa niet zou herkennen en dus een allergische reaktie zou geven. Deels kan dit waar zijn, omdat het lichaam een tegenreaktie hierop maakt. Het schijnt dat wanneer je ermee zou stoppen en een maand later ermee verder gaat dat de zwellingen een stuk minder zijn of zelfs helemaal verdwenen zijn.

Maar er gaat nog een ander verhaal de rondte. Wat mij opviel is dat er "ineens" weinig moeite gedaan wordt om rHGH gekoeld te versturen. Ik heb geleerd dat het gekoeld bewaard moet worden, maar tegenwoordig zou de rHGH wel een maand lang uit de koelkast bewaard kunnen worden. Vreemd toch? Nu kreeg ik te horen dat de rode zwellingen veroorzaakt worden door een toegevoegd middel in de rHGH die de aminos in stand houdt buiten de koelkast. Dit om de verscheping te vergemakkelijken.

Het lijkt mij een aannemelijker iets, wat jullie? Of zou men met die toegevoegd middel de 192ste aa bedoelen?

Interessante vraag.

Ik kan er niets zinnigs over zeggen maar lees wel mee. :)

Volgens mij had Rodge pas hierover een heel lang en interessant artikel geplaatst op AR. Zal wel eens kijken of ik de link nog heb.
Kan me herinneren dat men zei als je HGH wat dieper IM zette dat je dan geen last zou hebben van de zwellingen. De oorzaak weet ik niet meer

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Toch is het vreemd dat degene die eerst Hygetropin gebruikt hebben er eerst geen last van hadden, maar bijv. met generics blue tops wel.

me de generics blue tops heb ik er ook last van gehad, maar na anderhalve week had ik er geen last meer van. gewenning van het lichaam ofzo wss?

Terug
Naar boven