XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

pff mensen. waarom al dat gehaat. we doen allemaal dezelfde sport. Laten we ervoor kiezen deze sport bekender te maken ipv de bekende af te kraken. toon wat respect voor sibil en roelly :/ ga ze pas afkraken als je ze ziet werken in de sportschool. dan pas mag je komen praten over van alles en nog wat, en ze beschuldigen van van alles. Al dat gezeik over onzin hiero.

Wat een onzin hier weer. Wanneer gaat t over de top progressie die sibil heeft gemaakt met roelly? Ik dacht zelf ook dat t wel meeviel, maar vergelijk zijn rug eens met oudere fotos. Ook de rest staat er beter bij dan eerst. Daarnaast is zeiken op reclame maken ook onzin, waar moeten pro's dan geld mee gaan maken voorderest?

Ja dan had je nu 5 cent vriend

Je moet toch ergens beginnen ;)

Ja, maar jij krijgt 5cent betaald voor elke keer dat je zegt dat Roelly no-xplode gebruikt.

Sorry maar dat is natuurlijk geen betrouwbaar gegeven.

Was het maar waar dat ik er betaald voor kreeg
Weet je er zijn zat gasten hier aanwezig op dbb die trainen waar Roelly traint
Weet zeker dat ze kunnen beamen dat hij net zo goed een pre en post gebruikt als jullie doen
Dat BSN hun atleten de spullen gratis geeft is mooi mee genomen

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 22:19 ----------

Wat een onzin hier weer. Wanneer gaat t over de top progressie die sibil heeft gemaakt met roelly? Ik dacht zelf ook dat t wel meeviel, maar vergelijk zijn rug eens met oudere fotos. Ook de rest staat er beter bij dan eerst. Daarnaast is zeiken op reclame maken ook onzin, waar moeten pro's dan geld mee gaan maken voorderest?

Weet je dit zijn gesprekken die al 30 jaar zo gaan
Ben het gewend

Was het maar waar dat ik er betaald voor kreeg
Weet je er zijn zat gasten hier aanwezig op dbb die trainen waar Roelly traint
Weet zeker dat ze kunnen beamen dat hij net zo goed een pre en post gebruikt als jullie doen
Dat BSN hun atleten de spullen gratis geeft is mooi mee genomen
Idd!!!!!!!!!!!!! nu ben k er niet altijd bij als Roelly klaar is met trainen maar ik weet zeker dat als je het ook aan Killy navraagt dat ie zal zeggen dat Roelly zn shakie braaf innneemt na het trainen. en nog iets, roelly neemt niet voor niks een sporttas mee naar de sportschool. daar zit dus ook zijn shake in. pff al dat gezeik, idd Biobeast ben het met je eens :)

pff mensen. waarom al dat gehaat. we doen allemaal dezelfde sport. Laten we ervoor kiezen deze sport bekender te maken ipv de bekende af te kraken. toon wat respect voor sibil en roelly :/ ga ze pas afkraken als je ze ziet werken in de sportschool. dan pas mag je komen praten over van alles en nog wat, en ze beschuldigen van van alles. Al dat gezeik over onzin hiero.

Weet je wat het mooiste is !!!!! Roelly's uitspraak,en ik ga die uitspraak ook nog fijn vinden
"""Haters zijn ook mijn fans """"oma ze maken me sterker

Weet je dit zijn gesprekken die al 30 jaar zo gaan
Ben het gewend

Maar sibil, het moet toch stoppen. dit gaat toch niet zo. zo wordt het niet meer leuk voor roelly en voor jou. pff ik zal als k volgende keer bij mile ben ff een foto maken van roelly als ie zn shake nr binnen werkt.

ennuh Oma, Roelly mag blij zijn met een trainer als jij. Je doet het goed, niet alleen Roelly heeft er profijt van maar ook je andere atleten!! :) ga zo door.

mensen kunnen gwn een goede atleet en trainster niet erkennen. om te kotsen!!

Weet je wat het mooiste is !!!!! Roelly's uitspraak,en ik ga die uitspraak ook nog fijn vinden
"""Haters zijn ook mijn fans """"oma ze maken me sterker
klopt helemaal!! als ze nou eens een keer naar de gym komen en roelly leren kennen, u leren kennen. dan gaan ze spijt hebben van alle vreselijke dingen die ze gezegd hebben :)

^slijmbal

hey JayB

ga ergens anders likken vriend

nee, gwn niet.... kom lkkr met je reet nr Body Improvement en ervaar het zelf maar lekker. wat bereik ik ermee als k ga lopen likken? gratis supplementen? geld? pff, ik koop toch echt mn supplementen van mn eigen geld waar ik elk weekend voor heb gewerkt. we komen allemaal voor 1 rede nr de sportschool. jullie hebben allemaal voorordelen die jullie veilen over Roelly en Sibil. maar tot nu toe is toch echt de gene die op de Olympia stond roelly en niet jullie. step up become like Roelly en kijk of jullie kunnen komen waar hij is en is geweest. maar tot aan dat moment, shut up.

Wat is het verschil tussen amateurs en pro? Behalve de ''geadvanceerd'' aas gebruik dan

Ik denk dat jij meer van jezelf uit gaat ,Hoe meer hoe beter !!!
En het niet weten wat een pro gebruikt je een beetje een hater maakt.Je kan beamen zoveel je wilt ,maar je zal nooit te weten komen wat een pro echt toe zich neemt
dus kom maar op met meer van die uitspraken

Blijft een geweldig topic dit :roflol:

klopt helemaal!! als ze nou eens een keer naar de gym komen en roelly leren kennen, u leren kennen. dan gaan ze spijt hebben van alle vreselijke dingen die ze gezegd hebben :)

Vreselijke dingen!!! Weet je mijn rug is zo breed in 30 jaar tijd geworden van al die uitspraken
Maar ondertussen draaien mijn atleten op internationaal goed mee
Zelfs tot wereldkampioen toe

Hoe zit t met de roelly kleding sibil? Die support zou ook wel handig zijn voor.PR enzo

Tja, bij succes horen de haters ;)

Vreselijke dingen!!! Weet je mijn rug is zo breed in 30 jaar tijd geworden van al die uitspraken
Maar ondertussen draaien mijn atleten op internationaal goed mee
Zelfs tot wereldkampioen toe
als ik eerlijk ben, ben ik wel jaloers, ik wil ook wel een trainer die er elke dag is dat k train en me helpt te komen tot wat mogelijk is voor mij.
Komt goed Sibil, komt goed. denk maar zoals roelly :)

Terug
Naar boven