XXL Nutrition

rtl4, dinsdag 20.30

Ogod.. dis gon b gud

Snap niet wat hier raar of gek of zo aan is?

Bij Celebrity Rehab was ook een keer iemand die verslaafd was aan AAS, dat is echt een serieuze verslaving waar je kapot aan kan gaan (zoals we ergens ook een filmpje zagen van iemand die vanalles wat gebruikte en nu traag praat en beweegt).

Ik vind het goed dat ze hulp inzetten.

Snap niet wat hier raar of gek of zo aan is?

Bij Celebrity Rehab was ook een keer iemand die verslaafd was aan AAS, dat is echt een serieuze verslaving waar je kapot aan kan gaan (zoals we ergens ook een filmpje zagen van iemand die vanalles wat gebruikte en nu traag praat en beweegt).

Ik vind het goed dat ze hulp inzetten.

Uuh grote kans dat dat helemaal niet door de aas kwam, maar omdat hij toevallig het gebruikte toen hij de infectie kreeg gaven ze de aas maar de schuld.

Uuh grote kans dat dat helemaal niet door de aas kwam, maar omdat hij toevallig het gebruikte toen hij de infectie kreeg gaven ze de aas maar de schuld.

Je bedoelt over dat filmpje? Hij gaf zelf aan dat hij experimenteerde en als het een infectie was dan moet het er een in zn hersenen zijn geweest, dat kan ja.

Over dat van Celebrity Rehab was wel echt verslaving van AAS (icm dus verslaving aan zijn uiterlijk).

Ben benieuwd of het een beetje een beer is :D

• Topic Starter Topic Starter
Eeuhhh...sorry maar tussen "hulp inzetten" en stereotyperen zit myns inziens nog 1 oceaan of 2 van verschil.

Eeuhhh...sorry maar tussen "hulp inzetten" en stereotyperen zit myns inziens nog 1 oceaan of 2 van verschil.

Dit dus.

Dit is alleen sensatie voor de mensen.. gaat straks weer lekker over één kam scheren enz.

Als ze het zo erg vonden en vinden dat hij hulp nodig heeft ed, wat moet dat dan in hemelsnaam op tv. :rolleyes:

Zijn ze aan het stereotyperen of vertellen ze hoe deze persoon het heeft?
IMO vertellen ze het verhaal van die persoon en niet: want bodybuilders doen het zo.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Dit dus.

Dit is alleen sensatie voor de mensen.. gaat straks weer lekker over één kam scheren enz.

Als ze het zo erg vonden en vinden dat hij hulp nodig heeft ed, wat moet dat dan in hemelsnaam op tv. :rolleyes:

Zelfde dus als met Oprah, Dr. Phil en alle andere tv shows waarin mensen met problemen en verslavingen worden geholpen.
Alleen als het over AAS gaat dan is het ineens ''stereotype gezeik''..

Zijn ze aan het stereotyperen of vertellen ze hoe deze persoon het heeft?
IMO vertellen ze het verhaal van die persoon en niet: want bodybuilders doen het zo.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Zelfde dus als met Oprah, Dr. Phil en alle andere tv shows waarin mensen met problemen en verslavingen worden geholpen.
Alleen als het over AAS gaat dan is het ineens ''stereotype gezeik''..

Dat moeten we nog zien he, hoe ze het gaan doen.

Agreed, wat een kutprogramma's zijn dat zeg. Het is niet zo dat ik het nu opeens een stom programma vind omdat het over AAS gaat. Ik vind het sowieso allemaal onnozel. Wanneer mensen hulp nodig hebben ze aankloppen bij de tv.. Alsof die het doen om het belang van de verslaafde.. Ik snap gewoon niet dat mensen zich daar voor (laten) lenen.

• Topic Starter Topic Starter
Dat stereotype gezeik zet wel een beeld neer ...beetje overtrokken.

Plak nog maar een stigma op het stigma ....zeg maar.

Dat moeten we nog zien he, hoe ze het gaan doen.

Agreed, wat een kutprogramma's zijn dat zeg. Het is niet zo dat ik het nu opeens een stom programma vind omdat het over AAS gaat. Ik vind het sowieso allemaal onnozel. Wanneer mensen hulp nodig hebben ze aankloppen bij de tv.. Alsof die het doen om het belang van de verslaafde.. Ik snap gewoon niet dat mensen zich daar voor (laten) lenen.

Deze mensen geven zichzelf hier ook niet voor op hoor maar vaak familie omdat ze ten einde raad zijn en al van alles geprobeerd hebben ;)

Neemt niet weg dat de "junkies" toch liever junk willen blijven want als je echt wil stoppen dan stop je wel

Ik vind die Jimmie trouwens zo ongeloofwaardig overkomen altijd.. Zal wel aan mij liggen hoor :$

OT: sensatie, niets meer, niets minder..

Ooh god mijn vriendin weer iets om stomme grapjes over te maken ><

Van de week was er bij het programma Beschuldigd ook sprake van aas gebruik bij boxers waarvan eentje hartaanval kreeg tijdens zijn winstrol kuur op jonge leeftijd.

Die Jimmy altijd,hoe hij praat whahahah

Van de week was er bij het programma Beschuldigd ook sprake van aas gebruik bij boxers waarvan eentje hartaanval kreeg tijdens zijn winstrol kuur op jonge leeftijd.

Alleen dat is fake. Met die indo achrige jonge erin met een kale kop en mine hanekam van zwart haar? Zoja hij traint bij ons en zijn vrouw speelt mee in New Kids. Allemaal fake :)

Ik geloof niet meer zoveel op tv.
Net als toen dat programma sex voor de buch, 1e aflevering een stel die
sex wilden hebben in een parkeergarage.
3 mnd later leerde ik de mannelijke kant van dat stel kennen.
Het was helemaal geen stel, hij kon heel dat vrouwtje niet, hij werd gewoon betaald ervoor.
Hoor hem nog zeggen win win situatie, sex en betaald krijgen. ;)
was dus gewoon een draai boek, en zo heb ik nog meer voorbeelden voorbij zien komen.
Zou me niks verbazen als dit allemaal ook opgezet is.

Dit programma is gewoon legit hoor, is ook behoorlijk onsympathiek/ongepast als dit verzonnen zou zijn. Veel sensatie/entertainment programma's zijn daarentegen wel opgezet.

Dit programma is gewoon legit hoor, is ook behoorlijk onsympathiek/ongepast als dit verzonnen zou zijn. Veel sensatie/entertainment programma's zijn daarentegen wel opgezet.

Toch blijf ik het een kut programma vinden, even gekeken, erger me dood aan die mensen, familie vrienden.
En zoals hierboven, zou bij mij juist averechts werken een camera op me neus!

Terug
Naar boven