Fitness Seller

Shocking News Ronnie Coleman bij BodyenFitshop.nl

mijn vraag was eigenlijk over die opmerking van ButchMcDick:
"Anyway; is de winnaar al bekend? Wie Ronny Coleman mag ontmoeten..."

Ronnie.

Ik ga in Amersfoort misschien wel even kijken, kan ik gelijk misschien wat nieuwe supplementen aanschaffen.

Woensdag is niet de meest gunstige dag woon ook in zeeland, :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In before mensen hun foto's gaan posten van hunnie en big Ron.

Ik pak amesfoort alleen even googlen hoe ne daar precies komt
Ik neem aan dat je wel ff op de foto met hem kan heh?

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 10:53 ----------

Vet! Kben er bij in amesfoort ik neem
Aan dat je wel ff op de foto met hem
Kan heh

Om te laten zien hoe ze gedwarft worden? :o

Dat iemand groter is betekent niet automatisch dat hij zwaarder kan liften. :trollface:

Maarre Buddy en fitshop, ken er op mijn vraag geantwoord worden? ;)

Kewl.
Wel beetje jammer dat het in de 'middle of nowhere' is. Kan het niet bij ButchMcDick thuis gevierd worden? :D
Heel erg maybe dat ik er ben. ;)

Anyway; is de winnaar al bekend? Wie Ronny Coleman mag ontmoeten...

Ennuh, hoe gaat zoiets eigenlijk? Wat kunnen we verwachten op die dag? Sank you
!

Dat iemand groter is betekent niet automatisch dat hij zwaarder kan liften. :trollface:
Nee, maar noem jij iemand op dit forum die 2 reps 800lbs lift. Had het overigens over z'n fysiek, Ivo komt qua massa wel in de buurt, maar dat is dan ook 1 v/d weinige uitzonderingen voor dit forum.

Nee, maar noem jij iemand op dit forum die 2 reps 800lbs lift. Had het overigens over z'n fysiek, Ivo komt qua massa wel in de buurt, maar dat is dan ook 1 v/d weinige uitzonderingen voor dit forum.

Bedankt voor het compliment maar dat is echt totaal niet zo (ook nu niet nu ik er beter getraind uit zie). Die gast is zo ziekelijk droog dat gaat helemaal nergens meer over, overal lopen aders over en zijn traps komen tot aan zijn oren.

Bedankt voor het compliment maar dat is echt totaal niet zo (ook nu niet nu ik er beter getraind uit zie). Die gast is zo ziekelijk droog dat gaat helemaal nergens meer over, overal lopen aders over en zijn traps komen tot aan zijn oren.
Uiteraard is hij een stuk vasculairder dan jou(sorry for het moeilijke woord), maar het ging me meer om het feit dat het overgrote deel van dbb in het niet valt bij Ronnie. Als goed voorbeeld zou je die BnF foto moeten opsnorren met die gasten die die shakebekers vasthouden op zo'n meet of weet ik veel wat het was. Ben te lui om hem op zoeken, maar je weet vast wel wat ik bedoel.

True, mensen hebben niet de genetics als hij, de wilskracht noch de middelen danwel de jaren dat hij traint.

Zit nog te twijfelen, iedereen werkt verder of heeft tentamens die dag... En om er nou vanuit Amsterdam in me eentje heen te gaan.. :)
Dus mocht iemand willen carpoolen, let me know!

ik heb ook gewonnen, moet kijken of ik kan met werk. tis heerenveen en moet met de trein, reistijd 3:20

Uiteraard is hij een stuk vasculairder dan jou(sorry for het moeilijke woord), maar het ging me meer om het feit dat het overgrote deel van dbb in het niet valt bij Ronnie. Als goed voorbeeld zou je die BnF foto moeten opsnorren met die gasten die die shakebekers vasthouden op zo'n meet of weet ik veel wat het was. Ben te lui om hem op zoeken, maar je weet vast wel wat ik bedoel.

Lullig :( op die foto sta ik ook :treuren:

mag ik op m'n 19e in het niet vallen bij Ronnie Coleman?:o

@bodyenfit: wat is t verschil tussen de meet en greet en gewoon langskomen bij een vestiging? Is dat die ene vraag stellen?

Amersfoort here i cum............

wait.

Terug
Naar boven