iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk! Maare Heerenveen is wel een klein winkeltje, of komt het in dat nieuwe giga pand aan de A7?
Je mag daar geluk hebben als je zn Yeah buddy kan horen denk ik!
Ik ben er laatst geweest en ik denk dat als coleman in het magazijn zit achterin dat je hem nog niet eens ziet zitten zo groot is het nieuwe pand haha
Teveel creatine gesnoven dit weekend.

Dankje, we zijn er erg trots op. Op deze manier krijgt Ronnie ook het idee dat de supplementenmarkt in Nederland ook heel groot isedit ik las verkeerd!
Nieuwe pand aan de snelweg is insane ja!

Haha je zegt het alsof dat dus niet het geval isDankje, we zijn er erg trots op. Op deze manier krijgt Ronnie ook het idee dat de supplementenmarkt in Nederland ook heel groot is
Ralf

En buiten de randstad val je ook al niet zomaar van de aarde af, en heb je ook geen speciale inentingen nodig. Het valt allemaal best meeWant Amersfoort ligt niet centraal en is slecht te bereiken?
Hoofdstad of grote steden, veel mensen,centraal gelegen, goed bereikbaar?
Zeg zomaar wat hoor.

Ze zijn vast in Europa voor de Fibo
Zijn daar eigenlijk nog kaarten voor?
Online zijn ze nog gewoon te koop, maar het is toch nooit uitverkocht? En dat het nu op een andere locatie is, zal toch ook wel niet zoveel uitmaken?