XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.181
ja volgens officiële regels! maar ik vind, het pas echt raw als echt totaal gene hulpmiddelen gebruikt. nu kun je de vraag stellen: helpen wraps je zwaarder te squaten :rolleyes:

Heb ze gewoon omdat het kan en omdat het lachen is! Was niets serieus aan die training, gewoon puur uitproberen etc. :thumbup:

Klopt. Grote haat jegens blanken.
Die squat komt wel in orde de aankomende 2 maanden, dus maak je alvast maar druk. hahah

Heb alleen nog last van me knie na het basketballen, word die echt stijf als een gek in de avond. Verder geen last, puur wennen aan de basketbal nog.

Wel rustig aan doen en slim je trainingen in plannen qua basketbal en benen want je wilt ze niet overbelasten. 48 uur het liefst rusten.

• #3.183

JIJ HE, verdomme altijd JIJ!

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Wel rustig aan doen en slim je trainingen in plannen qua basketbal en benen want je wilt ze niet overbelasten. 48 uur het liefst rusten.

Benen + basketbal komt niet vaak voor en is geen groot probleem, behalve dat ik iets minder energie heb. Benen + Wedstrijd komt nooit voor. Heb nu een 4daagse split met 1rust dag erna. Extra rustdag als Benen-dag voor de wedstrijd valt.

JIJ HE, verdomme altijd JIJ!

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Benen + basketbal komt niet vaak voor en is geen groot probleem, behalve dat ik iets minder energie heb. Benen + Wedstrijd komt nooit voor. Heb nu een 4daagse split met 1rust dag erna. Extra rustdag als Benen-dag voor de wedstrijd valt.

It's my job.:heart:

I know.

Vandaag trouwens niets gedaan, morgen wedstrijd. Had wel iets kunnen doen, maar moet nog in de juiste flow komen. Dus even niets. Vanavond ook niet weg :)

Goedzo, ik ga ook niet weg vanavond. Vermoeiende toetsweek achter de rug. Morgen wel weer knallen!!!

In de discotheek.:roflol:

Prettig weekend!!:D

fijn weekend! gel in hairs achterover haar matje :p

• #3.191
Big ass WTF training

Bench
80x2
80x2
I lol'd, dat is raar, bench gaat achteruit. Kennelijk is lowreps even uitgewerkt op me borst. ''Deloadje'' bench dus.

Aanpak:
Begin met CGBP daarna met 40/50kg reps maken. Dit ga ik 2 trainingen doen. Daarna zwaarder en min. 8reps ook 2 trainingen. Dan ga ik weer de lowreps oppakken.

***** incline bench even*

Oma fly's
14,5x8
14,5x8
14,5x8

Van voor gefilmd maar goed, kan niet anders.
Incline bench staat ong. 35a40 graden.

http://www.youtube.com/watch?v=abr0Qq_YSeQ

:sd: zoals beloofd.

CGBP
50x8
50x7
50x6

Skullcrushers
35x8
35x6

Naaaaahhhh moest even me me neus op de feiten worden gedrukt. Epic bench progressie moest eens stoppen. Even anders aanpakken en dan weer hard pompen. Denk dat me plan van aanpak wel even lekker is. Triceps goed aansterken altijd goed.

Morgen:
Schouders, weer gewoon de MP doen, zal er maar aan moeten wennen. Vorige keer ging die best wel lekker. Achja.

• #3.192
Ga trouwens geen jack3d meer nemen, ik merk gewoon dat ik na me training zo t*ring agressief ben. Irriteer me aan alles. Geen idee of het daardoor komt, maar ik heb het normaal echt nooit. Moet me echt inhouden.

Rug/Borst deload achtig gedoe doen, armen lekker pompen, dat wel. :)! Beetje verwaarloosd die biceps en triceps.

Laatst bewerkt:
haha nice video man! gel in hairs achterover, swagger muziek op je achtergrond jewhey't!
van voren lijken het net normale flyes..

vind je trouwens dat je je CGBP optimaal kan doen nog na het bankdrukken?
(de reden dat ik triceps op rug dagen doe)

Die db fly's zijn veels te licht vieze natnek, die ging way to easy!
Je bent verdomme niet aan het fitnessen.

Zo extreem diep hoef je trouwens niet te gaan; je bent geen yoga aan het doen.
Tiger vond het ook nodig om een keer zo diep te gaan met fly's; meteen blessure.

Over die bench; je moet gewoon voor jezelf bepalen waar het zwakke punt zit, en daar moet je aan werken.
Persoonlijk; als ik een tijdje blijf hangen met bench dan doe ik hem gewoon een tijdje niet, of als tweede of derde oefening. En na zoveel tijd begin ik er weer mee. Werkt wel!

Yo playah!

of 5 x 5 met bench. en dan progressief verhogen.
dat heb je nu niet gedaan volgens mij.

dus 5 sets met hetzelfde gewicht, week erop + 2,5
is gegarandeerd succes. je moet alleen niet te hoog beginnen.

• #3.196
haha nice video man! gel in hairs achterover, swagger muziek op je achtergrond jewhey't!
van voren lijken het net normale flyes..

vind je trouwens dat je je CGBP optimaal kan doen nog na het bankdrukken?
(de reden dat ik triceps op rug dagen doe)

Niet optimaal, maar ik prefereer borst/triceps boven borst/biceps, achja :D!

Je ze lijken normaal, maar doe ze echt zoals op Roelly's filmpje :D.

Die db fly's zijn veels te licht vieze natnek, die ging way to easy!
Je bent verdomme niet aan het fitnessen.

Zo extreem diep hoef je trouwens niet te gaan; je bent geen yoga aan het doen.
Tiger vond het ook nodig om een keer zo diep te gaan met fly's; meteen blessure.

Over die bench; je moet gewoon voor jezelf bepalen waar het zwakke punt zit, en daar moet je aan werken.
Persoonlijk; als ik een tijdje blijf hangen met bench dan doe ik hem gewoon een tijdje niet, of als tweede of derde oefening. En na zoveel tijd begin ik er weer mee. Werkt wel!

Yo playah!

Waddup pimpin'
Sowieso over die fly's zijn geen gewone, maar op de ''Oma'' manier. Van voren zie je het niet goed. I know.

@3.20 ongeveer
http://www.youtube.com/watch?v=ZXKRt2gqRh4

Zo dus. Daarom zijn ze ook minder zwaar, normale fly's pak ik wel +20kg

Ik moet echt Bench ( aka halve UB ) deloadje doen hoor Loo, want 3/4 maanden hard gegaan op die lowreps. Is wel even logisch dat ik het nu heel even rustig aan moet doen. Ga achteruit en dat is de verkeerde kant op. Jouw manier kan ook. Kijk wel even hoe ik het aanpak, iig rustiger.

of 5 x 5 met bench. en dan progressief verhogen.
dat heb je nu niet gedaan volgens mij.

dus 5 sets met hetzelfde gewicht, week erop + 2,5
is gegarandeerd succes. je moet alleen niet te hoog beginnen.

Kan ook zeker waar. Deed nu zelf omgekeerde piramide tenzij ik de 5reps haald dan +2,5 en verder. Dat gewicht weer op pakken en naar de 5reps opbouwen etc. Hard op gegaan afgelopen tijd. Voor de rest zie reactie @ Loo

Laatst bewerkt:
Oke vanaf die camera-positie leek het net een normale fly ;)

Deloadje kan geen kwaad, wel goed!

yo p.i.m.p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven