MuscleMeat

Ronnie Coleman voor de 8e keer.

zijlstra zei:
wat ik me afvraag is of ronnie getrouwd en kinderen heeft, lijkt me sterk met al dat 200 procent voor bodybuilding gaan (steroide gebruik enz)
Ronnie heeft een dochter van een jaar of 14/15 las ik laatst ergens.

bekijk z'n films en dan weet je het, hij heeft idd een gezin inclusief kind

Alhoewel ik geen echte fan ben van de gewichten waarmee de jongens hedendaags verschijnen bakken veel respect; zeker voor Big Ron, die de concurentie ontegenspreeklijk STRATEN VER achter zich laat !:eek:

Buitenaards die handel ...:cool:

Gaat Ronnie er nu meestoppen of gaat hij door voor de 9e??

Ronnie zag er gewoon super uit, ook al ben ik geen fan van 'em. Eindelijk weer mooie cuts.

Ronnie gaat een legende worden!

Het zou mooi zijn als hij de 10 volmaakt, of als hij tot 2010 Mr. Olympia blijft. Dan kun je echt zeggen dat je een decade lang geruled hebt.

boerenkool zei:
Het zou mooi zijn als hij de 10 volmaakt, of als hij tot 2010 Mr. Olympia blijft. Dan kun je echt zeggen dat je een decade lang geruled hebt.

mocht hij de 9de winnen hoop ik zeker dat hij voor de 10 gaat

maar dat ligt denk k een beetje aan of hij dan ng steeds die drive heeft, of maybe denkt hij na 9 i`m de king ik stop

we zullen het wel zien

verbaasd me wel dat, hij nog gewoon blusserij vrij blijft en dat hij er nog echt gewoon gezond uitziet, zou je niet zeggen bij die andere pro's die veel jonger dan hem zijn!

rtodeep zei:
mocht hij de 9de winnen hoop ik zeker dat hij voor de 10 gaat
maar dat ligt denk k een beetje aan of hij dan ng steeds die drive heeft, of maybe denkt hij na 9 i`m de king ik stop
we zullen het wel zien
ik denk dat hij doorgaat zolang hij kan, en zn lichaam blessurevrij blijft, hoewel hij wel zal beseffen dat wanneer hij er 9heeft het ook tijd is voor zn dochter en genieten van het leven zonder verplichtingen.

hijs niet stuk te krijgen. Die man heeft zo'n ijzeren mentaliteit... IMO gaat hij door tot zijn lichaam stop zegt..

Heeft die ****er nog een vrouw ook en een dochter???

w00t ik zag hem als een eenzame rukker die zijn doel achterna streefde...

hij is wel gescheiden dacht ik...

Dus toch een eenzame rukker, pfff gelukkig kreeg al een nasty beeld van em.

hij heeft geen vrouw toch. In zijn dvd's woont hij in elk geval alleen. Ik heb hem trouwens ook nog nooit met zijn kind gezien.

hij leeft echt puur voor trainen, rust, eten.

KaLe zei:
hijs niet stuk te krijgen. Die man heeft zo'n ijzeren mentaliteit... IMO gaat hij door tot zijn lichaam stop zegt..

Hij is nog steeds in staat om zich te verbeteren. Hij heeft veel gedaan aan zijn buikspieren om tegemoet te komen aan de nieuwe regel. Als je deze sport op die manier kunt beoefenen, dan blijft het boeiend en denk je niet aan stoppen lijkt me. En 41 is nog niet zo oud; kijk maar naar Albert Beckles en Vince Taylor.

robocop zei:
hij heeft geen vrouw toch. In zijn dvd's woont hij in elk geval alleen. Ik heb hem trouwens ook nog nooit met zijn kind gezien.
hij leeft echt puur voor trainen, rust, eten.

Ja een echt k*t leven dus, alleen weet hij dat nog niet.

Hij komt er te laat achter let op mijn woorden.

Terug
Naar boven