XXL Nutrition

Rokh ON!

  • Topic starter Rokh
  • Startdatum
  • Reacties 364
  • Weergaven 37K
  • Volgers 53

Bezoekers in dit topic

Had je toch beter on kunnen blijven zo te lezen
Straks word je een BarbellManiak
 
Had je toch beter on kunnen blijven zo te lezen
Straks word je een BarbellManiak

Nogmaals: ik vind het te vroeg voor mij om year round on te blijven. Ik heb absoluut geen wedstrijd ambities of zo. En eerlijk gezegd na 8 maand was ik dat geprik ook echt beu.

Ik heb nog nooit zo lang gekuurd, eerste keer 19-nors, ik wil nu zien hoe ik herstel. Valt dit mee, doe ik volgend jaar iets gelijkaardigs, indien het tegenvalt kuur ik korter of blijf ik ON.
 
Laatst bewerkt:
Is dit wel gezonder dan on blijven dan? Als je ziet hoe je in 2e week van je pct bent gaat t niet beter worden ws. Maar goed ben benieuwd
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrijdag: borst en triceps
Zaterdag: rug
Zondag: rust
Maandag: cardio
Dinsdag: rust
Woensdag: schouders, biceps
Vandaag: benen

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 12:25 ----------

Is dit wel gezonder dan on blijven dan? Als je ziet hoe je in 2e week van je pct bent gaat t niet beter worden ws. Maar goed ben benieuwd

Wat bedoel je precies met "gezonder"?

Ik voel mij nagenoeg prima hoor. Dat je door een dipje moet na een kuur hoort er nu eenmaal bij. Maar met een juiste ingesteldheid en voldoende relativeringsvermogen kom je al een heel eind :-)
 
Goed om te horen!
En de look is nog steeds scherp,vergis je niet!
Alleen die Mac Donalds...zou zelf voor KFC gaan dan:p
 
  • Like
Waarderingen: Em87
Goed om te horen!
En de look is nog steeds scherp,vergis je niet!
Alleen die Mac Donalds...zou zelf voor KFC gaan dan:p
Of eerst de MC en daarna KFC.... Gewoon omdat het kan ;)
 
Goed om te horen!
En de look is nog steeds scherp,vergis je niet!
Alleen die Mac Donalds...zou zelf voor KFC gaan dan:p

Hehe bedankt!

Heb mijn trainingsplannen van donderdag/vrijdag en vandaag in de vuilbak kunnen gooien. Met dank aan een man met een baard die een vliegtuig naar Amerika heeft moeten nemen. Werken dus :-)

Zwaar balen, ik probeer mijn eiwitten binnen te krijgen maar heb toch het gevoel dat ik zwaar spieren aan het verliezen ben. Voel me ongelofelijk katabool...

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:06 ----------

Zie ik daar een Big Tasty supersize met 5 fritessaus en een aardbeienshake? :roflol:

En zalige was dat ik mij achteraf niet eens schuldig voelde! Dat was na junkmeal tijdens cut wel meestal het geval.
 
succes kerel !!
 
succes kerel !!

Bedankt :-)

Daarnet getraind. Borst/Triceps. Ging nog redelijk, begin toch wat krachtverlies te merken nu. En vind mezelf nu uur na training er bijzonder "plat" bijstaan...
 
abbo

wel grapig zie dit nu voor het eerst ben rond de zelfde tijd off gegaan en ook maanden gekuurd mijn kuur was

test e 250mg tren e 600mg(10weken), bridge 6weken 125mg, en weer test e 250mg tren 600mg (10weken) en dan nog 4weken test op 250mg
en toen ook ziek geworden maar vrij weining verloren ik ben nog steeds zelfde gewicht van einde van de kuur ben nu 45dagen in me pct arofixen+10mg nolva

ik voel me echt prima veder me ballen zijn lekker groot op formaat vrij snel al eigelijk ik ga uiteindelijk 55dagen nakuren

suc6 man verder ga je volgen!
 
abbo

wel grapig zie dit nu voor het eerst ben rond de zelfde tijd off gegaan en ook maanden gekuurd mijn kuur was

test e 250mg tren e 600mg(10weken), bridge 6weken 125mg, en weer test e 250mg tren 600mg (10weken) en dan nog 4weken test op 250mg
en toen ook ziek geworden maar vrij weining verloren ik ben nog steeds zelfde gewicht van einde van de kuur ben nu 45dagen in me pct arofixen+10mg nolva

ik voel me echt prima veder me ballen zijn lekker groot op formaat vrij snel al eigelijk ik ga uiteindelijk 55dagen nakuren

suc6 man verder ga je volgen!

22 weken tren, lekkeeur!!! Hoe waren de sides? Ik doe geen Tren meer in de zomer, ik zweet van nature al erg hard, met die Tren was ik een vat vol gaten waar ik continu liters water moest inkappen...:-)

Laat je bloed meten? Wanneer ga terug on?

Mijn knikkers zijn ook al een stuk voller en groter (pct sinds 21/09, dikke maand dus)

Libido is de de laatste 2 weken echt volledig weg geweest. Heb sinds enkele dagen lichte opflakkeringen dus lijkt goed te zitten :-)

Ik voel me behoorlijk goed sinds kort, ik denk dat het zwaarste van de dip voorbij is. Ben ook twee keer ziek geweest in een maand tijd. De goesting om te trainen is ook terug aant komen. Ik train eod nu. Ben in kgs niks kwijt maar kgs zeggen niks. In de spiegel is de volheid van spieren totaal weg, vooral de rondingen van en rond mijn schouders gaven me een "bodybuilders look". Dat is dus weg helaas. Ik betrap me er ook op dat ik veel minder snel junk of een maaltijd over sla (ook al heb ik een pak minder honger) dan wanneer ik ON ben, gewoon omdat ik weet en voel dat mijn lichaam in katabole staat is, terwijl ik - ten onrechte - iets heb van "ik ben toch zo anabool als wat" wanneer ik on cycle ben. :-)
 
abbo

wel grapig zie dit nu voor het eerst ben rond de zelfde tijd off gegaan en ook maanden gekuurd mijn kuur was

test e 250mg tren e 600mg(10weken), bridge 6weken 125mg, en weer test e 250mg tren 600mg (10weken) en dan nog 4weken test op 250mg
en toen ook ziek geworden maar vrij weining verloren ik ben nog steeds zelfde gewicht van einde van de kuur ben nu 45dagen in me pct arofixen+10mg nolva

ik voel me echt prima veder me ballen zijn lekker groot op formaat vrij snel al eigelijk ik ga uiteindelijk 55dagen nakuren

suc6 man verder ga je volgen!

Alleen arofixen en nolva als nakuur ??
 
abbo

wel grapig zie dit nu voor het eerst ben rond de zelfde tijd off gegaan en ook maanden gekuurd mijn kuur was

test e 250mg tren e 600mg(10weken), bridge 6weken 125mg, en weer test e 250mg tren 600mg (10weken) en dan nog 4weken test op 250mg
en toen ook ziek geworden maar vrij weining verloren ik ben nog steeds zelfde gewicht van einde van de kuur ben nu 45dagen in me pct arofixen+10mg nolva

ik voel me echt prima veder me ballen zijn lekker groot op formaat vrij snel al eigelijk ik ga uiteindelijk 55dagen nakuren

suc6 man verder ga je volgen!

Alleen arofixen en nolva als nakuur ??

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 12:31 ----------

Ho ging wat fout mij excuus
 
Aromasin en Nolva dus. Weet iemand er eigenlijk waarom dat niet vaker gedaan wordt, een AI bij een SERM tijdens nakuur?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uploadfromtaptalk1382693927629.jpg
 
Ben je echt off?;)
Nee gaat nog goed toch!!
 
Back
Naar boven