Fitness Seller

Roid calculator excel sheet

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
778
Lengte
1m50
Massa
40kg
Ik wil een excel sheet maken net als de bekende http://www.come.to/roidcalc omdat ik wil snappen wat er gebeurd ipv de "black-box" invullen. Ook omdat ik wil weten wat er met de hoeveelheid actieve mg test gebeurd als je zowel test p als test e neemt of tren a en tren e

-Is er iemand dit wiel al eerder heeft uitgevonden en een sheet voor mij kan posten die ik als basis kan gebruiken?

-Kan iemand hier even naar kijken, deze heb ik van een Amerikaans forum afgehaald. Is die goed?

En tenslotte, als je een reeks hebt in mg die dus afloopt na je laatste inject, bij hoeveel mg begint dan de pct?

Ja ik ken de PCT regel van 10-14 dagen na het stoppen van test e of 3-4 dagen na test p. Die waarden zijn gebaseerd op de halfwaarden en de aflopende dosis in je bloed vanaf je laatste inject neem ik aan. Welke waarde hoort daarbij? Iemand een waarde en een bronvermelding daarbij?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GPRO
Halfwaardetijd van propionaat is 1,5 dagen.
Die van enanthaat is 5 tot 7.

Formate 1.5 dag
Acetate 3 dagen
Propionate 4.5 dag
Phenylpropionate 4.5 dag
Butyrate 6 dagen
Valerate 7.5 dag
Hexanoate 9 dagen
Caproate 9 dagen
Isocaproate 9 dagen
Heptanoate 10.5 dag
Enanthate 10.5 dag
Octanoate 12 dagen
Cypionate 12 dagen
Nonanoate 13.5 dag
Decanoate 15 dagen
Undecanoate 16.5 dag

Laatst bewerkt:
He hallo ik heb deze calculator zo juist gebruikt. Maar er zijn nog wat onduidelijkheden.
Het gaat om amount active in system. Wat moet je daar zetten? bij begin waarde..
en klopt die actieve hoeveelheid per uur wel? of is dit echt gericht op de met kortere esters? (ik gebruik zelf enanthate)

Actieve hoeveelheid per uur wordt alleen weergegeven bij orals. Voor test enth vul je het aantal mg in bij de dag vd dat je het injecteert onder de kolom met daarin Testoviron / Primoteston / Testopin.

Mooie bump... Ymir, is het je ooit gelukt om dit in een excelsheet te krijgen allemaal?

Actieve hoeveelheid per uur wordt alleen weergegeven bij orals. Voor test enth vul je het aantal mg in bij de dag vd dat je het injecteert onder de kolom met daarin Testoviron / Primoteston / Testopin.

In dat geval klopt de excelsheet. En moet je bij het begin gewoon zetten wat je in de eerste injectie hebt ingespoten. Die halfwaardetijd klopt alleen niet. 5 dagen voor test e. Ik had begrepen dat dit 10.5 dag was. Injectiesite schijnt ook van belang te zijn. Ik injecteer altijd in de quads. Dat van dat per uur heb ik uit de excelsheet ;) en die was alleen gericht op injects dus...

Terug
Naar boven