Fitness Seller

roelly blasting legs

• Topic Starter Topic Starter
Nee zulke opmerkingen doen mij echt geen pijn alleen ik verbaas me erover dat je zo iets moet zeggen omdat hij toevallig zijn vertaling niet goed doet.
En omdat je zelf deze sport ook doet en zo dom als olie bent denk je dat hij dat dan ook is omdat die geen talenknobbel bezit...
Als je hem toevallig eens tegen komt moet je het hem recht in zijn gezicht zeggen en dan stuur je daarna even een foto van je zelf hoe dat afgelopen is whaha....
zalige post moest keihard lachen

dank je

Je ziet hem gewoon pijn leiden bij de extentions, echt mooi om te zien!
Ik voel die pijn bijna zelf als ik zo zit te kijken :P

Daamn haha zieke shit

ik heb meer dan 20 jaar wekelijks +200kg squats gedaan , vorige week mn 2de knie laten opereren , kraakbeen laten verwijderen , vorig jaar de andere knie laten doen , beentrainingen zijn voorgoed verleden tijd voor mij...
enkele nog een beetje lichte extentions en fietsen met een iets hogere weerstand , en thats it voor binnenkort...

maar on topic nu :

wat is die Roelly een BEEST ! ! !

dat is zuur, geen kraakbeen en trainingen meer. Enige tips misschien hoe men op de lange termijn slijtage kan beperken?

Lekker training, heb ook zin in mijn beentraining zaterdag, na 3 weken vakantie:)

first song name plz?

HATSIBEEEEEEEE
sterk man

Net even voor de derde keer bekeken aangezien ik me benen moet gaan ''blasten'' over 30minuten.... motivation to the top dit!

Pittige tante ja, die trainster

• Topic Starter Topic Starter
lekke nr gek

Wat doet hij precies met die leg extensions? Zijn dat steeds zwaarder wordende setjes met gelijke herhalingen zonder rust? Dat is wat ik ervan maak, maar zit ik goed?

En hoe hij zijn voeten heeft staan bij die SLDL, kan iemand dat toelichten?

Laatst bewerkt:
Nooit van drop set gehoord? Hij maakt het gewicht lichter maar dan geen rust.

Nooit van drop set gehoord? Hij maakt het gewicht lichter maar dan geen rust.

Natuurlijk wel, maar als je de eerste keer kijkt lijkt het alsof die kerel het pinnetje lager (en dus zwaarder) doet. De laatste setjes zijn sowieso dropsetjes want daar hoor je zijn trainer dat ook zeggen.

Terug
Naar boven