AndroidHealthClinic

rtl4, dinsdag 20.30

Heb reclame gezien en hij is best buff hoor ;) Tenminste, van wat ik zag, ging best snel (keek niet aandachtig).

Toch blijf ik het een kut programma vinden, even gekeken, erger me dood aan die mensen, familie vrienden.
En zoals hierboven, zou bij mij juist averechts werken een camera op me neus!

Dus jij ergert je dood aan mensen die hun familie willen helpen en er helemaal door heen zitten en alle opties al eens geprobeerd hebben?

Natuurlijk is het sensatie, maar het geeft toch wel een juist beeld weer waar veel families met een verslaafde mee zitten, machteloos zijn en een ander kapot zien gaan. Natuurlijk zullen de gevolgen van aas in deze aflevering wel overdreven en aangedikt worden, maar vond de vorige afleveringen best aardig. Alleen jammer dat er geen beelden zijn van personen tijdens het begin van de rehab.

Ik kan me er best iets bij voorstellen ,ik heb ook zwaar gekuurd tussen mijn 22 en 26 jaar.
Ben nu 49 en sinds 3 jaar weer wat kleine kuren, maar tussen de oren is het nooit weg geweest hoe het voelde vroeger het gebruik. 1x gebruiken blijft je leven bij.
En als je leest hier hoe de jonge gasten hier op afgeven over hoe de familie er mee zit......zeg ik we spreken je later wel....

Van de week was er bij het programma Beschuldigd ook sprake van aas gebruik bij boxers waarvan eentje hartaanval kreeg tijdens zijn winstrol kuur op jonge leeftijd.

ja echt belachelijk,op een gegeven moment vind een moeder haar zoon op de bank helemaal doodziek
jammerend dat die zijn shot steroïden nodig heeft,mam ik ben verslaafd ik heb mijn shot nodig
net of het heroine is.
BULLSHIT

Hahahaha wat een bullshit programma.

1, 2, 3 regel

ja echt belachelijk,op een gegeven moment vind een moeder haar zoon op de bank helemaal doodziek
jammerend dat die zijn shot steroïden nodig heeft,mam ik ben verslaafd ik heb mijn shot nodig
net of het heroine is.
BULLSHIT

Hahahahahahaha jaman en de baas z'n bodyguard zat ooknff op de bank met z'n mooie hanenkam en Nieuw-Zeelander uiterlijk. Vreselijk gwn. K zei nog tegen mijn ouders zo ist niet echt hoor.

Dus jij ergert je dood aan mensen die hun familie willen helpen en er helemaal door heen zitten en alle opties al eens geprobeerd hebben?

Natuurlijk is het sensatie, maar het geeft toch wel een juist beeld weer waar veel families met een verslaafde mee zitten, machteloos zijn en een ander kapot zien gaan. Natuurlijk zullen de gevolgen van aas in deze aflevering wel overdreven en aangedikt worden, maar vond de vorige afleveringen best aardig. Alleen jammer dat er geen beelden zijn van personen tijdens het begin van de rehab.

Sommige mensen moet je helemaal niet helpen.Zeker niet zo gedwongen,
win je niet altijd wat mee.
En alle opties, ik zet daar een groot vraagteken bij.
Gemakzucht zit is wel een menselijk trekje.

En je maakt een goed punt, je ziet veder niks over rehab of hoe het gaat.
Neem het op, wacht een jaartje met uitzenden.

Wat zijn sommige mensen kortzichtig.
Dat jullie geen AAS verslaving hebben betekent niet dat als iemand dit wel heeft, overdrijft.

De meeste mensen gamen gewoon, soms ook wel uren, maar zijn niet echt verslaafd (ookal noemen sommige zich wel zo). Een echte verslaving is NIET leuk en zeggen dat het bullshit is geeft wel aan dat diegene die dat vinden, nog nooit een verslaving hebben gehad of iemand met een verslaving in hun directe omgeving hebben gehad.

Dat jullie geen AAS verslaving hebben betekent niet dat als iemand dit wel heeft, overdrijft.

De meeste mensen gamen gewoon, soms ook wel uren, maar zijn niet echt verslaafd (ookal noemen sommige zich wel zo). Een echte verslaving is NIET leuk en zeggen dat het bullshit is geeft wel aan dat diegene die dat vinden, nog nooit een verslaving hebben gehad of iemand met een verslaving in hun directe omgeving hebben gehad.

Je ben wel erg kort door de bocht! Amen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is een flinke gozer zag ik in het voorstukje. Een verslaving op het gebied van AAS moet net zo serieus genomen als iedere andere verslaving van drugs.

• Topic Starter Topic Starter
Het is een flinke gozer zag ik in het voorstukje. Een verslaving op het gebied van AAS moet net zo serieus genomen als iedere andere verslaving van drugs.

Ja....en als je dit dan weer koppelt aan kykcyfers dan krygt het woord -serieus- spontaan een andere betekenis.

Waar voor zou een televisieprogramma het anders uitzenden? Vind het interessant genoeg om er dinsdag iig naar te kijken en hoe groot de ernst er van is.....

Peter van der Vorst, die relnicht denkt echt dat hij Oprah is :roflol:

Natuurlijk is verslaving geen grap, en is confrontatie nodig, maar het grote idee achter dit programma is natuurlijk om anderen (het massapubliek dat al een negatieve beelden heeft over AAS) te waarschuwen voor de mogelijke gevolgen. Ik vrees dat de programmamakers daarbij net zo ver gaan als ze willen, en niet schuwen om er een schepje bovenop te doen zoals vele andere programma's hiervoor. Het staat voor de programmamakers sowieso 100% van te voren vast dat de geconfronteerde verslaafd is, ze halen natuurlijk altijd de in hun ogen meest schrijnende gevallen eruit. Het zal mij dus niet verbazen als deze gebruiker 'een cocktail' aan AAS gebruikt/misbruikt, althans dat het op die manier wordt gepresenteerd. Enige pluspunt is denk ik dat het bespreekbaar wordt gemaakt, en mogelijk vergelijkbare gevallen aan het denken zet. Maar hopelijk wordt het geen bangmakerij..

Het zal wel een beetje zo lopen:
  • Peter van der Vorst met een loopje richting de camera net als Alberto.
  • Slappe introductie alsof hij verstand heeft van hetgeen de gebruiker aan verslaafd is.
  • Familie aan het woord over de verslaafde, ten einde raad en bang om de verslaafde te verliezen.
  • Waarschijnlijk is de verslaafde ook nog dealer
  • Interventie
  • Beetje shaky cam en b-rol van Jim om het nog spectaculairder te maken.
  • Peter die wat vials anabolen oppakt, wat naalden vasthoudt en semi verbaast zegt: ''En dit gebruik je elke dag?''
  • Rehab
  • Eventuele terugval

spazfishlarge_by_carredondo-d801xr5.png

Laatst bewerkt:
Maar als deze beste man verslaafd zou zijn aan AAS, zijn IFBB pro's dat dan ook niet? :rolleyes:

Mensen noemen iemand die 5/6 dagen per week sport al obsessief en verslaafd. AAS gebruik is niet zo erg als recreatieve drugs, ligt er uiteraard wel aan hoe je het gebruikt. Maar als deze man zijn gezin financieel kan onderhouden en zijn vrouw en kinderen kan geven wat zij nodig hebben lijdt er toch niks onder?

Wellicht dat er emotionele aspecten zijn die verwaarloosd worden, zoals tijd doorbrengen met de kinderen of de vrouw maar maakt dat iemand verslaafd? Verslaafd is als al het andere eronder gaat lijden en je kan niet stoppen.

Denk je dat een IFBB pro de volgende dag of als die stopt met zijn carrière, makkelijk kan stoppen met gebruiken? Dacht het niet. Ronnie coleman, dorian yates om maar namen te noemen die al lang met ''pensioen'' zijn, die gebruiken nog steeds en zullen ze ook zo lang mogelijk blijven doen.

Is gewoon een goed programma. Ze pakken alle soorten verslaving aan en zijn helemaal niet bezig met stemmingmakerij of een bepaalde drugs in een slecht daglicht te brengen. Ze richten zich juist op de verslaafde en familie die vaak ten einde raad zijn.

Terug
Naar boven