AndroidHealthClinic

rooie krassen op schouder

Ano_88_5

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
15
Lengte
1m68
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Sinds gisteren heb ik op zowel mijn linker, als rechterschouder (trapezius) rooie strepen staan. het doet geen pijn maar ik vraag me toch af wat dit kan zijn. Eergisteren heb ik mijn schouders wel flink getraind, waarbij verzuring ook bij kwam kijken, flink brandende schouders tijdens trainen en dus pijn daardoor, misschien dat dat ermee te maken heeft gehad.. weet iemand wat dit kan zijn?

in de lengte of in de breedte?

Ook je kuiten getraind?

Of iets gedaan, wat je op je schouders moet leggen wat zwaar is en zo een afdruk in je schouders maakt?

• Topic Starter Topic Starter
Ook je kuiten getraind?

Of iets gedaan, wat je op je schouders moet leggen wat zwaar is en zo een afdruk in je schouders maakt?

Ja, nu je het zegt... heb idd calfraises gedaan.. zo miss wel daarvan kunnen komen. Dan zou het eerder in een schaafwond uit te drukken kunnen zijn maar dan zou ik dat wel voelen denk ik.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

heb ik ook, 2 van die best wel brede striemen, weet niet waar het van komt, ze zijn lekker rood en staat wel bruut:)

Ff afwachten of het wegtrekt, miss is het wel van de calfraises. Denk het eigenlijk niet aangezien ik t ook een klein beetje bij mijn oksels heb. Worden striemen niet op een gegeven moment wit?

En je dacht, dit hoort vast in de wetenschapssectie?

ik heb dit ook nooit geweten dat het misschien inderdaad met kuiten training te maken had. Vond het altijd wel een ruig gezicht in de kleedkamer :P

En je dacht, dit hoort vast in de wetenschapssectie?

Wie weet krijg ik wel een wetenschappelijke benadering op mijn rooie streepjes :D Suggestie voor verhuizing?

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

ik heb dit ook nooit geweten dat het misschien inderdaad met kuiten training te maken had. Vond het altijd wel een ruig gezicht in de kleedkamer :P

Ja ik las ergens ook iets van beginnende scheurtjes.. Maar waarschijnlijk ( hoop ik ) is dit het niet. Dan zou ik het volgens mij ook moeten voelen.

Fysieke en Mentale gezondheid oid.
OT: Ik heb het idd ook wel eens als ik staand kuiten train met zo'n machine. Dan is het na 2dagen weer weg.

Jup is dan inderdaad dat ding waarmee je je kuiten traind!
Heb er ook altijd last van haha.

Heb ik altijd na calfraises.

Ook je kuiten getraind?

hahahaha prachtig. kwam bij mij ook gelijk op nu ik het lees ondanks dat TS het over schouders had.
wits eerste keer ook niet waar het vandaan kwam. heb gister ook calfraises gedaan tot max en sta ook weer onder de krassen/strepen

Laat ik ervan uitgaan dat t de calfraises is, zou ze dus zo weg moeten gaan. Komt dat dan door de druk die er op je schouders word gelegd? Want ik heb me er niet aan geschaafd..

Karma?!:mad:

Ik heb het ook altijd na calfraises. Ziet er wel badass uit :hedbang:

...

Laatst bewerkt:
Die van mij zitten er all maanden, maar ik train mijn kuiten dan ook al maanden dus ik ververs ze steeds dan denk ik.

Ik heb ze op me bovenbeen zitten :S

Terug
Naar boven