baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Op dbb zeggen ze dat roelly niet kan wat kai greene kan.... En dan geef ik haar een meloen of een ander stuk fruit![]()
Op dbb zeggen ze dat roelly niet kan wat kai greene kan.... En dan geef ik haar een meloen of een ander stuk fruit![]()
Over die straps, als ik ga db presse met 50+ kilo dan doe ik toch ook liever straps aan door mijn minihandjes hoor![]()

hoe kan je dumbbells uit je hand laten vallen als je hand eromheen zit?![]()
ga eerst nog maar wat ervaring op doen jongen, we praten wel s opnieuw met elkaar als je eens wat zwaardere gewichten gebruikt...

Wat is er mis met straps?
Oh wacht.. phatgrips zijn wel goed natuurlijk, dat is hardcore PL ofzo? Maar een paar keer de strap er om heen draaien voor wat meer dikte in je grip waardoor je wellicht net even iets beter je curl pakt.. is ineens lame.
Volgens mij gaat het om de resultaten.. of wacht.. dat is natuurlijk ook allemaal fake?
en ineens boeit het wel als je geen pro bent als je het dan doet.
Hele gehaat, getrol, altijd maar een mening moeten hebben is wat deze sport totaal niet nodig heeft.
Jullie zouden eens moeten werken aan een vibe waar je samen wilt komen om te trainen en elkaar helpen naar het volgende niveau in de sport dan dit soort brug-klas taferelen.
tuurlijk, Daniel is gewoon n achterlijk kind dat niet genoeg aandacht krijgt bij zen thuis .![]()
heb er niet door kunnen slapen.