Fitness Seller

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
[Link niet meer beschikbaar]

juicedeathuv4.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.403
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Win!

Vandaaaaaaaaaag BENEN weer trainen, rustig aan tenzij me knie zeg ''KNALLEN FOOL''
20r8b6c.gif

I love it when a plan comes together!

• #2.405
Legs

Boxsquat
50x4
50x4
70x2
90x2
110x2
120x2

Squat - op techniek
70x3
70x3
70x3
70x2

Me knie is wel weer beter sinds ik dus rustig moet beginnen, neem ik de gelegenheid om me squat-techniek beter te maken. :D

Hier filmpje van die 70kg:
http://www.youtube.com/watch?v=dbWBlzFHX44

Hoi, omdat niemand reageert in dit log zal ik het maar doen.:p (neehorrrr oneluvvvvvvv:heart:)

Goeie training bro.:thumb:
Mooi om te horen dat je knie beter gaat.

Heey baas.
geil hok heb je.

comments over techniek laat ik over aan ervaren mannen!.

het is bijna uit<3

K zou het filmpje ook ff posten bij het 'filmen van lifts een idee?' topic. Krijg je van goede feedback van onze ervaren lui

• #2.410
Hoi, omdat niemand reageert in dit log zal ik het maar doen.:p (neehorrrr oneluvvvvvvv:heart:)

Goeie training bro.:thumb:
Mooi om te horen dat je knie beter gaat.

Thanks, ja hopen dat die morgen ook goed voelt nog :D

Heey baas.
geil hok heb je.

comments over techniek laat ik over aan ervaren mannen!.

het is bijna uit<3

Bijna uit betekend bijna binnen :heart: Wij zijn ook zo goed.

K zou het filmpje ook ff posten bij het 'filmen van lifts een idee?' topic. Krijg je van goede feedback van onze ervaren lui

Hmm goed plan vergeten :)
edit/
Done :)

:gay:

gewoon omdat die ergens in me reply moest.

Laatst bewerkt:
Het lijkt meer alsof je door een kameel gedoet wilt worden dan dat je aan het Squaten bent.. :roflol:

Nah :jk: ziet er goed uit, wel oppassen dat je knieen niet voor je tenen steken. (heb dezelfde probleem)
Bespaart een hoop stress op je knieen. ;)

• #2.412
Het lijkt meer alsof je door een kameel gedoet wilt worden dan dat je aan het Squaten bent.. :roflol:

Nah :jk: ziet er goed uit, wel oppassen dat je knieen niet voor je tenen steken. (heb dezelfde probleem)
Bespaart een hoop stress op je knieen. ;)

Hoe kan je just kidding nou gebruiken als je nog geen eens een grap maakt?
J/K! ;) hehe

Maar goed, dus meer me reet naar achter als dat zo is en meer gaan ''zitten'' dus ?

Hoe kan je just kidding nou gebruiken als je nog geen eens een grap maakt?
J/K! ;) hehe

Maar goed, dus meer me reet naar achter als dat zo is en meer gaan ''zitten'' dus ?

Ja dat krijg ik ook als typ meer naar achter zitten ja.. Ik blijf maar gewoon me Squat met lightweight filmen tot het goed zit. :)

Oh, had gehoopt dat dit zowat je max was. :(

wanneer komt jack3d binnen?
harde squats, en techniek lijkt mij goed, wel lange benen heb je, klopt dat?

• #2.418
  • #2.419
Rug + Biceps

Aaaah lekker rug pompen. Voelde me een beetje raar aan het begin van de training, geen idee waarom. Het gevoel was ook niet echt te beschrijven.

BOR - ff rustig beetje last van me schouder
70x10
70x10 ( 2 lelijk )

en toen nou laat me eerst uitleggen dat ik mijn telefoon op de speakers aansluit in me ''HOK''. Handig, want de Ipod doet altijd raar en kan ik niet tegelijkertijd opladen.
En die verrekte koekwausen weten altijd te bellen als ik bezig ben :mad: GODNONDEJU! Mezelf inhouden en volgende setje beginnen

70x6

GOOOODDDDDDDDDDDDDDVERDOMME weer raak. Het vervelend eraan is dat de muziek stopt terwijl je er lekker aan het beuken bent. Zie het als een instant boner-killer tijdens de coïtus, een epic stinkende scheet van je bats-partner. Toen maar uit woede paar dingen door me kamer gegooid, altijd leuk.
Ik in tegen stelling tot velen kan me echte agressie niet omzetten in een epic training.

Zie hier het verdere resultaat:

Pull ups
8
8
7
6

Lying BOR
50x12
50x10
50x10

DB curls
Een heel zooitje

Potverdomme, totaal flow noem me MC Martin!

Tot de volgende keer,

Kan je zelf niet zingen ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven