Fitness Seller

Roid rage en omgang ervan

Dmg

Lets get busy!
Elite Member
Waardering
20
Lengte
1m77
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Beste AAS gebruikers,

Momenteel zit ik in mijn derde kuur, echter vraag ik mijzelf af:
Hoe gaan jullie met de Rage om?

Er hoeft bij mij maar iets verkeerd te gaan of een verkeerde gedachten flow en het is alweer raak.
Als ik OFF ben heb ik hier geen last van, maar zelfs tijdens mijn cruise flipt de switch ongelovelijk snel.

Hoe gaan jullie ermee om?

Dan ben je van nature instabiel, ik merk helemaal niks van roid rage terwijl ik op 800 tren ace zit per week

Veel mensen zien roids gewoon als een excuus ziet om zich agressief te gedragen. Heb met Tren wel is agressieve opwellingen vooral in het verkeer maar die houdt ik gewoon binnen waardoor niemand er wat van merkt. Is gewoon een kwestie van zelfcontrole.

Voordeel aan kuren is verder ook dat je vaak zo groot bent dat iedereen confrontaties met je uit de weg gaat waardoor er geen aanleiding tot agressie is

• Topic Starter Topic Starter
Uit mezelf ben ik erg stabiel, momenteel zit ik op 500Teste-600TAce..

Was op Tren ook wat prikkelbaar maar niet noemenswaardig. Wanneer je hier wel last van hebt ga je toch lekker kickboxen voor paar uurtjes per week? Is goede vorm van cardio en daar leren ze je gedrag wel even af! Kan natuurlijk ook je agressiviteit in het trainen stoppen....

Heb alleen instant roidrage in de auto omdat er allemaal debielen op de weg zitten. verder nergens last van.
tis maar net hoe druk je je zelf maakt.

Precies hetzelfde ja in t verkeer.

Nergens last van :) Als je je op Tren niet als een normaal functionerend mens kunt gedragen doe je de Tren er toch gewoon uit. Het is ook weer niet zo heilig dat het dat waard is.

Alleen als dat wijf in de keuken weer aan mijn hoofd zeurt!! :-p

Ouderwets tot 10 tellen werkt meestal gewoon ;)
In de auto ga ik juist extra relaxt op weg, waar ik normaal altijd "haast" heb. Dat werkt ook erg goed. Verder zo nu en dan snel geirriteerd, maar mag geen naam hebben hoop ik :D

Me lontje is heel, echt heel erg lang.
Maar als ie op is, wordt het ook echt zwart voor me ogen, geen id wat ik dan ook doe.

Ik merk dat ik sneller geïrriteerd raak maar toch rustiger blijf doordat ik hier bewuster van ben.

Ik werd al snel boos op 500 test. Heb van mezelf al een redelijk kort lontje maar zelfs op 500 test was ie nog korter. Zit nu op dag 2 van me nakuur en het is alweer als vanouds.

heb pas 1 kuur gehad, maar als je mji boos wilt hebben moet je heel wat doen. word het gewoon niet snel. en op 500 test vond ik het af en toe wel fijn dat ik sneller boos werd omdat ik dat normaal nooit heb. ben te p*ssy denk ik :P

meer mensen die dit ook hebben?

heb pas 1 kuur gehad, maar als je mji boos wilt hebben moet je heel wat doen. word het gewoon niet snel. en op 500 test vond ik het af en toe wel fijn dat ik sneller boos werd omdat ik dat normaal nooit heb. ben te p*ssy denk ik :P

meer mensen die dit ook hebben?

ja herken ik me wel in :)

miss veel geweldige vrij partijen kweken ? daar word een mens toch blij/vrolijk van ? :P

ik heb ook al 3 agressie cursussen gedaan lang verhaal maar was niet om aas. wat ik heb geleerd is agressie beter gezegd je Trigger points te leren kennen en zodra deze trigger points (bijvoord een bepaalde gedacht >"altijd die verrekte mongols op de weg die maar 30 rijden") je rust-gevende tegen-overgestelde gedachtes moet tegenin proberen te geven/bedenken... en dingen die je ontspannen vind toepassen.. gelijk....en gwn optijd een timeout te nemen.

als ik wel eens kwaad worden loop ik een rondje...bel iemand op....rook een peuk...dat soort dingen zijn mijn time-outs... en ik weet t dat valt niet mee....maar je moet je eigen toch even doorheen zetten en bedenken voor wie en voor wat je het doe... i mean ruzie in de liefde vind ik AAS niet waard...en baan verliezen door die lastige baas een ram te geven op zijn k*nis is ook geen optie....of 2 maanden de bak voor iemand 1 klap tegen en dat is in NL al gelijk mishandeling.

Ik ben gewoon heel vaak op mezelf en probeer iedereen te mijden, een ipod met goeie muziek en niet te veel naar links of rechts kijken maar gewoon vooruit kijken da ge nergens tegen loopt, drukke plaatsen vermijden en als je het niet kan laten zoek een onbekend slachtoffer om met te discuteren een perfecte site waar wel altijd iemand te vinden is die er helemaal mee in op gaat is dutchbodybuilding.com in de sectie aas hehehe

Terug
Naar boven