- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn mensen gaan op deze discussieik rook nu 11 jaar en blow 9 jaar vast maar ben er klaar mee! Met roken dan... Dusja vandaag maar kappen!
Je rookt vanaf je 11e en blowt vanaf je 13eDamn mensen gaan op deze discussieik rook nu 11 jaar en blow 9 jaar vast maar ben er klaar mee! Met roken dan... Dusja vandaag maar kappen!

hoe kan ik beste stoppen ik rook nu 1 jaartjem laatste tijd 2 pakjes de week
eerst minderen en dan helemaal of meteen stoppen?
thank, hopen dat ik ook nog wat aankom, ben grootste ecto hier.
over jaartje maar eens fotos posten van nu en dus over een jaar
hopen verschil te zien
.dit roep ik echt al maanden, ben echt te p*ssy om het vol te houden.
Ik hoop dat het je lukt man. succes alvast.

Doe het net als jou, af en toe gewoon relaxt met vrienden.
Heb weleens zelf pakjes gekocht dat ik wat meer rookte, maar ik kan gewoon direct stoppen.
Zelfde met wiet, tijden heel veel geblowed maar toen ik zoiets had van ik stop er ff mee, had ik totaal geen problemen mee.
Het is gewoon discipline, verslaafd zijn is voor zwakke mensen die niet sterk in hun schoenen staan.
Zelfde met drugs en zelfs zeer verslavende (hard)drugs, als jou geest sterk genoeg is zal je niet verslaafd raken.
Dus volgens jou kan je niet lichamelijk verslaafd raken zolang je geest maar sterk genoeg is? Ga jij maar eens elke dag een shotje zetten, kan je zo sterk zijn als je wilt maar je lichaam gaat er op den duur gewoon om vragen. Krijg je het niet binnen word je ziek etc. Dat heet verslaving