MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

die oefening is heerlijk hoor doe hem ook regelmatig alleen doe hem op de seated cable row machines veel makkelijker en handiger feels good

330kg 5x nice maar vraag me af wat die nou kan als die diep gaat (srs)

daaam wat sterk!:o

Nice squat, damn!

Die biceps oefening..een kerel bij mij in de gym deed dat ook vorige week ergens, ik dacht wat een debiel wie doet dat nou hahaha :D maar goed hij doet wel meer debiele oefeningen..shrugs op shoulderpress machine. gaat hij op het zitje staan en dan shruggen..??? idiot

Nice squat, damn!

Die biceps oefening..een kerel bij mij in de gym deed dat ook vorige week ergens, ik dacht wat een debiel wie doet dat nou hahaha :D maar goed hij doet wel meer debiele oefeningen..shrugs op shoulderpress machine. gaat hij op het zitje staan en dan shruggen..??? idiot

wat is daar idioot aan? als het voor hem werkt? de handvaten zitten meestal op een fijne plaats voor vast te pakken, en je ziet vaker dat er wel op machines geimproviseerd wordt.

Nice squat, damn!

Idiot?? Ik doe tegenwoordig shrugs met een benchpress machine en zit met mijn knieen op het bankje. Ziet er raar uit, maar voelt geweldig aan. Beter dan losse barbell. Probeer eerst zelf eens oefeningen uit voordat je diegene voor idiot uitmaakt. ;)

---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:04 ----------

Vreselijk veel gewicht en erg sterk, maar dit is echt geen zakken. Dit is gewoon onnodig veel risico nemen, maargoed.

Jullie powerlifters snappen er niks van. :p
Door boven parallel te blijven verlies je de spanning van je quadriceps niet. Vanaf parallel en daaronder verschuift de belasting naar je hamstrings en voornamelijk glutes. Veel pro's doen par of halve squats tijdens hun quadriceps workout. Je kunt toch wel nagaan hoe hard zijn quadriceps op die manier moeten werken? diezelfde hoeveelheid stimulatie in je quadriceps krijg je niet met fullsquats.

Laatst bewerkt:
Jullie powerlifters snappen er niks van. :p
Door boven parallel te blijven verlies je de spanning van je quadtriceps niet. Vanaf parallel en daaronder verschuift de belasting naar je hamstrings en voornamelijk glutes. Veel pro's doen par of halve squats tijdens hun quadtriceps workout. Je kunt toch wel nagaan hoe hard zijn quadtriceps op die manier moeten werken? diezelfde hoeveelheid stimulatie in je quadtriceps krijg je niet met fullsquats.

Ik wist niet dat we triceps in onze quads hadden. ???

Ik wist niet dat we triceps in onze quads hadden. ???

Moet quadriceps zijn idd maar Ace heeft gelijk. Eerste deel van de beweging is voor de quadriceps, daarna springen de hamstrings en glutes erbij. Ik maak zelf ook vaker 1/3 beweging en je krijgt een flinke pomp.

Doe dan frontsquat ofzo..

Idd... is gewoon een klote excuus om veel ego gewicht te pakken en niet diep te zakken. Compounds doe je voor algemene spierontwikkeling, niet als isolatie..
Je gaat toch ook niet halfrom bankdrukken om alleen je schouders te trainen?

Idd... is gewoon een klote excuus om veel ego gewicht te pakken en niet diep te zakken. Compounds doe je voor algemene spierontwikkeling, niet als isolatie..
Je gaat toch ook niet halfrom bankdrukken om alleen je schouders te trainen?

En als je nou gewoon je glutes NIET wil trainen maar je quadtriceps wel? Dan is dit toch een goede compound oefening waarmee je dat berijkt?

Dat is gewoon onzin, want hij pakt zn glutes weer met andere oefeningen.. En wil je je glutes/hams echt buitenspel zetten dan zijn er genoeg andere oefeningen te vinden. Mijn ervaring en die van vele andere is dat wanneer je goed zakt, je quads (overigens benen in zn totaliteit) er veel beter uit komen te zien. Fullsquats betrekken die glutes en hams er meer bij. Maar voor goede quads moet je toch echt min. 90 graden squatten. Die spanning hou je er tot 90 graden ook op hoor ;) De wedstrijd jongens met de beste benen squatten diep. Op een uitzondering na, maar die reageren overal op.

Overigens is dit wel lekker op je lichaam/zenuwstelsel een opdonder te geven en dat zal uiteraard Oma's bedoeling ook wel zijn. Maar die jongen heeft zoveel talent en dan ga je risico lopen.... better safe than sorry.

Laatst bewerkt:
Hij kan niet heel veel verder zakken met zijn poten :D
****ing sterk

Terug
Naar boven