MuscleMeat

Stelling Roelly Winklaar - Australian Pro 13 maart 2010

Peiling Peiling Roelly eindigt bij de top 3 en pakt dit weekend zijn Olympia ticket

• Totaal stemmers
    167
Als ik zo de tijden zie weten we over zon 2 uur of Roellie geplaatst is de ja of de nee toch?

pre juging pics: [Link niet meer beschikbaar]

volgens mij zijn de finals nu ongeveer begonnen.

Het zal een lastige worden voor hem om zijn ticket de behalen voor de MrO, dat is voor de 1e 3toch?

dit zal wel worden

1> Kai green
2> dexter jackson

en dan wordt het lastig
3-4-5 > Michael Kefalianos - Roelly - Melvin

Roelly schijnt een publiekslieveling te zijn lees ik op fora, kijk dat is altijd een groot voordeel!

Zeker voor het zoeken naar een goede sponsor.

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Hier houd Lee Priest een Logje bij , die zit in het publiek met zijn laptop op schoot denk ik >

http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=82560&page=8

Laatst bewerkt:
aan de foto's te zien staat roelly er imo iets slechter bij dan de AC

Het zal een lastige worden voor hem om zijn ticket de behalen voor de MrO, dat is voor de 1e 3toch?

dit zal wel worden

1> Kai green
2> dexter jackson

en dan wordt het lastig
3-4-5 > Michael Kefalianos - Roelly - Melvin

Roelly schijnt een publiekslieveling te zijn lees ik op fora, kijk dat is altijd een groot voordeel!

Zeker voor het zoeken naar een goede sponsor.

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Hier houd Lee Priest een Logje bij , die zit in het publiek met zijn laptop op schoot denk ik >

http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=82560&page=8

holy crap, die micheal kefalianos ziet er goed uit zeg ! aan de fotos te zien toch

Lol Roelly backflipping..

Roelly Winklaar.... better than pre judging.... posing to show best .... fine tune some of the shots and there's mo stopping him.... legs are much better than the pics show. Oh no... what happened. Posing was going good and now backflipping...

die lee is wel een grappige vent zeg, sommige comments van hem :lol:

Ivan Sadek..... Hand to ear .... I can't hear you!!! Big guy... very little definition. Come on guys make some noise.... I don't look too good... But noise will cover it up

Melvin Anthony....man... some weird movements... like slow stripping... now some real good posing. Keep it there Melvin. And now his a robot... Oh **** me... don't throw c**k at crowd...

:roflol: die gast is wel grappig hoor:P

Terug
Naar boven