- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar krijg je geen longkanker van.Hoogstens 1 a 2 sigaretjes per week. Vind het de moeite niet om daarmee te stoppen eigenlijk.
Of is het dat wel?

, haha nee het is slecht maar ben nog jong en ben al paar keer van plan geweest te gaan stoppen en hield dit dan ook 1-2 maanden vol, maar uiteindelijk toch gefaald. in de tijd dat ik was gestopt kwam ik aan en hield ik de training makkelijker vol!Ben na 6 jaar dagelijks blowen geminderd om vervolgens te stoppen.
Ik blow nu 2 joints in het weekend weg en als in Januari de wietpas komt dan is het gedaan.
De eerste 2 weken heb ik elke nacht erge nachtmerries gehad en dan zwetend wakker worden. Toch wel een teken dat je lichaam verslaafd is.
Heb nu meer energie, veel meer eetlust en ik voel me helderder, ook minder vaak humeurig.
Kan ook beter doorgaan met trainen, zat eerst na 2 deadlifts al op een stoel te hijgen en dat is een stuk minder.
In het begin ga je trouwens compenseren voor het gevoel lijkt het wel, waardoor je je helemaal volvreet, waar ik wel een hoop baat bij heb gehad als ecto
Roken heb ik wel es gedaan hier en daar maar ik vond het maar niks dus verder nooit mee begonnen.
1) Dat dromen klopt inderdaad. Dat je nachtmerries had, tsja dat is iets persoonlijks. Moet zelf zeggen dat ik een nachtmerrie ook maar als een droom zie maargoed.
2) Dat zwetend wakker worden enz snap ik toch niet. Een lichamelijke verslaving bouw je eigenlijk niet op. En hoe zat dat dan op vakanties met je? Werd je dan ook zwetend wakker?
Ik denk dat het vooral te maken heeft omdat ik meestal blowde voor het slapen gaan, ik herinnerde me ook nooit mijn dromen de laatste jaren tot ik stopte met blowen doordeweeks en dat zweten kwam denk ik dan van die nachtmerries.
Ik ben tot nu toe 2x op vakantie geweest, bij de eerste vakantie blowde ik net 2 jaar maar toen had ik nog geen nadelen aan het blowen, dingen zoals vermoeidheid, en nergens zin in hebben kwamen pas na 3/4 jaar. En je ruilde de alcohol voor de wiet in op vakantie.
Ik ben een paar maanden terug voor de 2e keer op vakantie gegaan voor een weekje met als gedachte dat ik na die week zou stoppen, in die ene week vakantie was ik heel moe en humeurig, ook geen zin en geen energie om iets te doen. Na een paar dagen begonnen de nachtmerries wel licht te komen. Heb er toen maar een strandvakantie van gemaakt.
Het grootste verschil is toch wel de drang die je weer zin krijgt om dingen te ondernemen ipv een joint te roken en zien hoe het allemaal zijn gangetje staat. Wat dat betreft heeft de tijd voor mij de laatste 2/3 jaar stil gestaan.
4.90 inmiddels? Ik rookte altijd Camels ben nu 1 jaar en 8 maanden gestopt bijna.

Snap die mensen niet die 1/2 peukies per dag/week/weetikveel roken, waarom rook je dan in godsnaam.
Naja, ik ben zo dom geweest ooit te beginnen, en rook nu al bijna 4 jaar pakje/dag. Heb al 2x geprobeerd te stoppen, maar lukt niet omdat ik aan de ene kant het gewoon te fijn/lekker vind om ermee te nokken.

Snap die mensen niet die 1/2 peukies per dag/week/weetikveel roken, waarom rook je dan in godsnaam.
Naja, ik ben zo dom geweest ooit te beginnen, en rook nu al bijna 4 jaar pakje/dag. Heb al 2x geprobeerd te stoppen, maar lukt niet omdat ik aan de ene kant het gewoon te fijn/lekker vind om ermee te nokken.

Ik rook er 2 per week ofzo, heerlijk als je beetje aangeschoten bent. U mad @ zelfdiscipline?![]()