Fitness Seller

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dankje Jerney, achja aan de ene kant zien ze de resultaten, maar dan niet te serieus. Ja het ene of het andere. Snappen ze zelf niet, maar ze beginnen er aan te wennen haha :D!

We blijven toch wel lekker onze eigen zin doen, ja toch? Niet dan? :D

Spijt me cheffies, kan em echt niet meer vinden. Maar als ik andere geile sletjes vind, drop ik ze zeker hier.

Ff pannekoeken bakken, adiossss

xxxxxxxx

Je lult, je neemt haar in bescherming anders gezegd je wil haar niet met ons delen. Daaruit kan ik concluderen dat je haar misschien persoonlijk kent en geen zin hebt dat kansloze dbb-ers haar toevoegen en jou doen blozen of je wilt haar in de toekomst playen nadat je je Spaanse vriendin hebt gedumpt.

Of je kan haar gewoon echt niet meer vinden, wat het ook is; ik ben eten en een nieuw voedingsschema in elkaar aan het zetten.

Kusjes

Ik vind het een geil ding. Denk wel dat je anders piept als het recht voor je staat.

Ja ik zal haar ook wel hitten :D alleen als je kon kiezen tussen haar of iemand met wat meer vulling zou ik het wel weten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.054
Sorry maar duidelijk die hyves chick dan Lennart !

Meldt zich in dit epische log

Zoo deze chick lijkt wel heel erg op n chick die ik gisteren zag bij een hockeyfeestje:p. (Karma voor de vinder van die hyves)

Maarre goed getraind Ron, altijd chill als mensen zeggen dat je breed wordt.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.057
Zoo deze chick lijkt wel heel erg op n chick die ik gisteren zag bij een hockeyfeestje:p. (Karma voor de vinder van die hyves)

Maarre goed getraind Ron, altijd chill als mensen zeggen dat je breed wordt.;)

Nice een hockeyfeest baas erbij :roflol:

Ja zeker chill, maar ik ben on the road to 80kg and beyond, dus neem er geen genoegen mee haha

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Logisch maar goed voorkeur moet er wezen

Die rust doet je knie zeker wel goed ?

ik wil die hyves van die ene chick man :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven