AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Mooie foto's en leuk dat er weer artikelen over hem zijn.

Baard staat hem echt baas.
haalt dat master splinter-achtige een beetje weg.

Wat is er volgens jou bullshit voeding in dat boekje

Rijst ?
Oatmeal?
Meat ?
Fish?
Nuts?
Vegetable?(onbeperkt)
Potatoes sweet?

Dat is allemaal wel normaal ja. Maar in het artikel lees ik toch echt dat hij 's ochtends vroeg opstaat, en dan neemt hij enkel NoXplode als ontbijt, dan trainen, dan Cellmass en amino's en pas later de eerste echte maaltijd met havermout en nootjes? Kan ik haast niet geloven, klinkt meer als reclame voor supplementen.

Dat is allemaal wel normaal ja. Maar in het artikel lees ik toch echt dat hij 's ochtends vroeg opstaat, en dan neemt hij enkel NoXplode als ontbijt, dan trainen, dan Cellmass en amino's en pas later de eerste echte maaltijd met havermout en nootjes? Kan ik haast niet geloven, klinkt meer als reclame voor supplementen.

Ik wel want hij gebruikt het voor cardio (en als hij later in neemt slaapt die niet meer Savonds )en als die klaar is met cardio zijn ontbijt maar dat moet 75 Gr. Zijn en niet 7
De no werkt de hele dag bij Roelly daarom zo vroeg

Ah, 's ochtends doet hij cardio. Dat verklaart het wel. In het artikel lijkt het net alsof hij zijn spiertraining op enkel een beketje noxplode doet :D

voor het trainen zie ik Roelly altijd ff een maaltijd nr binnen werken, ff chillen, focussen en gassen met die handel. Dus KT op een lege maag zit er niet in voor onze grote vriend :)

Ik wel want hij gebruikt het voor cardio (en als hij later in neemt slaapt die niet meer Savonds )en als die klaar is met cardio zijn ontbijt maar dat moet 75 Gr. Zijn en niet 7
De no werkt de hele dag bij Roelly daarom zo vroeg

Dus hij doet sochtends cardio zonder enige vorm van eiwit genomen te hebben?

Roelly kan no niet laat nemen ,enige manier is Smorgens vroeg voor de cardio zodat hij Savonds gewoon kan gaan slapen de no werkt bij hem de hele dag
Enige wat die neemt zijn Bcaas en daarna komt zijn eten

wat voor nut heeft no xplode voor een pro bber dan? Gast heeft vast kracht en herstel genoeg lijkt me..

kerel gooit alleen no naar binnen als de camera's aan staan.

wat voor nut heeft no xplode voor een pro bber dan? Gast heeft vast kracht en herstel genoeg lijkt me..

Mmmm nooit wedstrijd mee gemaakt ?
Leeg zijn moe dus no geef net dat extra weer Dat je flink kan door gaan

En nee heeft niks met sponser te maken
Pro zijn zelfde als amateurs hebben ook een pre en post drankje nodig

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 21:04 ----------

kerel gooit alleen no naar binnen als de camera's aan staan.

Denk je echt dat er Smorgens vroeg camera's erbij staan als het in neemt ?
Wat is het toch raar bb mogen het gebruiken maar pro bb niet ???
Leg me uit wat is het verschil Tussen amateurs en pro ????zijn mensen net als jij en ik met de Zelfde behoeftes

Laatst bewerkt:
Is roelly naturel?

Sibil, Laat die gasten maar lekker kletsen. die denken omdat Roelly met zn spieren toch al zo sterk is dat een beetje crea geen voordeel meer zal bieden. Creatine werkt voor elke persoon hetzelfde mits het aanslaat. en wat dan nog dat hij af en toe een beetje sponsord. Hij werkt zn reet kapot in de sportschool en toelvallig is hij een gesponsoord atleet, wauw. Miss als iedereen zo hard zou trainen als Roelly dat ze een sponsor krijgen. Een sponsor is niet alleen geld en supps cashen maar ook een stukje marketing. Er komt veel meer bij kijken dan keihard trainen.

Mmmm nooit wedstrijd mee gemaakt ?
Leeg zijn moe dus no geef net dat extra weer Dat je flink kan door gaan

En nee heeft niks met sponser te maken
Pro zijn zelfde als amateurs hebben ook een pre en post drankje nodig

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 21:04 ----------

Leg me uit wat is het verschil Tussen amateurs en pro ????zijn mensen net als jij en ik met de Zelfde behoeftes
Wat is het verschil tussen amateurs en pro? Behalve de ''geadvanceerd'' aas gebruik dan

Ja, maar jij krijgt 5cent betaald voor elke keer dat je zegt dat Roelly no-xplode gebruikt.

Sorry maar dat is natuurlijk geen betrouwbaar gegeven.

Terug
Naar boven