Fitness Seller

Ronnie gaat weer winnen ! ( pics predjudging )

Bezoekers in dit topic

Ronnie is gewoon de koning!
 
Op foto's kun je werkelijke verschillen vaak slecht uitmaken. Licht, schaduw, hoek, juiste moment van spieraanspannen, you name it, het heeft allemaal effect op hoe je een bb'er interpreteert. Zo lijkt Ronnie hier en daar wat minder droog en Jay minder vol. Maar of dat in werkelijkheid ook zo is... daarvoor moet je toch videobeelden zien ;)
Vind Ruhl dit jaar op de foto's in elk geval (:D ) veel beter dan de laatste jaren en lijkt Gunther wel een dwerg naast die Ruhl. Gunther zal het nooit redden, that's for sure.
Dexter is altijd mooi ripped, maar het zal wel weer tussen Ronnie en Jay gaan. En dan wint Ronnie, zoals altijd. :o
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jay heeft strepen op z'n benen en Coleman niet en zo te zien is Jay ook wijder.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Naar mijn mening word Coleman hier ook geowned:D
Let ook even op de hamstrings
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
geen uitleg nodig
Btw. Jay's conditie werd alsmaar beter naar mate de wedstrijd vorderde dus ik ben benieuwd hoe hij er vannacht bijstaat.
 
Had het een aantal jaren terug al gezegd, als Ronnie tot 2010 blijft mee doen
hebben we in 2011 een nieuwe MR.O:D .

Ronnie is onverslaanbaar ook nu weer.
Mooie is wel dat ik 1000 karma-punten in de wacht ga slepen als de eertse die
1.Ronnie Coleman, 2. Jay Cutler, 3. Dexter Jackson had voorspelt bij de Mr.O:D :rocknana: :rocker: :banana: , was een inkopertje;) .
Oke "Dave Hawk" haha

Nog maar afwachten of Dexter de top 3 haalt...
 
Hoe meer foto's ik zie des te meer ik neig naar Jay!!

Benen zijn veel gesepereerder. Middel van Ronnie is erg wijd. Jay veel strakker. Armen van ronnie zijn droger. Maar alleen op armen win je het niet. Rug is zelfs denk ik voor jay )dankzij smaller middel).

En begrijp me niet verkeerd. Ik hou van groot. Maar Jay oogt gewoon beter imo. En ik denk dat de jury hem dit jaar ook de voordeel van de twijfel gaat geven. Dag Ronnie!!
 
tja ik vind Jay niet mooier dan Ronnie zouden we kijken naar de esthetische kant.. Zou dan gaan voor Dexter Jackson.. Jay hoort toch ook bij het groepje massa freaks al zou je dat niet zeggen als je em naast ronnie zet

Jay zijn fysiek is in verhouding dat maakt heb dan weer meer esthetisch.

Victor ziet er trouwens ook zeer goed uit!!!

Jay heeft strepen op z'n benen en Coleman niet en zo te zien is Jay ook wijder

Naar mijn mening word Coleman hier ook geowned
Let ook even of de hamstrings

:bow:

Jay is inderdaad wijder dan Ronnie.
 
Ik zei het al in mijn post.... Ik vind Ronnie minder dan Jay... Ronnie lijkt te soft.
 
Die rug van ronnie is gewoon ****ed, vind zijn tricep er ook niet uit zien. Benen is niks op aan te merken. Als hij wint vind ik het gewoon weer B.S.
 
ok nou ieder ze mening het eind resultaat zullen we wel zien ;)ben benieuwd
 
Kik zeg .... meer kan ik niet zeggen .
Kweet wel dat ik ooiteen keer heen ga , moet je mee maken zoiets :cool:
 
Jay gaat hem winnen!
 
Martinez heeft zijn zaken langzaam op een rijtje!
Erg mooi en goed.
Jay vind ik op basis van deze foto's niet slechter als Ronnie. Alleen de benen van Ronnie vind ik er echt uit springen. De rest zeker niet!

Rug ook hoor. Kijk alleen al naar de bovenrug- en latdikte..
 
Ik vind de rug van Jay een pak wijder! Triceps, buik, calves zijn ook beter dan die van Coleman.
 
Haha dat mensen nog maar denken dat Ronnie tweede zou worden :D En die neg. opmerkingen over zijn fysiek hier snap ik ook niet, hij ziet er zoals altijd weer top uit. Jay is zeker sterk dit jaar, maar helaas voor hem Ronnie ook en dan gaat de jury meestal voor de titelhouder :)
 
Toch vind ik dexter er enorm goed uitzien. Knetterdroog en super in verhouding. Check die strepen rondom z'n abs. Mooie strepen ook op zijn benen.
 
Mensen mensen de wedstrijd is nu nog niet he...
Maar ik hoop dat ronnie keer op zijn kloten krijgt
 
Had het een aantal jaren terug al gezegd, als Ronnie tot 2010 blijft mee doen
hebben we in 2011 een nieuwe MR.O:D .

Ronnie is onverslaanbaar ook nu weer.
Mooie is wel dat ik 1000 karma-punten in de wacht ga slepen als de eertse die
1.Ronnie Coleman, 2. Jay Cutler, 3. Dexter Jackson had voorspelt bij de Mr.O:D :rocknana: :rocker: :banana: , was een inkopertje;) .

Ik 1-Ronnie, 2-Jay en 3-Marcus :D wil hem toch op nr drie zien
 
Haha dat mensen nog maar denken dat Ronnie tweede zou worden :D En die neg. opmerkingen over zijn fysiek hier snap ik ook niet, hij ziet er zoals altijd weer top uit. Jay is zeker sterk dit jaar, maar helaas voor hem Ronnie ook en dan gaat de jury meestal voor de titelhouder :)
waarom wint Jay dan het grootste deel van de poses?
 
Back
Naar boven