XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Heb wel eens een pro horen vertellen hoe dat zit met full squats.

Full squats bouwen een overal basis. Veel spiermassa over je hele benen. Maar je kunt er niet één specifieke spier mee isoleren om die intensiever te trainen. IFBB pro's hebben al een overal basis, en hebben dus veel minder reden om een basisbouwende oefening te doen. Op zo'n niveau draait het niet alleen om spiermassa opbouwen, maar ook om het opbouwen van spiermassa op de plekken waar je spiermassa mist. Als je benen outsweep nodig hebben zijn full squats leuk, maar niet voldoende (nogmaals: op IFBB niveau!). Voor ons (niet IFBB'ers) is de basis nog veel belangrijker.

Laatst bewerkt:

Full squats bouwen een overal basis. Veel spiermassa over je hele benen. Maar je kunt er niet één specifieke spier mee isoleren om die intensiever te trainen. IFBB pro's hebben al een overal basis, en hebben dus veel minder reden om een basisbouwende oefening te doen. Op zo'n niveau draait het niet alleen om spiermassa opbouwen, maar ook om het opbouwen van spiermassa op de plekken waar je spiermassa mist. Als je benen outsweep nodig hebben zijn full squats leuk, maar niet voldoende (nogmaals: op IFBB niveau!). Voor ons (niet IFBB'ers) is de basis nog veel belangrijker.

hier zit wat in denk ik!!

klopt... maar dan moet je geen filmpjes posten van 'kijk eens hoeveel ik squat' :D

klopt... maar dan moet je geen filmpjes posten van 'kijk eens hoeveel ik squat' :D

Met een PL correcte squat zou hij ook geen lullig gewicht verplaatsen dat weet jij ook wel. :D Als powerlifter commentaar geven op een bodybuilder is natuurlijk net zo senseless als een wielrenner die commentaar geeft op een schaker. Wereld van verschil. :p

Volgens een maat wie wielrennen vooral kans berekenen, dus wie weet kunnen ze ook wel heel goed schaken

heel het topic verankerd hier.. jezus

Volgens een maat wie wielrennen vooral kans berekenen, dus wie weet kunnen ze ook wel heel goed schaken

triplefacepalm.jpg

Wat maak jij je telkens zo druk kerel? Er is niks aan de hand gewoon wat gepraat dat hoort erbij.

Gewoon, beetje ontopic blijven in een van de betere topics van dbb.

Maargoed, ik report wel hoor.. die knop zit er niet voor niets :D, mijn vader zit bij de politie dus come at me

Wat maak jij je telkens zo druk kerel? Er is niks aan de hand gewoon wat gepraat dat hoort erbij.

Gewoon, beetje ontopic blijven in een van de betere topics van dbb.

Maargoed, ik report wel hoor.. die knop zit er niet voor niets :D, mijn vader zit bij de politie dus come at me

Tja, wat een onzin. Dit is het Roelly Winklaar topic. We hebben het toch over Roelly Winklaar? Filmpjes worden gepost, en mensen leveren daar commentaar op. Of niet. Kan je reporten wat je wil verder...

7/10 gaat niet meer over het filmpje maar over wie het langste volhoud aan zijn mening, eindelijke discussie dus. maargoed, mijn vader zit bij de politie dus zal het aangeven

Roelly gedraagt zich als een volslagen idioot, met name hoe hij na het stof wolkje kijkt als die de poeder in de beker laat ploffen en dat simpele commentaar van sibil steeds op de achtergrond en wtf zeg Roelly nou hij vind water de shit? Volgens mij zijn de anabolen naar zn hoofd gestegen... dan is het logisch dat je idiote disscusies krijgt.

n l
wstfm0.jpg
[/img]

Stop eens met dat gespam, ik wil pics zien en niet gejank.

Dank u hehehehe

roelly is gewoon niet zo slim en heeft een lage iq daar kan die niks aan doen, en over zijn lifts ik heb hem nog geen 1 keer zonder 10 spotters iets zien liften altijd met hulp dat is al helft van de gewicht op rekening van de spotter. En wat die kerel allemaal om de 2 uur in zijn lijf spuit daar word je niet vrolijk van , nee dank je ik blijf liever een software ontwikkelaar.

roelly is gewoon niet zo slim en heeft een lage iq daar kan die niks aan doen, en over zijn lifts ik heb hem nog geen 1 keer zonder 10 spotters iets zien liften altijd met hulp dat is al helft van de gewicht op rekening van de spotter. En wat die kerel allemaal om de 2 uur in zijn lijf spuit daar word je niet vrolijk van , nee dank je ik blijf liever een software ontwikkelaar.

Je kan het ook wel erg zwart-wit afschilderen..
Hoeveel verstand van bodybuilding heb jij? Je komt over als een nietsnut namelijk, je commentaar is echt overdreven en on-onderbouwde onzin.

Ik vind die daniel020 ook zo'n ongelofelijk kinderachtig ventje. Is je hond recent overleden ofzo? Je kan er toch gewoon overheen lezen als het je niet zint, er zijn wel ergere dingen in het leven, met dat irritante: ik ga je reporten hoor, de hele tijd.

Ik vind die daniel020 ook zo'n ongelofelijk kinderachtig ventje. Is je hond recent overleden ofzo? Je kan er toch gewoon overheen lezen als het je niet zint, er zijn wel ergere dingen in het leven, met dat irritante: ik ga je reporten hoor, de hele tijd.

Hij heeft wel gelijk hoor, want dit soort reacties slaan totaal niet op het topic. Deze discussies kunnen ook prima via PM.

Terug
Naar boven