XXL Nutrition

rooie krassen op schouder

ik heb het ook als ik mijn kuiten train, in het begin was het raar maar nu vind ik het gewoon normaal :)

Heb daar ook altijd last van wanneer ik mijn kuiten train op de calf raise machine. Je kan wellicht proberen om in een Smith machine de calf raises te doen, dan verdeelt het gewicht zich van schouder tot schouder (achter je nek langs), plus je kan dan ook bescherming om de stang heen doen. Als verhoging kan je dan op een plank/step-bankje gaan staan.

Succes!

Heb ik ook :) Toch mooi

ik heb ze ook altijd, toevallig na een meid mijn "special princess treatment" te geven...

Striae!! Gaat niet meer weg.

Dit omdat je zegt dat je het ook bij de oksels hebt.

Heb niet gelezen dat hij het ook bij de oksels heeft? maar denk dat hij er al wel uit is, heb het inderdaad ook wel eens bij calfraises of bij smith squads, is gewoon door de druk op je schouders, trekt vanzelf weer weg (dag of 2)

Heb niet gelezen dat hij het ook bij de oksels heeft? maar denk dat hij er al wel uit is, heb het inderdaad ook wel eens bij calfraises of bij smith squads, is gewoon door de druk op je schouders, trekt vanzelf weer weg (dag of 2)
Ff afwachten of het wegtrekt, miss is het wel van de calfraises. Denk het eigenlijk niet aangezien ik t ook een klein beetje bij mijn oksels heb. Worden striemen niet op een gegeven moment wit?

There u go! Oksels ook!

komt gewoon door het gewicht dat je op je schouders hebt liggen. Vervolgens heb je een t-shirt aan waar bovenop je schouder een naad loopt.. Deze wordt door het gewicht zo hard op je schouders gedrukt, dat je bloeduitstortingen op je schouders krijgt. Na circa 2 a 3 dagen zijn deze weer weg inderdaad. bij de oksels, mogelijk je shirt zo strak getrokken tijdens de oefening dat de naad bij je oksels ook hier flink strak heeft gestaan.

Het is dus niet schaven of iets dergelijks, doet geen pijn, trekt vanzelf weer weg..

@TS

Is het al weg?

Terug
Naar boven