Da Kurlzz
Cool Novice
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Inb4 Jesse

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb reclame gezien en hij is best buff hoorTenminste, van wat ik zag, ging best snel (keek niet aandachtig).

Toch blijf ik het een kut programma vinden, even gekeken, erger me dood aan die mensen, familie vrienden.
En zoals hierboven, zou bij mij juist averechts werken een camera op me neus!
Van de week was er bij het programma Beschuldigd ook sprake van aas gebruik bij boxers waarvan eentje hartaanval kreeg tijdens zijn winstrol kuur op jonge leeftijd.

ja echt belachelijk,op een gegeven moment vind een moeder haar zoon op de bank helemaal doodziek
jammerend dat die zijn shot steroïden nodig heeft,mam ik ben verslaafd ik heb mijn shot nodig
net of het heroine is.
BULLSHIT
Dus jij ergert je dood aan mensen die hun familie willen helpen en er helemaal door heen zitten en alle opties al eens geprobeerd hebben?
Natuurlijk is het sensatie, maar het geeft toch wel een juist beeld weer waar veel families met een verslaafde mee zitten, machteloos zijn en een ander kapot zien gaan. Natuurlijk zullen de gevolgen van aas in deze aflevering wel overdreven en aangedikt worden, maar vond de vorige afleveringen best aardig. Alleen jammer dat er geen beelden zijn van personen tijdens het begin van de rehab.
Wat zijn sommige mensen kortzichtig.
Dat jullie geen AAS verslaving hebben betekent niet dat als iemand dit wel heeft, overdrijft.
De meeste mensen gamen gewoon, soms ook wel uren, maar zijn niet echt verslaafd (ookal noemen sommige zich wel zo). Een echte verslaving is NIET leuk en zeggen dat het bullshit is geeft wel aan dat diegene die dat vinden, nog nooit een verslaving hebben gehad of iemand met een verslaving in hun directe omgeving hebben gehad.
Wat zijn sommige mensen kortzichtig.
Dat jullie geen AAS verslaving hebben betekent niet dat als iemand dit wel heeft, overdrijft.
De meeste mensen gamen gewoon, soms ook wel uren, maar zijn niet echt verslaafd (ookal noemen sommige zich wel zo). Een echte verslaving is NIET leuk en zeggen dat het bullshit is geeft wel aan dat diegene die dat vinden, nog nooit een verslaving hebben gehad of iemand met een verslaving in hun directe omgeving hebben gehad.
Het is een flinke gozer zag ik in het voorstukje. Een verslaving op het gebied van AAS moet net zo serieus genomen als iedere andere verslaving van drugs.