MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Da's nie, da's een n*ger

Shoulder Workout

http://www.flexonline.com/videos/training/roelly-winklaar-shoulder-workout-weeks-tampa-pro

jfjjjdjjj.jpg

Was al geplaatst 2 pagina's terug

serieus? dan heb ik hem gemist gehad :s

ik zie het net ja, ik had die link niet zien staan boven zijn foto....

Hoop dat zijn gut in proportie is gebleven, maar dat zien we wel op de tampa :D

:rolleyes: wat is daar gay aan ,hij is een profbodybuilder

:rolleyes: wat is daar gay aan ,hij is een profbodybuilder

Ik laat die arme man lekker met rust, hij doet aardig tegen mij en dat wil ik graag zo houden :D

Laatst waar hij op zit te wachten is een fanboy in de gym. Ik blijf kevinF wel lastig vallen tijdens zijn trainingen 'wil je even spotten?' :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom draait hij de plate, bij de plate front raise? In dat schouder filmpje.

Als je met je schouderkop gaat beginnen wringen en doen tijdens een oef zal je die idd goed voelen maar toegevoegde waarde??

Je hoeft helemaal niet te wringen, het is gewoon een oefening die de schouders wat meer aanspreekt.. Gewoon proberen, er is altijd wel een oefening die je iets anders uit kunt voeren.

damn hoeveel oef doet ie voor schouder :o ..

Als je met je schouderkop gaat beginnen wringen en doen tijdens een oef zal je die idd goed voelen maar toegevoegde waarde??

Ja ga jij maar eens even vertellen aan roelly en sibil dat ze het allemaal niet begrijpen.

Sibil is oldschool, hard, zwaar trainen tot je leeg bent, veel eten en slapen en de volgende dag terug komen voor een nieuw pakslaag.

Ze levert altijd goed werk af, je pikt haar atleten in een line up,er altijd uit. Met ijzer lang en hard gesmede fysieken.

Terug
Naar boven