AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Volgens mij is mack roelly, quincy kan ook.

Of is het jay cutler?

Voor degene die het niet helemaal door hebben, het zijn volgens mij romanian deadlifts. Benen bijna volledig stil, en geen deadstop... Dit is gewoon hamstrings. Dat maakt deze ''niet zo speciale deadlift'' toch wat ''specialer'' if you'd ask me..

Haters gonna.. oh **** it nvm. :D

Voor degene die het niet helemaal door hebben, het zijn volgens mij romanian deadlifts. Benen bijna volledig stil, en geen deadstop... Dit is gewoon hamstrings. Dat maakt deze ''niet zo speciale deadlift'' toch wat ''specialer'' if you'd ask me..

Haters gonna.. oh **** it nvm. :D

nah 200 is niet speciaal

Like i said, haters .. :p
Hij traint heel anders dan jij Eddine, dat snap je toch ook wel.

Ja, maar dan is het nog niet speciaal. Als een naturel jongen van 19 dat kan...
haha nee geintje, maar bedoelde meer dat hij bijv 200 op reps bankt, dan moet dit veel makkelijker zijn

haha nee geintje, maar bedoelde meer dat hij bijv 200 op reps bankt, dan moet dit veel makkelijker zijn

Daar heb je wel een punt.
En eddine, ga bodybuilden jongen!
Met je kakker tennispolo! :trollface:

Is allemaal piepschuim.

Hilarisch ook hoe die sibil praat..

groter is beter

Whaha.. ja dat is wel zo. Zit misschien ook wel meer in, of hij deed het als laatste of eerste oefening.. Geen idee, maar jij bent ook geen doorsnee lifter om iemand mee te vergelijken. Genetic power freak jij, dat telt niet. :D

Gaart het hier weer over gewicht? blijft grappig...

• Like
Waarderingen: verb
haha ja lach me rot, mind muscle he! its all in the mind!!!

eigenlijk is bodybuilding gewoon een denksport, vraag me dan wel af waarom het intellectueel niveau zo laag is.

hater

dat zeg je sowieso niet in die rudy winkelhaak zijn gezicht!

Iedereen met VP boven de 12% heeft hier niks te zoeken
:trollface:

Terug
Naar boven