AndroidHealthClinic

Stelling Roken is voor losers

Peiling Peiling Roken voor losers?

• JA

Stemmen: 179 65,6%
  • NEE

Stemmen: 94 34,4%

• Totaal stemmers
    273
zelf meer dan 15 jaar gerookt. nooit ooit een sigaret uitgedaan omdat iemand zich eraan stoorde -zeker niet in open lucht en moraalridders kunnen nog een stomp krijgen ook. mijn leven, mijn keuze. niet akkoord, ga je moeten vechten voor ik mijn vrijheid opgeef. simpel.

nu ik zelf niet meer rook, vind ik het soms lastig, maar dan enkel omdat ik er zelf soms nog zin in heb...verder heb ik gewoon medlijden met rokers nu, omdat ze meestal wel willen, maar niet kunnen stoppen...

argument van meeroken vind ik kul - mss wel waar, maar je hebt net zoveel kans om een andere nasty ziekte op te lopen, en uiteindelijk moet je toch dood.

het hele stress-leven in het Westen is niet gezond. wat maken 15 seconden naast een roker nou uit?

zelf meer dan 15 jaar gerookt. nooit ooit een sigaret uitgedaan omdat iemand zich eraan stoorde -zeker niet in open lucht en moraalridders kunnen nog een stomp krijgen ook. mijn leven, mijn keuze. niet akkoord, ga je moeten vechten voor ik mijn vrijheid opgeef. simpel.

nu ik zelf niet meer rook, vind ik het soms lastig, maar dan enkel omdat ik er zelf soms nog zin in heb...verder heb ik gewoon medlijden met rokers nu, omdat ze meestal wel willen, maar niet kunnen stoppen...

argument van meeroken vind ik kul - mss wel waar, maar je hebt net zoveel kans om een andere nasty ziekte op te lopen, en uiteindelijk moet je toch dood.

het hele stress-leven in het Westen is niet gezond. wat maken 15 seconden naast een roker nou uit?
Nogal veel, zo blijkt:

http://www.rookvrij.be/actueel/020317_otrslachtoffers.html

Gewoon doodtrappen.

what's next?:

"ik ben het beu om in de sportschool de hele tijd eiwitruften in te ademen terwijl ik net zware cardio gedaan heb,en mijn longen echt vrij aanvoelen. Dat kan toch niet gezond zijn, die methaangeur de hele tijd inademen." :D

als iemand wil roken
moet hij dat zelf weten
zijn rokers losers , wat een onzin

Roken is voor losers maar om je er zo erg aan te irriteren?

Ga een hobby zoeken ofzo plaats van aan die rokers irriteren

Op feestjes irriteer ik me er mateloos aan. Als me ogen gaan prikken. Of als de ouders van mijn vriendin om 8 uur s'ochtends cheque aan het roken zijn en al mijn kleding er naar stinkt.

Op feestjes irriteer ik me er mateloos aan. Als me ogen gaan prikken. Of als de ouders van mijn vriendin om 8 uur s'ochtends cheque aan het roken zijn en al mijn kleding er naar stinkt.

Wat voor waarde staat er op die cheque?
J/K

OT; Als je je er zo aan irriteer, dan loop je toch gewoon even een meter verder..

Ik heb iets aan mijn luchtwegen, en als ik een tijdje in de buurt van een roker geweest ben, loop ik uren nadien nog te hoesten.
Mede daarom en omdat ik het niet bepaald aangenaam vind dat mijn kleren en haar naar rook stinken, ga ik de laatste jaren niet veel meer uit.
Snap ook niet goed waarom iemand zou beginnen met roken.

Eneuh: "argument van meeroken vind ik kul - mss wel waar, maar je hebt net zoveel kans om een andere nasty ziekte op te lopen, en uiteindelijk moet je toch dood."
Op die manier kan je willekeurige mensen verwonden met een scherp mes ook goedpraten. Ze kunnen evengoed per ongeluk onder een auto lopen en uiteindelijk moeten ze toch dood.

Vraagje aan de rokers:
Vinden jullie het irritant als je op de bus wacht en naast je staat iemand met een mp3speler die veel te luid k*tmuziek aan het spelen is ???

Laatst bewerkt:
Ja, al die niet-rokers moeten gewoon beginnen roken, alle problemen van de baan. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Whaha je kan de rokers hier er zo uit halen. Prachtig :roflol:

Waar mensen zich al niet aan ergeren.. Als je er last van hebt ga je er fijn niet naast staan, als dat in een gesloten ruimte is ga je eruit, is dat in een bushokje ga je er fijn buiten staan, als het dan regent, jouw probleem.

En nee, ik rook niet eens, nooit gedaan ook :)

Ik ben meer een gelegenheidsroker, durf af en toe een sigaret opsteken, maar of dat van mij een loser maakt? Zo kan je iedereen gaan beschuldigen die zich aan een verslaving vrijgeeft. Is iemand die af en toe alcohol nuttigt ook een loser?
We hoeven niet steeds in zwart-wit mensen in groepjes te plaatsen, rokers zijn ook gewone mensen. Ik hoef niet in een rookvrij café tussen mensen te zitten die kamilletheetjes bestellen.

eergister zat de trambestuurdster te roken in de tram :roflol: wat een k*tleven zal ze hebben

Waar mensen zich al niet aan ergeren.. Als je er last van hebt ga je er fijn niet naast staan, als dat in een gesloten ruimte is ga je eruit, is dat in een bushokje ga je er fijn buiten staan, als het dan regent, jouw probleem.

En nee, ik rook niet eens, nooit gedaan ook :)

Waarom gaan die rokers geen eind verder staan roken? Die niet-roker houdt zich rustig bezig met zijn eigen zaken zonder de ander te storen en dan nog moet ie ophoepelen als onze rokende medemensen hun peuk opsteken.

Laatst bewerkt:
[cynisme]

Ik probeer al jaren al die irritante anti-rook zeikerds bij de bushalte uit te roeien door lekker dicht in hun buurt de ene na de andere sigaret weg te werken...maar ze leven allemaal nog. :mad: :P

Om nog maar te zwijgen over die ruggegraatloze niet-rokers. ****ing peer-pressure dat is het! Gewoon geen eigen mening hebben en lekker makkelijk hun leven indelen naar hoe anderen vinden dat het wel moet....gewoon bukken voor de groepsdruk en mentaliteit!
Niet anders! Sukkels :P:P:P:P:P

[/cynisme]

Kijk...een verhaal...twee kanten

aan die lui erger ik me wel, roken bij de tramhalte en de wind dan in mijn richting

Ik heb iets aan mijn luchtwegen, en als ik een tijdje in de buurt van een roker geweest ben, loop ik uren nadien nog te hoesten.
Mede daarom en omdat ik het niet bepaald aangenaam vind dat mijn kleren en haar naar rook stinken, ga ik de laatste jaren niet veel meer uit.
Snap ook niet goed waarom iemand zou beginnen met roken.

Eneuh: "argument van meeroken vind ik kul - mss wel waar, maar je hebt net zoveel kans om een andere nasty ziekte op te lopen, en uiteindelijk moet je toch dood."
Op die manier kan je willekeurige mensen verwonden met een scherp mes ook goedpraten. Ze kunnen evengoed per ongeluk onder een auto lopen en uiteindelijk moeten ze toch dood.

Vraagje aan de rokers:
Vinden jullie het irritant als je op de bus wacht en naast je staat iemand met een mp3speler die veel te luid k*tmuziek aan het spelen is ???

Ik heb ook iets aan mijn luchtwegen, en stik o.a. de moord als mensen in mijn nabijheid roken. Zeker in kleine ruimtes.
Ik zal eens in eens in een bushokje een gettoblaster meenemen en die opendraaien, want ik ben verslaafd aan muziek.Ik ga er dan vanuit dat daar wel begrip voor is, zeker van een smokey.
Aftrekken doe ik ook graag, zal ik de volgende keer ook doen in een bushokkie, ik neem aan dat daar wel begrip voor is.:D

Doe wat je niet laten kan, maar als ik er maar geen last van hebt, simpel.

Terug
Naar boven