MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Ja ga jij maar eens even vertellen aan roelly en sibil dat ze het allemaal niet begrijpen.

Sibil is oldschool, hard, zwaar trainen tot je leeg bent, veel eten en slapen en de volgende dag terug komen voor een nieuw pakslaag.

Ze levert altijd goed werk af, je pikt haar atleten in een line up,er altijd uit. Met ijzer lang en hard gesmede fysieken.

Dat haast methode werkt voor gevorderde atleten is zonder twijfel bewezen.
Maar ken je die neef van roelly die sinds een past maanden mee doet? Ik heb het idee dat het dikke overtraining is voor een naturel beginner.

Voor de rest niet meer dan lof voor sibil en haar kennis, vraag vaak genoeg functionele anatomie vragen aan haar voor mijn opleiding :D

Man the **** up :p

zie t vaak gebeuren, beginners die hunzelf te hard pushen en te veel volume draaien. eindigen met een blessure terwijl ze nog niks fatsoenlijks hebben kunnen opbouwen :)
is gewoon dom imo

Ja ga jij maar eens even vertellen aan roelly en sibil dat ze het allemaal niet begrijpen.

Sibil is oldschool, hard, zwaar trainen tot je leeg bent, veel eten en slapen en de volgende dag terug komen voor een nieuw pakslaag.

Ze levert altijd goed werk af, je pikt haar atleten in een line up,er altijd uit. Met ijzer lang en hard gesmede fysieken.

Ik zet er speciaal vraagtekens achter:rolleyes: Leg dan misschien ineens het verschil uit?

6 weeks out voor tampa!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Plaatsje of 10, als hij geluk heeft.

Huge!

Ja moeilijk allemaal je ziet het pas echt goed als ze naast elkaar staan.op zichzelf zien ze er allemaal goed uit.

N1 oordelen als er nog niets bekend is.

Thanks voor de pics, rug en tric's zien er goed uit

Laatst bewerkt door een moderator:
laatmaar

Roelly zijn hoofd ziet er anders uit dan normaal! Is het de snor?

Wie zei er iets over die gut?
Volgens mij brengt Roelly hetzelfde strakke middeltje als vorig jaar.

Check die voorarmen bij die eerste pic :o

Roelly op dit moment Nederlands beste Pro Bodybuilder en gast poser op de Flex Cup 2012.Hoop dat hij ook backstage te bewonderen is.Lijkt me gaaf om dan een leuke foto te maken.

Terug
Naar boven