AndroidHealthClinic

rtl4, dinsdag 20.30

Is gewoon een goed programma. Ze pakken alle soorten verslaving aan en zijn helemaal niet bezig met stemmingmakerij of een bepaalde drugs in een slecht daglicht te brengen. Ze richten zich juist op de verslaafde en familie die vaak ten einde raad zijn.

Wait whut?
Brb tv kopen. :roflol:

misschien zet zelfs ik hier wel mn tv voor aan

Als dit programma uit hetzelfde vaatje tapt als dat NPO3 programma van laatst kunnen we lachen:D

"Dit is dus creatine, en dit is nog maar 1 stap verwijderd van echte anabolen!":o

go jimmy

Ik kijk al tijdje geen tv meer, allemaal bullshit, nieuws volg ik via internet. Af en toe nog via uitzendinggemist actualiteiten programma's.

Als dit programma uit hetzelfde vaatje tapt als dat NPO3 programma van laatst kunnen we lachen:D

"Dit is dus creatine, en dit is nog maar 1 stap verwijderd van echte anabolen!":o

Zelfde kennis is van toepassing ben ik bang.
Een proteïne shake of een normale bb-maaltijd (ipv de generieke vette hap die je daar in dat centrum krijgt) mocht niet want dat was ook slecht. :rolleyes:
Ik ken de man in kwestie goed en ik weet nu al dat er een erg vertekend beeld wordt laten zien.

Harry de jonge is ook benaderd om foto's ed te leveren van de Jan en hem is ook verteld wat er ongeveer uitgezonden word. Zoek het ff op.

Bij deze:

Het wordt heel negatief. Jan is enorm onder druk gezet en heeft getekend. Hij is er nu doodziek van. In de afkickkliniek in zuid Afrika wisten ze wel hoe ze hem moesten behandelen, geen shakes drinken en niet naar films met Arnold kijken. Nee dit is geen grap! Ze belden mij al 2 keer voor foto's van Jan op Flex cup en ik heb geweigerd, zoals ik elk verzoek van media weiger mits ik dingen op papier krijg. Bibi tuinde er laatst ook weer in, media is gewoon te onwetend en alleen maar op 1 ding gefocust dus help ze daar toch niet mee! Zou bondsbeleid moeten zijn, alleen medewerking na schriftelijke toezeggingen en een laatste woord. O en ik kijk niet!

Harry de jonge is ook benaderd om foto's ed te leveren van de Jan en hem is ook verteld wat er ongeveer uitgezonden word. Zoek het ff op. Bij deze: Het wordt heel negatief. Jan is enorm onder druk gezet en heeft getekend. Hij is er nu doodziek van. In de afkickkliniek in zuid Afrika wisten ze wel hoe ze hem moesten behandelen, geen shakes drinken en niet naar films met Arnold kijken. Nee dit is geen grap! Ze belden mij al 2 keer voor foto's van Jan op Flex cup en ik heb geweigerd, zoals ik elk verzoek van media weiger mits ik dingen op papier krijg. Bibi tuinde er laatst ook weer in, media is gewoon te onwetend en alleen maar op 1 ding gefocust dus help ze daar toch niet mee! Zou bondsbeleid moeten zijn, alleen medewerking na schriftelijke toezeggingen en een laatste woord. O en ik kijk niet!

De Jan?
Het is dus iemand die aan de flex cup heeft meegedaan?
Ja bb is sowiezo vrij egoistisch toch?(dieet,veel trainen).

Snap niet wat hier raar of gek of zo aan is? Bij Celebrity Rehab was ook een keer iemand die verslaafd was aan AAS, dat is echt een serieuze verslaving waar je kapot aan kan gaan (zoals we ergens ook een filmpje zagen van iemand die vanalles wat gebruikte en nu traag praat en beweegt). Ik vind het goed dat ze hulp inzetten.
Bij Achter Gesloten Deuren was het laatst ook wel heavy. Die gast lag te kreunen op te bank en zei tegen z'n ma dat hij zich niet lekker voelde en dat ze zijn AAS zo kwamen brengen.

Heavy shit die verslaving.

En ondertussen zuipt iedereen zich ieder weekend de t*fus.

ja echt belachelijk,op een gegeven moment vind een moeder haar zoon op de bank helemaal doodziek jammerend dat die zijn shot steroïden nodig heeft,mam ik ben verslaafd ik heb mijn shot nodig net of het heroine is. BULLSHIT
Oh ja dit kwam al voorbij in dit topic dus :roflol:

Er zitten alleen maar hoogwaardige granen in mijn bier hoor!

Harry de jonge is ook benaderd om foto's ed te leveren van de Jan en hem is ook verteld wat er ongeveer uitgezonden word. Zoek het ff op.

Bij deze:

Het wordt heel negatief. Jan is enorm onder druk gezet en heeft getekend. Hij is er nu doodziek van. In de afkickkliniek in zuid Afrika wisten ze wel hoe ze hem moesten behandelen, geen shakes drinken en niet naar films met Arnold kijken. Nee dit is geen grap! Ze belden mij al 2 keer voor foto's van Jan op Flex cup en ik heb geweigerd, zoals ik elk verzoek van media weiger mits ik dingen op papier krijg. Bibi tuinde er laatst ook weer in, media is gewoon te onwetend en alleen maar op 1 ding gefocust dus help ze daar toch niet mee! Zou bondsbeleid moeten zijn, alleen medewerking na schriftelijke toezeggingen en een laatste woord. O en ik kijk niet!

hey henk. en kees had ook meegedaan tenzij die wel meedeed maar stond wel op papier mits het goedgekeurd was en de media is inderdaad kut bianca had hetzelfde die ging ook naar zuid afrika met arnold en mochten geen films meer kijken van jan en harry ook desalniettemin tenzij mits daarentegen wel

Terug
Naar boven