AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hmm oke ik zou me persoonlijk t*ring lui voelen als ik 4 oefeningen gedaan hebt. Maar als jij er goed bij voelt.. :) Zijn er nog recente pics? :wanker:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.022
Hoe staat het met de gains eigenlijk?

Ja wel goed zegt de spiegel, die weegschaal negeer ik even, want er is wat van me benen af :( maar gelukkig kunnen we weer squatten, dus dat komt wel goed.

Hmm oke ik zou me persoonlijk t*ring lui voelen als ik 4 oefeningen gedaan hebt. Maar als jij er goed bij voelt.. :)

Normaal zou ik DB Rows gaan doen, maar geen zin in :P ( dus toen maar dat laatste even ). Dan zou het ook er anders uit zien, maar goed. Ik begrijp je wel hoor

Weinig slapen en toch fatsoenlijk trainen? Damn...

• #4.025
Armen daaaaaaaggggggggg

Heerlijk heerlijk, had er zin in

BB CURLS
30x10
35x8
40x3 -> 40x5 ( voor de negatief )
35x6 -> 35x2 ( '' '' )
30x10

1setje 21'en met 20kg :)

DB CURLS
15x10
15x8
15x7

Skullcrushers
30x6 -> energie besparen
40x8
40x6 -> oeeh nice
35x10
35x8

Even maar 1 tricep oefening gedaan, die gaan toch al lekker en vorige keer mannelijk spierpijn nog ( een halve week lang ). Toch wel 4 werksetjes gedaan, dus dat is wel prima opzich.

Heerlijke training, BOTS!

I'm out bitchessssss

nice skulls :D

Goed ligge knalle met die skullcrushers ;)

pak je die skullcrushers helemaal plat op bankje of incline ?

BOTS, nice skullies

Mooie skullcrushers maat!:D:D

Long time no see aaaah valt wel mee maar goed

Zeau amper geslapen ik zal vertellen :

Gisteren hockeyfeest, best drama, maar wel lachen. Veel vechten enzo, allemaal kk paupers. Ik was de bob, dus lekker nuchter. Dat had een reden.
Een vriend van mij was 8 maanden gaan backpacken in Australie, en die kwam vandaag dus terug om 7uur s'ochtends. Het mooi is dat zijn broertje vandaag jarig is. Echter had hij gezegd dat die maandag terug zou komen tegen iedereen, behalve tegen mij en 2 anderen, want wij gingen hem ophalen, als eckte friends NTB 4 life jeweet!
Ik kwam van het feestje om half 3 thuis, aaah beetje eten nog etc. je kent het wel. Wekker om half 6 gezet, echt 1 uur geslapen ofso.
Met de auto naar Schiphol + 3 friends, wij die gast ophalen, die 3 gasten nog super dronken. Was echt onmogelijk grappig op schiphol, best chill daar ook :D
Wij terug met die gast, bellen aan bij ze deur. Die pa :roflol: ''WTF je zou morgen thuis komen'' en sprakeloos hahahahah, hij naar boven rennen, iedereen schrok zich dood :roflol: hahahaha geniaal was het.

:roflol: mooie actie van die gast.

Hockey feesten zijn altijd lachen; dronken breezah/kak-sletjes en paupers die proberen te vechten. :popcorn:

Goed om te lezen dat je naast basketballen ook weer ijzer in je handen hebt :hedbang:

• #4.036
:roflol: mooie actie van die gast.

Hockey feesten zijn altijd lachen; dronken breezah/kak-sletjes en paupers die proberen te vechten. :popcorn:

Goed om te lezen dat je naast basketballen ook weer ijzer in je handen hebt :hedbang:

Weet toch Loo! :hedbang:

Gisteren tegen Tractortje gespeeld, gewonnen met 8 punten ofseau, was leuke wedstrijd :D GIsteren ook lekker dronken :D

Net bankdrukken en incline bankdrukken, niets speciaals. Kwa kracht viel het mee, maar zag er opeens in de spiegel wel bruut uit :D!

Ga geen epic update van maken, wante komen zo allemaal vrienden en moet nog bier in de koelkast zetten etc.

bier word niet zo snel koud hoor

Klopt, maar koelkast ligt nog niet vol, dusja :) + wiskey hoeft niet koud oelalala!
Altijd leuk zo'n weekje alleen thuis hahahah

Op zondag nog wel?
Morgenochtend vrij ofzo?

Hoezo nodig je niet wat chickies uit man, dan zie ik het nut er nog van in om dronken te worden op zondag.

• #4.040
Op zondag nog wel?
Morgenochtend vrij ofzo?

Hoezo nodig je niet wat chickies uit man, dan zie ik het nut er nog van in om dronken te worden op zondag.

aaaaaaaaah joh, ben altijd vrij :D!

Pas eerste dag, ff rustig beginnen hahahah

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven