MagnusMarvin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 111kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel de top van de krachtsport en de duursport zit aan de shit. Geen twijfel over mogelijk...
Jammer, als dit bedoeld is als serieuze post. Kenmerkt vaak de instelling van jezelf al, als je ervan uitgaat dat iedereen die met zn kop boven het maaiveld uitsteekt, gebruiker is. Een aantal lui in de pl sectie tillen voor de NPB, die aangesloten is bij de IPF, die dan weer aangesloten is bij de WADA. Sporters die tillen voor de NPB kunnen dus bij elke wedstrijd gecontroleerd worden op dopinggebruik. Een aantal van de pl-ers op deze site zijn ook al meerdere keren gecontroleerd en niet positief bevonden. Wat mij betreft werkt het verder precies hetzelfde als in het normale leven: je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Topsporters die bij een dopinggecontroleerde bond wedstrijden doen,in wat voor sport dan ook, zijn dus geen gebruikers totdat het tegendeel bewezen is.
Natuurlijk, er zijn allerlei manieren om dit te omzeilen, maar de powerliftingsport is geen grote sporttak zoals het wielrennen of voetbal dat wel is. Powerlifters, zeker in Nederland, hebben over het algemeen niet een hele staf van dokters, fysiotherapeuten, voedingsdeskundigen etc om zich heen, en kunnen zich dit ook niet veroorloven.
Denken dat iedereen die sterker is dan jezelf, harder traint dan jijzelf, meer er voor over heeft dan jijzelf, dan wel een gebruiker zal zijn, is eigenlijk heel erg jammer.

Iedereen die boven de 300 squat of deadlift en boven de 200 bankt gebruikt.

Powerliften is een olympische sport en bbing eigenlijk helemaal geen.
Ja tymen, zo komt je tekst heel overtuigend over![]()
Bbing geen wedstrijd element? Dan zou je dus in principe alle jury sporten geen sport kunnen noemen?
BB is imo geen eens een echte sport. Maar dat is een andere discussie voor een ander topic.
Hypocrieter snap ik niet helemaal.natuurlijk word er daar ook gebruikt, ze zijn er alleen nog hypocrieter dan in het bb wereldje om het toe te geven. Let op ik zeg niet dat elke pl'er gebruikt