AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Misschien jouw profielpic er even naast shoppen, dan kunnen we pas lachen:eek:

Enige wat gespierd is aan jouw fysiek zijn je vingers door al dat onzin typen...

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 07:04 ----------

Als je zijn posts naleest lijkt het daar wel op ja...

Die profiel pic van juni 2009 bedoel je?? Veel plezier ermee. Ben buffer dan 99% van dbb

Check them forearms.

Waar blijven jouw pics nou :mad:

Nog lekker bezig? Wedstrijd plannen?
Ben weer twee maandjes bezig met sporten, was vier maanden gestopt door de geboorte van mijn zoontje en wat daar allemaal bij komt kijken:cool:

Vraag Rob of hij weer eens een foto wilt schieten...:p

Gr.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 19:11 ----------

Die profiel pic van juni 2009 bedoel je?? Veel plezier ermee. Ben buffer dan 99% van dbb

Vast... Zullen we nu maar even normaal reageren in een topic waar enig respect op zijn plaats is?

@GJM,

Gefeliciteerd met je vaderschap. :thumb:

Ik vind dat ook wel een beetje!

ivjoe9.jpg

:roflol: jullie prijzen roelly allemaal de hemel in omdat hij een nederlander is. Moest hij een in België of Frankrijk fzo wonen zouden jullie er niets van willen weten :roflol:

No disrespect tov Roelly! Goed fysiek maar (nog) niet Mr olympia waardig

Onzin! Wanneer je dit schrijft heb je geen "verstand" van bb. Nog niet Mr. Olympia waardig??? Heb je vergelijkingsmateriaal? Ben heel benieuwd naar je onderbouwing.

Onzin! Wanneer je dit schrijft heb je geen "verstand" van bb. Nog niet Mr. Olympia waardig??? Heb je vergelijkingsmateriaal? Ben heel benieuwd naar je onderbouwing.
Hoezo heb ik er dan geen 'verstand' van. Waar is bv het 'mario van steenberghe topic' van de belgische BB? Misschien niet evenwaardig aan roelly, maar zeker een goed fysiek

foto uit 2011
download.jpg

Mensen zitten roelly met phil te vergelijken of zelfs te zeggen dat hij er beter bij staat. Roelly is zeker goed bezig en zal binnen enkele jaren misschien een kans maken op de Oly titel, maar nog niet (is mijn mening)

En hier is vergelijkingsmateriaal. En deze man is verloren van Phil

jay.jpg

Ben 18j, nog geen goed fysiek en geen wedstrijdervaring oid. Dus het kan evengoed allemaal onzin zijn wat ik zeg, maar dit in mijn mening :)

No disrespect tov roelly natuurlijk!

Gelieve mijn foto niet overal te plaatsen.
BVD

Hoezo heb ik er dan geen 'verstand' van. Waar is bv het 'mario van steenberghe topic' van de belgische BB? Misschien niet evenwaardig aan roelly, maar zeker een goed fysiek

foto uit 2011
download.jpg

Mensen zitten roelly met phil te vergelijken of zelfs te zeggen dat hij er beter bij staat. Roelly is zeker goed bezig en zal binnen enkele jaren misschien een kans maken op de Oly titel, maar nog niet (is mijn mening)

En hier is vergelijkingsmateriaal. En deze man is verloren van Phil

jay.jpg

Ben 18j, nog geen goed fysiek en geen wedstrijdervaring oid. Dus het kan evengoed allemaal onzin zijn wat ik zeg, maar dit in mijn mening :)

No disrespect tov roelly natuurlijk!

En wie zegt dat phil jay in deze shape had verslagen? Het gaat allemaal om de dag zelf.

Als Jay is die shape op t podium kwam won die weer! Maar Roelly is zeker goed vooruit gegaan maar zeker nog niet vergelijkbaar met Phil

roelly is naturel die andere gebruiken allemaal anabolen

Roelly hoort op de Olympia ben bang dat Mario Van Steenbergen dat niveau gewoon nog niet heeft hij is groot massive maar dat is gewoon nog niet genoeg

Synthol durf ik niet te zeggen verwacht het eigenlijk ook niet.

Roelly hoort op de Olympia ben bang dat Mario Van Steenbergen dat niveau gewoon nog niet heeft hij is groot massive maar dat is gewoon nog niet genoeg
Dat weet ik ook. Maar ik vroeg me af waarom er een roelly topic is met enkele honderd pagina's en geen Mario topic.

Terug
Naar boven