AndroidHealthClinic

Roken

Ragnar120583

Cool Novice
Waardering
0
over 5 weken is de datum dat ik ga stoppen met roken, dat het gezonder is voor je dat is bekent, maar zou ik hierdoor ook vooruitgang merken met bb? heeft sigaretten roken invloed hierop?

Denk dat je conditie er wel op vooruitgaat :) Je zou dus in fiete een betere training kunnen hebben

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is een groot pluspunt, maar zit in sigaretten geen stofjes die het proces van spierkweken verminderd?

Niet dat ik weet, maar ik ben ook geen expert op het gebied van roken :)

Het zorgt er wel voor dat je meer gaat eten, want in sigaretten zit wel een sotf die de het hongergevoel tegengaat

toen ik de sigaretten neerlgde kwam ik meteen 6kg aan en werd een stuk sterker is echt wel beter je zult het wel merken

Tuurlijk is het voor iemand die sport doet beter om niet te paffen

Ik ben maandag as 12 weken gestopt.

Ik heb er echt wel baat bij. Behalve een betere conditie en de andere 10000 voordelen, is het voordeel voor een bodybuilder het volgende: als je rookt komt er nicotine in je bloed. Nicotine zorgt ervoor dat je aderen samen knijpen (de reden voor de vale huidskleur). Dit wil dus ook zeggen dat er minder bloed je spieren in kan om voedingsstoffen aan te vullen en de boel te repareren. Hierdooor blijf je echt achter bij bb´s die niet roken.

Dus gewoon doen. Effe en tip die mij echt geholpen heeft: ga naar www.ikstop.nl, heb je mede lotgenoten en krijg je steun, altijd handig.

Verder succes met het stoppen!

Bedank voor de reactie nu stop ik al helemaal!en tip mooie om samen met andere door de klote sleur van stoppen met roken te komen....steek me nog ff een op nu het nog kan lol

Je moet van die pleisters nemen ;) Gewoon op je bek plakke dan kan je gewoon niet meer roken :D

heheheheh nee heb al ducktape klaarliggen

Ik ben een week of 15 geleden gestopt. Qua kracht wel iets vooruit gegaan. Heb wel het idee dat me algehele conditie derop vooruit gaat, voel me gewoon fitter. En ik ben een stuk boller geworden naar mijn idee.

Maar succes met stoppen in ieder geval! Jezelf gewoon helemaal vol plakken met die klote plijsters en dan is er echt geen haar op je hoofd die aan een peuk denkt. Ik kauw nu zelf de hele dag kauwgom, werkt ook voor mij.

ja ik ben vanplan om kaugom te gebruiken op het moment wanneer ik zin heb in een sigi, ook een glas water wil op dat moment nog weleens helpen. 2 jaar geleden was ik al eens gestopt, heb dit 8 maanden volgehouden. Ben toen weer met mijn domme kop begonnen aan de rotzooi terwijl de eerste sigaretten me helemaal niet smaakte begon ik in het weekend weleens een peuk te roken. op een gegeven moment had ik examens en ik moest gewoon roken.

Laatst bewerkt:
k wil zelf ook gaan stoppen samen met me vriendin heb t al een paar keer geprobeert ,, ben al een keer 1 jaar gestopt geweest,, k krijg echt de schijt van dat k*t roken en k ben al iemand die lastig bijkomt en dat roken maakt het niet echt makkelijker k wens je veel succes en laat weten of je het volhoudt ;)

zal jullie op de hoogte houden, maar stop wel pas over 5 weken zodat ik me mentaal kan voorbereiden lol

was er dan ook nooit mee begonnen :D

jij kan mij als voorbeeld nemen;)

Flauwekul dat mentaal voorbereiden. De allerbeste manier is en blijft gewoon alles wegflikkeren en meteen stoppen en niks geen pleisters en die zooi.

Gewoon accepteren dat je het een paar weken lastig hebt. Als je er tegen gaat vechten dan kun je het echt vergeten. Ik heb ingecalculeerd dat ik er een jaar last van zal gaan hebben. Dat werkt echt perfect, want ik denk er echt nauwelijks meer aan.

Misschien kun je er iets mee

Yep,het beste is als je sigaretten op zijn er gewoon geen nieuwe te halen en erbij te blijven. Mijn drive was ook dat niemand in me geloofde,rook in m'n gezicht blazen,sigaretten aanbieden enz..en dat gaf me de motivatie om ze allemaal het tegendeel te bewijzen. Nu ben ik zo'n 3 jaar gestopt en als ik iemand een peuk zie aansteken denk ik nog 'jullie zijn de enige zonder karakter,suckers':D
Je moet het echt zelf willen.

Terug
Naar boven