Fitness Seller

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.701

Mee eens.

Ik ga er weer tegen aan de aankomende tijd, deed een beetje rustig afgelopen weken, basketbal killt me echt. Ook andere zooi :roflol: maar goed.

Merkte dat ik een beetje laks aan het worden was, vooral qua voeding. Voelde me vanmiddag spontaan echt een kanker p*ssy.

vieze kanker p*ssy

Vreten zal je ouwe, anders kom ik je 10 april opwachten met de mocros uit de h00d.

• #3.704
Kijk dit is nog even extra motivatie :)! Thanks guys

kanker p*ssy

trap jezelf onder je hol. lukt dat niet, meld ik me vrijwillig aan :)

kop op ron, knallen! je log is zwaar verloederd, blaas er wat leven in, anders voel ik mij gedwongen dit log te verlaten

• #3.706
kanker p*ssy

trap jezelf onder je hol. lukt dat niet, meld ik me vrijwillig aan :)

kop op ron, knallen! je log is zwaar verloederd, blaas er wat leven in, anders voel ik mij gedwongen dit log te verlaten

Oooh joh, komt allemaal wel goed. Heb het vandaag allemaal ingezien, het komt wel goed met me :D! Heb iemand die me erg gemotiveerd houd haahhah DX

maar even serieus, was ook een beetje gekomen doordat ik weer me benen niet kon trainen, omdat ik toen weer door me knie was gegaan. Zo verschrikkelijk k*t. Vanaf morgen begint alles weer zoals het hoort!

Wtf is dit Tymen, dit is al de 2e keer dat je die post?
Is het grappig bedoeld of vind je het nummer gewoon goed? het origineel is namelijk ****ing nice

Wtf is dit Tymen, dit is al de 2e keer dat je die post?
Is het grappig bedoeld of vind je het nummer gewoon goed? het origineel is namelijk ****ing nice

ik vind hem ke*ker chill :D
en de Kempi remix is absoluut het beste :D en zeker als ik lekker in me space zit :dope: ik draai hem al 2 dagen helemaal kapotd

reknak p*ssy

• #3.711
:)

Mag ik jullie er op wijzen dat er een sticky is over het k-woord?

• #3.715
Mag ik jullie er op wijzen dat er een sticky is over het k-woord?

I know en daar ben ik ook erg op tegen want worden zoals t*ring & aids als scheldwoorden mogen wel, beetje raar imo.

Het argument ''ja maar andere mensen kunnen zich er wat van aantrekken'' moeten helemaal stoppen, want die weten niets over mijn situatie, stel misschien heb ik het wel gehad of me pa of me opa etc.

Niet dat dat zo is behalve dan voor me opa, maar goed dat was toch een koekwaus. In mijn log mag het dus gewoon VIND IK! Geven ze me er kaarten voor ga ik lekker aids gebruiken, want dan mag wel :)

Vandaag geen basketbal training, het is een ****ing wonder, dus we gaan lekker hard me rug slopen :D!

Kanker leip.:o

Succes met je rug.:)

Kanker is een zeer vervelende ziekte waar best veel mensen aan overlijden.
Kattenschijt overlijdt eigenlijk bijna niemand aan.

• #3.718
Ik had er ook nooit over moeten beginnen -_-

zo en nu post niemand totdat ik heb getraind, anders krijg je een topicban zoals henk3

Succes met trainen man, dat je maar weer richting je PR's mag gaan!

mag dit wel?

• #3.720
k*t lul

ik ga zo maar trainen, eerst chicks playen op msn

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven