Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

kap eens met dat spammen man e-faggs!

ja maarrre, we willen 2011 zien en geen 2010. We moeten weten hoe beest hij er nu bij staat.

HAHAHAHAHAHAH 0:15 dat aaahh hahahahaha

HAHAHAH btw.. wat doet die gozer achter em daar dan o_O Traps trainen? Waarom maakt ie zijn armen dan krom :P

Je bent een powerlifer zo te horen

mwah, je kan toch niet ontkennen dat hij gelijk heeft? 4 reps met 200 zou toch voor zo'n man niks moeten voorstellen. wellicht is dat ook wel het geval, dat weet ik niet, maar film dan dit setje niet om op een forum te posten oid.

sure hij focust vast enorm op techniek.. wat dan nog... ik ken zat jongens in de -90 die daar ook perfect bb reps mee kunnen uitvoeren. het is gewoon niet filmwaardig ;)

Voor degene die het niet helemaal door hebben, het zijn volgens mij romanian deadlifts. Benen bijna volledig stil, en geen deadstop... Dit is gewoon hamstrings. Dat maakt deze ''niet zo speciale deadlift'' toch wat ''specialer'' if you'd ask me..

Haters gonna.. oh **** it nvm. :D

Dit. Wereld van verschil, perfecte techniek, maar goed dat is blijkbaar niet iets wat de gemiddelde DBB'er interesseert, we willen alleen heel veel gewicht zien waarmee wordt gegooid. Ik heb dat niet zo. Daarbij hoor je ook nog dat hij moet droppen en heeft hij wie weet al wat voor volume achter de rug.

Zijn DL is gay as hell, in vergelijking tot zijn squat. Maar goed niet dat wat dat boeid, maar er werd over gesproken :P

Inderdaad, dit stelt helemaal voor vind ik. Voor een Pro BB'er dan. Big ron daarentegen..

Je bent een powerlifer zo te horen

Ja en jij weet alles toch?

Dit. Wereld van verschil, perfecte techniek, maar goed dat is blijkbaar niet iets wat de gemiddelde DBB'er interesseert, we willen alleen heel veel gewicht zien waarmee wordt gegooid. Ik heb dat niet zo. Daarbij hoor je ook nog dat hij moet droppen en heeft hij wie weet al wat voor volume achter de rug.

Ja echt perfecte techniek man voor een romanian deadlift, wauw maar zelfs op dat punt kan ik je geen gelijk geven maar ja omdat Oma zijn trainster is kan niemand kritiek hebben op zijn uitvoering.
Ik had het verder helemaal niet over gooien, als je mijn lifts ziet zie je me ook nergens gooien en meestal drop je na je topset toch of doe jij dat ervoor?
Veel volume of niet, 5x200 stelt geen drol voor. Als hij daardoor groeit, prima, maar dan nog stelt het in context geen drol voor.

Laatst bewerkt:
Wij hoeven geen mega gewichten te verplaatsen om te groeien:D

gaat je nu ineens weer om de uitvoering? en droppen doe je pas op t allerlaatst idd. maakt ook niet uit maak je niet te druk. en wat heeft oma er mee te maken? interesseert mij niks iig.

Er zal ook eens geen commentaar geleverd worden op het gewicht wat Roelly verplaatst. Gelukkig barst DBB van de bewegingswetenschappers die het allemaal wel beter weten. Als hij 300 op herhalingen bankt dan is het de spotter erachter die met 300kg staat te upright rowen, als hij 400kg squat op herhalingen dan gelooft ook weer niemand het omdat er een spotter achter staat die zogenaamd veel mee helpt, en nu dit weer. Wie denkt hier werkelijk dat de spotters al het werk doen? Natuurlijk zijn er meer mensen die 200 deadliften, maar hoeveel mensen doen Romanian deadlifts met een perfecte techniek met 200kg? Daarnaast kan iedere kleuter zien dat Roelly op dit setje niet to the max ging.

Lol @ alle powerlifters die denken dat Roelly niet echt sterk is. Get real mother ****ers. :roflol:

Ik zeg heel simpel tegen alle pl-ers: "waar is jouw sixpack dan?"

Zijn toch genoeg pro's die niet zwaar liften? Beste voorbeeld is jay, die zie je geen freak weights optillen.

Maar over hem hoor ik nooit iemand zeuren :(

Zijn toch genoeg pro's die niet zwaar liften? Beste voorbeeld is jay, die zie je geen freak weights optillen.

Maar over hem hoor ik nooit iemand zeuren :(

Laatst nog een filmpje van zoveel weeks out waarin Jay Incline DB presses met 70kg dumbbells deet zonder enige hulp van een spotter. En niet een paar herhalingen, maar een setje van 8-10. Jay traint hartstikke zwaar man, alleen altijd vrij strikt waardoor het er misschien minder spectaculair uitziet dan wanneer Branch tekeer gaat op wat oud ijzer. Maar of er veel powerlifters zijn die sterker zijn dan Jay? I doubt it.. Zo groot word je niet met kindergewichten.. :)

Terug
Naar boven