Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Laatst nog een filmpje van zoveel weeks out waarin Jay Incline DB presses met 70kg dumbbells deet zonder enige hulp van een spotter. En niet een paar herhalingen, maar een setje van 8-10. Jay traint hartstikke zwaar man, alleen altijd vrij strikt waardoor het er misschien minder spectaculair uitziet dan wanneer Branch tekeer gaat op wat oud ijzer. Maar of er veel powerlifters zijn die sterker zijn dan Jay? I doubt it.. Zo groot word je niet met kindergewichten.. :)

Weet niet hoor, zag laatst 2 beren 60kg db presses doen en dat waren nog niet echte 'top' plers

precies en velen zouden de uitvoering eens wat meer aandacht moeten geven

Laten we er geen BB-er VS PL-er van maken

elke keer denk ik dat er een update is maar dan is er weer gezever en discussies....
Killy is er ook altijd weer bij he :o

Volgens mij wordt er hier een beetje naast elkaar gepraat.
Voor een persoon als Roelly kan dit gewicht echt geen probleem zijn, hoe perfect de uitvoering ook.

Off topic gezever? Dit is toch een discussieforum? Of mag men alleen maar ja en amen zeggen?

marketing ftw

en nog zie je het hem niet drinken :P

en hoe hij die shake klaar maakt, hoe overdreven kun je het doen, ziet eruit alsof ie nog nooit een shake in zijn leven gemaak thad :D

wel buff though, en vind het een gave vent om te zien

Ik kan me dat ook voorstellen, killy staat dus voor roelly, kom ik lopend richting roelly, zie ik killy staan en dan denk ik, shiiieet wat een

Die opmerking is net zo misplaatst als alle opmerkingen van hun over Roelly zijn weights. Hou de eer aan jezelf. :D

Ik zeg heel simpel tegen alle pl-ers: "waar is jouw sixpack dan?"

Nee is niet hetzelfde, sterker worden is een logisch gevolg van krachttraining en massa opbouw. Zichtbare abs niet.

gaat je nu ineens weer om de uitvoering? en droppen doe je pas op t allerlaatst idd. maakt ook niet uit maak je niet te druk. en wat heeft oma er mee te maken? interesseert mij niks iig.

Sommigen hier zeggen dat het een romanian deadlift is, maar volgens mij is het een normale deadlift net niet tot de grond, kan wel begrijpen dat dit fijne uitvoering voor hem is.

Er zal ook eens geen commentaar geleverd worden op het gewicht wat Roelly verplaatst. Gelukkig barst DBB van de bewegingswetenschappers die het allemaal wel beter weten. Als hij 300 op herhalingen bankt dan is het de spotter erachter die met 300kg staat te upright rowen, als hij 400kg squat op herhalingen dan gelooft ook weer niemand het omdat er een spotter achter staat die zogenaamd veel mee helpt, en nu dit weer. Wie denkt hier werkelijk dat de spotters al het werk doen? Natuurlijk zijn er meer mensen die 200 deadliften, maar hoeveel mensen doen Romanian deadlifts met een perfecte techniek met 200kg? Daarnaast kan iedere kleuter zien dat Roelly op dit setje niet to the max ging.

Lol @ alle powerlifters die denken dat Roelly niet echt sterk is. Get real mother ****ers. :roflol:

Als dit op mijn post bedoeld was, dan moet je vooral even zien dat ik het in context probeer te plaatsen.

Amen

Terug
Naar boven