- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Snap die mensen niet die 1/2 peukies per dag/week/weetikveel roken, waarom rook je dan in godsnaam.
Naja, ik ben zo dom geweest ooit te beginnen, en rook nu al bijna 4 jaar pakje/dag. Heb al 2x geprobeerd te stoppen, maar lukt niet omdat ik aan de ene kant het gewoon te fijn/lekker vind om ermee te nokken.
U mad bro? Ik ben gestopt met 'vast' roken, maar vind het lekker om in het weekend te ontspannen met een biertje en een sigaretje.
En geloof me, het is niet dat je dan 'alsnog rookt' want die 2 sigaretjes in het weekend tasten je conditie/kracht verwaarloosbaar tot niet aan. Ik kan me trainingen nu makkelijker volhouden, meer energie en kracht, meer eetlust, minder snel misselijk met benen.
Als je mentaal te zwak bent om dit te doen moet je het niet afreageren op mensen die dat wel kunnen.

.
. Probeer het even wat te minderen omdat ik merkte dat ik in de week soms ook een pak kocht ( deed daar dan wel 2 weken mee maar toch). Maar in het weekend kan het gewoon wel lekker zijn bij een pint.
en ben benieuwd hoe lang je het volhoudt op deze manier. uiteindelijk gaan de meesten gewoon weer helemaal roken na een tijd.
. En wat als er iets heel ingrijpendst gebeurt in je leven? Misschien ga je dan weer meer roken. Maar goed, zolang je het zo onder controle hebt
mijn vader is 54, rookte van zijn 18 en is 3 maand gestopt van dag op dag. respect voor die ouwe!
,dronk ook elke dag men Duveltje.