XXL Nutrition

Roken tijdens je kuur

Stoner

Cool Novice
Waardering
1
Iemand van jullie dat af en toe een jointje rookt op de kuur? Wat is het gevolg hiervan? Is het echt ZO erg van 1 jointje per dag te roken?
Jullie zijn van nederland dus zal er wel iemand bij zijn...

Groeten

ik rookte vroeger elke avond een jointje voor het slapengaan tijdens mijn kuur.

vind dat blowen beetje te is zeker in een kuur je lichaam belast je al keertje peukje roken is niet erg maar blowen kan niks goed doen volges mij in een kuur

Het lijkt me nou niet dat dat ''extra toegevoegde waarde heeft'' nee

Kuur goed of kuur niet zeg ik...:rolleyes:

Als ik aan blowen denk, denk ik aan die slome langharige gasten met hun ogen op half 3.......ben ik bevooroordeeld?

Mooie is dat de meeste het wel normaal zouden vinden een biertje te pakken tijdens een kuur :rolleyes:

Blowen heeft weinig invloed op je lever of hormonale huishouding, dus op zich is het niet zo erg icm een kuur, maar probeer het zoveel mogelijk te beperken, en zeker niet elke dag.

BigMaus zei:
Als ik aan blowen denk, denk ik aan die slome langharige gasten met hun ogen op half 3.......ben ik bevooroordeeld?

Iets.. :D

Volgens mij hoort blowen/drinken niet per definitie bij een bepaalde groep mensen, maar tijdens de kuur kan je het beste niets erbij doen, het is best zwaar allemaal, voor je lichaam...

• Topic Starter Topic Starter
Yzord zei:
Mooie is dat de meeste het wel normaal zouden vinden een biertje te pakken tijdens een kuur :rolleyes:

volledig mee eens, volgens mij is een jointje lang niet zo erg als een biertje

maar dat is mijn mening...

Je moet gewoon doen waar jezelf zin in hebt...roken dus.

BigMaus zei:

Aardig ja....ooit wel eens een pic van mij gezien met lang haar en mn ogen op half 3?:D

Ik blow ook elke dag en ik merk echt geen verschil dat het tegen zou werken want ik ben ook vaak genoeg in de kuur geweest dat ik weer eens een periode gestopt was met blowen.

Als je vd rest geen gekke fratsen uithaalt is er niks aan de hand.

@Yzord

Hoe gaat ie met jou dan qua blowen,gab?

Nog steeds gestopt?

Testo zei:
Aardig ja....ooit wel eens een pic van mij gezien met lang haar en mn ogen op half 3?:D

Ik blow ook elke dag en ik merk echt geen verschil dat het tegen zou werken want ik ben ook vaak genoeg in de kuur geweest dat ik weer eens een periode gestopt was met blowen.

Als je vd rest geen gekke fratsen uithaalt is er niks aan de hand.

@Yzord

Hoe gaat ie met jou dan qua blowen,gab?

Nog steeds gestopt?

Nee zie nooit een pic van je ouwe, zelfs op de NK ken je me niet.....

Blowtje kan geen kwaad, het kan je helpen je spieren te ontspannen na het sporten vooral in de kuur.

Johannesz zei:
Blowtje kan geen kwaad, het kan je helpen je spieren te ontspannen na het sporten vooral in de kuur.

Weer een excuus gevonden om die zooi te roken? :o

Stop toch op tijd voordat je eindigd als die Testo....dat wil je toch niet?

als je blowen niet erg vind tijden kuuren,neem dan ook meteen een glaasje wodka erbij

arie

1 sigaret is al voldoende om je lichaam in een (tijdelijke) catabole staat te brengen, en een jointje berooft je lichaam van alle mogelijke voedingsstoffen...(waaronder natuurlijk spiermassa)

Zelda zei:
Blowen heeft weinig invloed op je lever of hormonale huishouding, dus op zich is het niet zo erg icm een kuur, maar probeer het zoveel mogelijk te beperken, en zeker niet elke dag.

Dacht zelf altijd van wel.

Heb even snel in de pubned gekeken, maar de onderzoeken die een negatieve invloed op je test. laten zien zijn uitgevoerd op ratten/muizen. De enige op mensen die ik tegenkwam (uit 1998), gaf echter geen verandering daarin in.

MrJ zei:
Dacht zelf altijd van wel.

Heb even snel in de pubned gekeken, maar de onderzoeken die een negatieve invloed op je test. laten zien zijn uitgevoerd op ratten/muizen. De enige op mensen die ik tegenkwam (uit 1998), gaf echter geen verandering daarin in.

Ik heb altijd begrepen dat blowen de hoeveelheid vrouwelijke hormonen doet stijgen.

Terug
Naar boven