Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar gelukkig kunnen we weer squatten, dus dat komt wel goed.Hmm oke ik zou me persoonlijk t*ring lui voelen als ik 4 oefeningen gedaan hebt. Maar als jij er goed bij voelt..![]()
( dus toen maar dat laatste even ). Dan zou het ook er anders uit zien, maar goed. Ik begrijp je wel hoor
!
pak je die skullcrushers helemaal plat op bankje of incline ?
flat dusLong time no see aaaah valt wel mee maar goed
Zeau amper geslapen ik zal vertellen :
Gisteren hockeyfeest, best drama, maar wel lachen. Veel vechten enzo, allemaal kk paupers. Ik was de bob, dus lekker nuchter. Dat had een reden.
Een vriend van mij was 8 maanden gaan backpacken in Australie, en die kwam vandaag dus terug om 7uur s'ochtends. Het mooi is dat zijn broertje vandaag jarig is. Echter had hij gezegd dat die maandag terug zou komen tegen iedereen, behalve tegen mij en 2 anderen, want wij gingen hem ophalen, als eckte friends NTB 4 life jeweet!
Ik kwam van het feestje om half 3 thuis, aaah beetje eten nog etc. je kent het wel. Wekker om half 6 gezet, echt 1 uur geslapen ofso.
Met de auto naar Schiphol + 3 friends, wij die gast ophalen, die 3 gasten nog super dronken. Was echt onmogelijk grappig op schiphol, best chill daar ook
Wij terug met die gast, bellen aan bij ze deur. Die pa''WTF je zou morgen thuis komen'' en sprakeloos hahahahah, hij naar boven rennen, iedereen schrok zich dood
hahahaha geniaal was het.
mooie actie van die gast.

mooie actie van die gast.
Hockey feesten zijn altijd lachen; dronken breezah/kak-sletjes en paupers die proberen te vechten.![]()
Goed om te lezen dat je naast basketballen ook weer ijzer in je handen hebt![]()

GIsteren ook lekker dronken 
!
+ wiskey hoeft niet koud oelalala! Klopt, maar koelkast ligt nog niet vol, dusja+ wiskey hoeft niet koud oelalala!
Altijd leuk zo'n weekje alleen thuis hahahah
Op zondag nog wel?
Morgenochtend vrij ofzo?
Hoezo nodig je niet wat chickies uit man, dan zie ik het nut er nog van in om dronken te worden op zondag.
!