Fitness Seller

Shocking News Ronnie Coleman bij BodyenFitshop.nl

Bedankt voor het compliment maar dat is echt totaal niet zo (ook nu niet nu ik er beter getraind uit zie). Die gast is zo ziekelijk droog dat gaat helemaal nergens meer over, overal lopen aders over en zijn traps komen tot aan zijn oren.

Ik zie de laatste tijd trouwens steeds meer mensen zoveel mogelijk moeilijke woorden in een post gebruiken. Is het een idee om dat voortaan niet te doen? Niet iedereen had vroeger de mogelijkheid om naast het trainen ook nog naar school te gaan.
:roflol:

Ik ben er waarschijnlijk bij in Zwolle

Overweeg naar amersfoort te gaan.. wel bijna 2 uur reizen dus moet nog ff zien.

Denk dat ik naar Heereveen kom, Ronnie zien lijkt me wel gaaf :cool:

Mensen die carpoolen? :cool:

SHITTT dit meen je niet. Kan dan gewoon niet komen omdat ik moet werken :'(
Had hier heel graag naartoe willen komen

Nog maar 1 dag, ik ben er bij, waar moet ik nog ff zien maar de auto komt gelukkig overal :)

Ik probeer er in Heerenveen bij te zijn! Lijkt me een leuke ervaring:)

• Topic Starter Topic Starter
Tot dan! :) Ik ben benieuwd naar de opkomst.

Mr+O+Ronnie+Coleman.jpg

Ralf

epic, een topic waarin ovosnovo's kwa massa gelijkgesteld wordt aan ronnie en het is nog niet uit de klauwen gelopen.. :D

Lol @ de foto van Ronnie. "Deze afbeelding is verkleind."

Soww een paar minuten lopen en dan ben ik bij B&F Amersfoort :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha scherp opgemerkt. :D Komt telkens dichterbij..

Ralf

Can't wait! Dit is me de reis van 75 min meer dan waard

Ik reis er maar 2,5 uur voor. Maar ik kijk al uit naar de koffie die Ralf zet heerlijk haha

ik ga eerst naar shawn rhoden in rotterdam, daarna reis ik af met wat gasten naar amersfoort, uurtje met de trein geen probleem, en op welke momenten kan ik 2 van die legendes ontmoeten, eventueel met een groepje dbbers ergens uit eten gaan een idee?

Weet iemand hoe het met de files zit die kant op vanuit Amsterdam?

Terug
Naar boven