Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

alleen wanneer jij het doet prutser :)

Voor zweethanden bestaat zoiets als magnesium, volgens mij halen straps je zweet niet weg.

Maar nee straps bij presses is gewoon lachwekkend, wie het ook doet. En bij Roelly zijn ook weleens dingen lachwekkend, zoals bij iedereen.

Over die straps, als ik ga db presse met 50+ kilo dan doe ik toch ook liever straps aan door mijn minihandjes hoor :)

hoe kan je dumbbells uit je hand laten vallen als je hand eromheen zit? :roflol:

:roflol:
hoeveel deadlift je?
hoeveel squat je? oh nee nvm dit hoef ik niet te vragen want je zal niet veel verder zakken dan 10cm
ok doei

aanvaard het gewoon dat sommige straps gebruiken en sommige niet. Moet je daarom daar mee gaan lachen??

Wat is er mis met straps?

Oh wacht.. phatgrips zijn wel goed natuurlijk, dat is hardcore PL ofzo? Maar een paar keer de strap er om heen draaien voor wat meer dikte in je grip waardoor je wellicht net even iets beter je curl pakt.. is ineens lame.

Volgens mij gaat het om de resultaten.. of wacht.. dat is natuurlijk ook allemaal fake?

Wat is er mis met straps?

Oh wacht.. phatgrips zijn wel goed natuurlijk, dat is hardcore PL ofzo? Maar een paar keer de strap er om heen draaien voor wat meer dikte in je grip waardoor je wellicht net even iets beter je curl pakt.. is ineens lame.

Volgens mij gaat het om de resultaten.. of wacht.. dat is natuurlijk ook allemaal fake?

Nee, het ging niet om de curl, dat kan ik nog enigszins begrijpen. En Fatgrips had niemand genoemd.
Hij had het over straps om bij dumbbell presses voor de veiligheid.
Het ging ook niet eens meer om Roelly, maar om een opmerking n.a.v. dat filmpje.

veiligheid niet perse.
Het gaat meer om beter te kunnen te presteren .
Met straps kan ik heel vaak een extra rep maken dan zonder straps.

En ineens boeit het wel als je geen pro bent als je het dan doet.
Hele gehaat, getrol, altijd maar een mening moeten hebben is wat deze sport totaal niet nodig heeft.

Jullie zouden eens moeten werken aan een vibe waar je samen wilt komen om te trainen en elkaar helpen naar het volgende niveau in de sport dan dit soort brug-klas taferelen.

en het voelt veel beter aan , je hebt een veel betere grip waardoor de gewichten ook beter in balans blijven ...

en ineens boeit het wel als je geen pro bent als je het dan doet.
Hele gehaat, getrol, altijd maar een mening moeten hebben is wat deze sport totaal niet nodig heeft.

Jullie zouden eens moeten werken aan een vibe waar je samen wilt komen om te trainen en elkaar helpen naar het volgende niveau in de sport dan dit soort brug-klas taferelen.

+100

Gaan we het nog over roelly hebben?
Als ik wil weten wat de voor en nadelen van straps gebruiken zijn ga ik wel naar een topic wat daarover gaat

Terug
Naar boven