XXL Nutrition

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

Met mijn volgende kuur ga ik knallen:

1 - 12: Iris louisiana bloembollen 2 bollen EW
1 - 10: Gefranjerde dahlia bloembollen 5 bollen EW
14-17: Begonia's 1 stuks ED

Pisbloemen laat ik de hele kuur meelopen. En ik overweeg nog een kickstart van rozeblaadjes.

Laat je zwangere vriendin in een koffiefilter pissen. Pure hcg. Scheelt je weer een paar tientjes.

Verbazend dat er nog geen topics over rare fetishen zijn aangemaakt

Ja. Trage ninja edit.

watvoor rare fetish wil je hore? :D

Wat is er dan raar aan?

Ik kan de uitzending niet bekijken :s

niet veel gemist. behalve 1 lekkere reet, wat bloembollen en een eerlijke dealer.

niet veel gemist. behalve 1 lekkere reet, wat bloembollen en een eerlijke dealer.

Eerlijke dealer?
Volgens mij heeft elke, maar dan ook ELKE dealer in dit trieste stukje script, geroepen dat er GEEN ENKELE bijwerkingen zitten aan de producten die hij verkoopt.. :o Srsly?!

Verder zijn ze gewoon enorm DOM dat ze zoveel uit de school klappen.. Iets met EGO en ergens bij willen horen geloof ik. Wat een ****ing oelewappers zeg..

Eerlijke dealer?
Volgens mij heeft elke, maar dan ook ELKE dealer in dit trieste stukje script, geroepen dat er GEEN ENKELE bijwerkingen zitten aan de producten die hij verkoopt.. :o Srsly?!

Verder zijn ze gewoon enorm DOM dat ze zoveel uit de school klappen.. Iets met EGO en ergens bij willen horen geloof ik. Wat een ****ing oelewappers zeg..

Ik heb nog steeds het idee dat die gozer Alberto keihard liep te trollen hoor :p 1000 euro verdienen per maand met 3-4 kuurtjes verkopen??

maar inderdaad niemand die advies krijgt van zijn dealer, stelletje knakkers..

2x 100 tabs winstrol (EP)

karma voor link om in belgique te kijken

Een huismoeder die wat bij wilt verdienen is 1 van de grootste dealers? ja hoor hahahaha

watvoor rare fetish wil je hore? :D
Oh ik hoef niets te horen hoor :)
Had alleen een rare wending verwacht door de zwangere plassende vrouwen

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Ik heb nog steeds het idee dat die gozer Alberto keihard liep te trollen hoor :p 1000 euro verdienen per maand met 3-4 kuurtjes verkopen??

maar inderdaad niemand die advies krijgt van zijn dealer, stelletje knakkers..
Vandaar ook dat de meesten in van die oude aftandse auto's rijden

Jeetje, wat een agressie. Dit is weer een totaal overdreven reactie van Alberto.
En ik kan op dat lange verhaal een heel kort antwoord geven.

Bloembol maar eens een paar keer goed. Kijk maar eens wat er gebeurd.
Dan zal je zien dat er helemaal niet zoveel gebeurd als dat jij denkt dat er gebeurd met bloembollen.
Ik ken gasten die zich volgooien met shit en zien er niet uit. Op het forum zijn er hier zat, zien die eruit als top atleten?

Al trap je er 20 pallets bloembollen in wil niet zeggen dat je een topfysiek krijgt.

Bloembollen horen erbij. Dat valt niet te ontkennen. Het versterkt het proces.
Maar het is niet zo magisch en gevaarlijk als dat Alberto doet voorkomen in z'n filmpje.
Het is een combinatie van alles bij elkaar. Doe je alles goed en heb je goede genen. Dan versterken de bloembollen al deze aspecten. Maar het is geen en zal nooit een garantie zijn op een goed fysiek.

Komt je Nederlandstalig bloembollen boek nog uit?

Komt je Nederlandstalig bloembollen boek nog uit?
Jazeker, ik werk er nog aan. Toevallig vandaag nog een stukje over SERMs geschreven en een flinke start gemaakt aan het hoofdstuk over de HPG as. Boek telt inmiddels 92 referenties en van 7 hoofdstukken zijn de eerste opzetjes geschreven (Hoe werken bloembollen?, De bloembollen receptor, niet-genomische effecten, fase I metabolisme, SERMs, steroidogenese, HPG as).

Terug
Naar boven