ik ben nu 7 maanden clean en bouw ook clean op naar mijn basis en daarna ga ik pas weer kuren ,de basis die ik heb heb ik verdient met 22 jaar keihard trainen ,dus begin niet over dat ik begin met een kuurtje naar de EK
natuurlijk kun je naturel beginnen en blijven in de powerlift wereld ,en als je talent hebt zul je ook aardig mee kunnen komen in de zogeheten A-Klasse,waar je dan mee tilt als een van de laagste totalen en punten draaiers maar het is wel mogenlijk.
het wordt iets moeilijker als je kampioen wilt worden en misschien interlands wil gaan tillen ,zonder AS red je het gewoon niet het limiet neer te zetten om uitgezonden te worden,red je dit wel vanwege je talent en clean ,sta je internationaal altijd tegen jezelf te tillen en zul je altijd de laatste zijn.
in de 75kg klasse draaien ze al bijn a 850kkg of meer
in de 67,5 ook 800 totaal en boven de 90 gaat het richting de 1000kg ,sucses als je clean wil blijven.
het kan ook zijn dat je niet verder komt dan de B-Klasse daar zitten alleen jongens die niet of nooit gebruiken en vinden het prima in deze 2e klasse te willen tillen,dit kan bij de NPB(nederlandse powerliftbond)of jongen die een ietsepietse nemen maar het dan ook gewoon stellig ontkennen.
ik heb van af 1982 tot 1992 clean getilt ,mij lichaamsgewicht was toen 75 kg in "1992
kniebuigen 237,5
bankdrukken 175
deadlift 250
totaal 610/615
ging me best goed af,alleen toen beweerde iedereen dat ik wel iets moest gebruiken vanwege mijn hoge bankdruk,dat was dus niet zo ik was er zelf tegen en niemand geloofde mij,
vandaag de dag is het wel zo en nu geloven ze dat ook niet dus ....................
over presteren aan de top in elke fisieke tak van sport kan ik heel kort zijn,
in de training gebruiken ze allemaal,en zijn bv tijdens de trainingen onbereikbaar,bv in het buiten land,weten de controles te ontlopen ,weten wanneer er een controleur kan komen ,en hebben een behoorlijk corupte trucendoos om te maskeren.
NeCeDo doet net zo hard mee en is corrupt alles draait om poen
Terpstera zelf heeft ook gekuurd en nu doet ze alsof de doodstraf er op staat
elke nl sporter (olympisch) bv die niet aan de start van het nk verschijnt ,zit over zijn piek heen of is ziek geworden.of is niet op tijd schoon met pissen en neemt het risco niet
als je aan het eind van je kuur en schema zit balanceer je op het randje van super vorm of ziek worden ,of piek hebben gehad
het is wel van belang dat je talent hebt en op vluchtige middelen kunt draaien die snel weer het lichaam verlaten
je wordt sterker en sneller vanwege het sneller herstellen door AS,dat zorgt er voor dat je onbeperkt door kunt gaan.
omdat ze mij een kunstje geflikt hebben met een geplande outoff competitie controle ,mij te verbannen omdat ik te eerlijk ben ,stop ik het niet meer onder stoelen of banken,voorheen zei ik er niet veel over maar verzweeg het niet als iemand mij er over vroeg,of er gebruikt werd,WAT MOET JE ZEGGEN MET ZULKE KILO'S ,,IK BEN CLEAN HOOR HEB NOG NOOIT WAT GEBRUIKT".
mijn concurenten waar jij over praat ,wat die wel niet moeten denken., die denken niets ,die jongens zijn geen concurenten ,maar mede lifters die ook graag presteren maar alleen geen winaar zijn op de wedstrijd bv 1e 2e of 3e plaats.
want dat doet nl niet terzake ,100% je best doen dat telt dan ben je vanzelf al winnaar omdat je je training en opoffering hebt volbracht,het draait bij ons dus niet om het winnen maar om presteren ,en hoeveel dat is dat bepaal je zelf,wordt je daar kampioen mee dan is dat mooi meegenomen iedereen is in mijn ogen een kampioen,alleen de totalen en punten maken daar onderscheid in.
het houd dus in dat The Strongest niet hypocriet is maar een sportman in hart en nieren die graag wil dat of alle sporten zonder doping komen alle records op nul,of doping vrijgeven waardoor het geen doping meer heet maar sport voeding of supplementen en je zo vanzelf de groepen krijgt die niet en die wel gebruiken.
wil je niet gebruiken ,til je gewoon naturel met de naturellen wedstrijden ,wil je wel gebruiken kies je de andere wedstrijden
iemand veroordelen is één,iemand kapotmaken twee en dat alleen omdat hij zo graag wil presteren
dus laat iedereen doen wat hij doet ,jij maakt zelf je keuzes dat doen wij ook