Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
330kg 5x nice maar vraag me af wat die nou kan als die diep gaat (srs)
Nice squat, damn!
Die biceps oefening..een kerel bij mij in de gym deed dat ook vorige week ergens, ik dacht wat een debiel wie doet dat nou hahahamaar goed hij doet wel meer debiele oefeningen..shrugs op shoulderpress machine. gaat hij op het zitje staan en dan shruggen..
idiot
Nice squat, damn!
Die biceps oefening..een kerel bij mij in de gym deed dat ook vorige week ergens, ik dacht wat een debiel wie doet dat nou hahahamaar goed hij doet wel meer debiele oefeningen..shrugs op shoulderpress machine. gaat hij op het zitje staan en dan shruggen..
idiot

Vreselijk veel gewicht en erg sterk, maar dit is echt geen zakken. Dit is gewoon onnodig veel risico nemen, maargoed.

Jullie powerlifters snappen er niks van.
Door boven parallel te blijven verlies je de spanning van je quadtriceps niet. Vanaf parallel en daaronder verschuift de belasting naar je hamstrings en voornamelijk glutes. Veel pro's doen par of halve squats tijdens hun quadtriceps workout. Je kunt toch wel nagaan hoe hard zijn quadtriceps op die manier moeten werken? diezelfde hoeveelheid stimulatie in je quadtriceps krijg je niet met fullsquats.

Idd... is gewoon een klote excuus om veel ego gewicht te pakken en niet diep te zakken. Compounds doe je voor algemene spierontwikkeling, niet als isolatie..
Je gaat toch ook niet halfrom bankdrukken om alleen je schouders te trainen?
De wedstrijd jongens met de beste benen squatten diep. Op een uitzondering na, maar die reageren overal op.