MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

en het voelt veel beter aan , je hebt een veel betere grip waardoor de gewichten ook beter in balans blijven ...
+1.

Kan net altijd dat repje meer doen.

Maar offtopic trouwens.. roelly is beestachtig!
Vraag me af waarom hij nooit super hoog plaatst? Op het eerste zicht heeft hij weinig wijdte?

weinig wijdte? sjesus.. ik ga er niet eens op reageren.

lol.. op dat niveau is het verschil onderling klein, zoniet vaak minimaal. en om nou te spreken over weinig wijdte... **** my life
ik wil jouw rug wel zien

Jongens hou het on topic please

Roelly%2BWinklaar%2B44.jpg

• Like
Waarderingen: kix
weinig wijdte? sjesus.. ik ga er niet eens op reageren.
Nou je deed het net eigenlijk wel so..
lol.. op dat niveau is het verschil onderling klein, zoniet vaak minimaal. en om nou te spreken over weinig wijdte... **** my life
ik wil jouw rug wel zien

Had gewoon ff wat plaatjes liggen bekijken van hem en hij leek me niet zo super wijdt, niet persé bedoelt op z'n rug maar Phil is bv. ook niet super wijdt. Zegt hij ook zelf in z'n dvd.

Jezus christus dat gezeik hier weer ongelovelijk. drie paginas ruzie over een fotootje?? wtff boeit het nou of die straps gebruikt miss had die last van ze handen weet jij t.

Nu weer over naar roelly aub

Als je wat oudere foto's bekijkt zoals deze, wordt het duidelijk dat er toch stevig wat vooruitgang geboekt is.
Ben echt benieuwd voor de tampa.

mja, er is vooruitgang ma helaas toch niet genoeg om het tegen de top op te nemen hoor .
Zijn onderrug is het meeste vooruit gegaan , daar heeft hij serieus wat extra massa nu.

Ik verwachtte dan ook nog geen top 5 plaatsing op de Olympia.
Geef hem nog een paar jaar.

nice,thx.

Handige machine die hij daar gebruikt , die staande bench press.

hij traint goed hard :)

Nice!

thx voor de vid.

effe vergelijken :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
PhilHeathMoscow730-490x325.jpg

We kunne vergelijken wat we willen het gaat om de wedstrijd dag zelf.Hoe vaak zie je niet dat iemand 6-8wkn voor de wedstrijd eruit ziet of die wint en op de dag zelf niet meer.

@houthakker : ja, die ben ik net aant zoeken ....

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 13:44 ----------

We kunne vergelijken wat we willen het gaat om de wedstrijd dag zelf.Hoe vaak zie je niet dat iemand 6-8wkn voor de wedstrijd eruit ziet of die wint en op de dag zelf niet meer.

tis maar om te zien hoe de rug is in vergelijking met andere profs ...

Terug
Naar boven