MuscleMeat

ROM-machine

iank

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Nu de zomer er weer aan begint te komen en ik geen zin heb om lang en veel te cardioen ben ik begonnen met de rom machine na iedere training..

Heeft iemand ondertussen dit apparaat misschien al vooor langere tijd geprobeerd?

ik zie het net op GOOGLE.... wtf is dat voor spaceship

wow zoals ik het lees is dat ding echt wonderbaarlijk :O

Kwa afvallen hoef je het niet te doen want na 20 minuten begint je vetverbranding pas op gang te komen.

volgens artikelen rond de ROM is dat dus een mythe en staat 2x4 minuten gelijk aan 20 tot 45 joggen of 20 tot 45 minuten krachttraining voor alle grote spiergroepen van het lichaam.

weer een hypapparaat is ie nog niet te koop op telsell haahaha
ouderwets trainen heb niemand meer zin in lijkt het pfff

ja idd gewoon hard gaan in de gym, veel leuker

volgens artikelen rond de ROM is dat dus een mythe en staat 2x4 minuten gelijk aan 20 tot 45 joggen of 20 tot 45 minuten krachttraining voor alle grote spiergroepen van het lichaam.

dus gewoon telkens 2x4 minuten op dat ding trainen en je wordt de nieuwe coleman :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
weer een hypapparaat is ie nog niet te koop op telsell haahaha
ouderwets trainen heb niemand meer zin in lijkt het pfff

die dingen kosten € 25.000,- en worden niet meer verkocht voor exclusiviteit, dus idd niet te koop bij tellsell..
volgens die TNO rapporten moet je 700kcal verbranden (incl. naverbranding) met die 2x 4 min..

je stelt hem in op een bepaald level en vervolgens past die de kracht die je moet gebruiken automatisch aan, dus stel jij ben sterk voelt dat apparaat dat en gaattie automatisch zwaarder staan. Ik moet zeggen ik heb het nou ene aantal x gedaan en je ben helemaal kapot...

als ik alls zou geloven wat men zegt en schrijft over apparaten dan was ik nu nog groter dan coleman whahaha

25000 € voor een step-apparaat en een(slechte) rower in 1? Wie wil dat nu betalen? Dan koop je beter apart een C2-rower en een gewoon step-apparaat. Als je het allerbeste en duurste model koopt ben je voor die 2 apparaten nog altijd maar 3 à 4000 € kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
25000 € voor een step-apparaat en een(slechte) rower in 1? Wie wil dat nu betalen? Dan koop je beter apart een C2-rower en een gewoon step-apparaat. Als je het allerbeste en duurste model koopt ben je voor die 2 apparaten nog altijd maar 3 à 4000 € kwijt.

heb je em wellus gedaan?

Nee man, je moet de powerplate gebruiken! die trilt het vet zo je lichaam uit!

:roflol:

Ga 2x4 minuten lang squaten, dan ben je ook kapot.

Normaal reageer ik nooit op dit soort stomme mensen die hun eigen lichaam top vinden en denken dat hun training alleen werkt.

Ik gebruik de ROM nu enkele maanden en boek er ontzettend veel resultaat mee.
Mijn bovenlichaam test ik nooit echt, maar daar heb ik in 3 maanden ongeveer 12% vooruitgang mee geboekt.

Mijn onderlichaam is ook vooruit gegaan.
3 maanden geleden liep ik 10 km. in 33 minuten, nu, na 3 maanden alleen getraint te hebben met de ROM loop ik hetzelfde rondje van 10 km. in 28 minuten.
Voorheen heb ik verschillende trainingen beprobeerd, maar die 33 minuten leek mijn top, nu blijkt dus dat met de ROM mijn conditie nog hoger te krijgen was.

Voor alle lozers die een apparaat afkraken zonder het zelf geconcludeert te hebben, jou training is niet DE training.

Groetjens

Terug
Naar boven