MuscleMeat

ROM-machine

Normaal reageer ik nooit op dit soort stomme mensen die hun eigen lichaam top vinden en denken dat hun training alleen werkt.

Ik gebruik de ROM nu enkele maanden en boek er ontzettend veel resultaat mee.
Mijn bovenlichaam test ik nooit echt, maar daar heb ik in 3 maanden ongeveer 12% vooruitgang mee geboekt.

Mijn onderlichaam is ook vooruit gegaan.
3 maanden geleden liep ik 10 km. in 33 minuten, nu, na 3 maanden alleen getraint te hebben met de ROM loop ik hetzelfde rondje van 10 km. in 28 minuten.
Voorheen heb ik verschillende trainingen beprobeerd, maar die 33 minuten leek mijn top, nu blijkt dus dat met de ROM mijn conditie nog hoger te krijgen was.

Voor alle lozers die een apparaat afkraken zonder het zelf geconcludeert te hebben, jou training is niet DE training.

Groetjens

Dit stinkt naar een dikke vette hoop bullshit.

Voordat je met nummertjes begint te gooien moet je mss eerst ff fact-checken. Het Nederlands record op de 10km is 27m26s. Dus jij zou daar ongeveer een half minuutje af zitten? Nog 1 maandje op de ROM en je hebt het record! Mooi zo.
Het WK atletiek 10 000m is vorig jaar gewonnen door Kenenisa Bekele in een tijd van 27m05s. Jij zou dus nog een minuutje sneller moeten, en dan ben je wereldkampioen. Hoeveel tijd heb je daarvoor nodig? 2 maandjes extra op de ROM?
Wat een wonderapparaat!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BUSTED!!!

Het wereldrecord staat op 26:17:53, dus nog net iets sneller he.
Ik loop nu 28:35.
Ik train mij leven lang al op afstand. Ik dacht nooit verder te komen. Maar na 3 maanden ROM heb ik mijn top hoger gelecht, mijn sportfysio zegt dat ik niet hoger ga halen.
Zelfs voor mij heeft de ROM snel resultaat geboekt, dus laat staan voor iemand die gaat sporten of minder fanatiek sport als ik.

Maar zoals ik al zei, hier komen alleen maar mensen die blind zijn en denken dat hun training DE training is.
Keep on dreeming allemaal, en gelukkig verpesten jullie allemaal je lichaam.

ja maar dat is afstand.. er staat ook dat je je muscles ermee kan knallen :o iemand daar al wat van gezien, gehoord, gemerkt?

Maar zoals ik al zei, hier komen alleen maar mensen die blind zijn en denken dat hun training DE training is.

Dan kom je hier toch niet meer? Later!

• Topic Starter Topic Starter
ja maar dat is afstand.. er staat ook dat je je muscles ermee kan knallen :o iemand daar al wat van gezien, gehoord, gemerkt?

er staat niet dat je ronnie word, maar de term 'gespierd' wordt in het dagelijks leven anders uitgelegd als hier op het board..

Tot zover kan ik je wel volgen. Veel mensen die menen het licht gezien te hebben en daarbij vergeten dat het leren kennen van het eigen lichaam de belangrijkste stap is bij het verleggen van grenzen. Maar dat heeft niets met het verpesten van het lichaam te maken als men daardoor niet optimaal presteert!

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn de resultaten tot nu dan?

ik verbrand wel lichtjes wat vet, maar ik doe die rom maar af-en-toe en soms ook niet volledig.. ik ga hem niet nog een x doen na een benentraining bijv.
verder doe ik ook nog cardio, dus het is moeilijk te zeggen in hoeverre die rom verantwoordelijk daarvoor is..

Het wereldrecord staat op 26:17:53, dus nog net iets sneller he.
Ik loop nu 28:35.
Ik train mij leven lang al op afstand. Ik dacht nooit verder te komen. Maar na 3 maanden ROM heb ik mijn top hoger gelecht, mijn sportfysio zegt dat ik niet hoger ga halen.
Zelfs voor mij heeft de ROM snel resultaat geboekt, dus laat staan voor iemand die gaat sporten of minder fanatiek sport als ik.

Het blijft compleet ongeloofwaardig.

In 2007 heeft slechts 1 Nederlander sneller gelopen dan jouw tijd en dat is Kamiel Maase, de recordhouder. Als ik het goed begrijp beweer jij dus dat jij de 2e beste jaarprestatie van NL hebt gezet? Zonder hazen, zonder supporters, zonder prijzengeld of medaille?
Hier de ranglijst:
http://web.inter.nl.net/hcc/tedeka/atletiek/lijstmanbaan07.html
Trouwens, je zou de 14e beste tijd aller tijden hebben:
http://www.tedeka.dds.nl/lijstatmanbaan.html

Geef gewoon toe dat je aan het liegen bent.

Als je dan toch zo'n atleet bent, dan heb je vast wel eens gehoord van het specificiteitsprincipe. Dat wil zeggen dat als je ergens goed in wil zijn, je die discipline veel moet beoefenen. Een loper moet veel lopen, een fietser moet veel fietsen, een sprinter moet veel sprinten. Dat wil niet zeggen dat een loper niet af en toe mag fietsen als hersteltraining, maar wel dat het grootste deel van je training uit je hoofddiscipline moet bestaan.
Een duidelijk voorbeeld: Lance Armstrong was een van de beste wielrenners ooit, hij had een VO2 max van 85ml/mol, veel hoger dan die van marathonlopers. Hij zou dus fitter moeten zijn en een supertijd moeten lopen. Toch liep hij 'maar' 2u45. Nog steeds een respectabele tijd, maar neit in verhouding met zijn conditieniveau.

Conclusie: conditie die je opbouwt op de ROM zal tot op zekere hoogte nuttig zijn, maar om een topprestatie te leveren in een specifieke sport moet je die sport beoefenen.

Conclusie 2: Jij bent een leugenaar die hier wat interessant komt doen om een (veel te duur) product aan te prijzen.

Het blijft compleet ongeloofwaardig.

In 2007 heeft slechts 1 Nederlander sneller gelopen dan jouw tijd en dat is Kamiel Maase, de recordhouder. Als ik het goed begrijp beweer jij dus dat jij de 2e beste jaarprestatie van NL hebt gezet? Zonder hazen, zonder supporters, zonder prijzengeld of medaille?
Hier de ranglijst:
http://web.inter.nl.net/hcc/tedeka/atletiek/lijstmanbaan07.html
Trouwens, je zou de 14e beste tijd aller tijden hebben:
http://www.tedeka.dds.nl/lijstatmanbaan.html

Geef gewoon toe dat je aan het liegen bent.

Als je dan toch zo'n atleet bent, dan heb je vast wel eens gehoord van het specificiteitsprincipe. Dat wil zeggen dat als je ergens goed in wil zijn, je die discipline veel moet beoefenen. Een loper moet veel lopen, een fietser moet veel fietsen, een sprinter moet veel sprinten. Dat wil niet zeggen dat een loper niet af en toe mag fietsen als hersteltraining, maar wel dat het grootste deel van je training uit je hoofddiscipline moet bestaan.
Een duidelijk voorbeeld: Lance Armstrong was een van de beste wielrenners ooit, hij had een VO2 max van 85ml/mol, veel hoger dan die van marathonlopers. Hij zou dus fitter moeten zijn en een supertijd moeten lopen. Toch liep hij 'maar' 2u45. Nog steeds een respectabele tijd, maar neit in verhouding met zijn conditieniveau.

Conclusie: conditie die je opbouwt op de ROM zal tot op zekere hoogte nuttig zijn, maar om een topprestatie te leveren in een specifieke sport moet je die sport beoefenen.

Conclusie 2: Jij bent een leugenaar die hier wat interessant komt doen om een (veel te duur) product aan te prijzen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven