AndroidHealthClinic

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

vind wel jammer dat ik nu weet dat ik nu niet meer natty ben nu ik die anabolen dexapyrine gehad heb

Heb het net gezien... Weer inhoudelijk helemaal niks....

Ik heb de aflevering net even terug gekeken. Ik zag 1 lange reclame voor de betrouwbaarheid en snelle levering van "die site die iedereen weet, maar niet genoemd mag worden".

En natuurlijk wat mooie one-liners en "ontmaskeringen".

Gewoon een treurig ventje die Alberto.
Met een amateuristisch programma...
Je zal hem nooit een echte `boef` zien `ontmaskeren`..

een criminele organisatie die wereldwijd opereert!!

Hij zal wel weer wiet dealertjes in Maastricht gaan ontmaskeren in een volgend programma. `deze sterke super haze kan je hier gewoon op straat kopen.. en met een beetje doorvragen bleken ook xtc pillen geen enkel probleem te zijn.. ongelofelijk maar waar....`

weten jullie nog die episode toen hij de politie ging bellen omdat ze op de zwarte markt messen verkochten, hij ook helemaal in shock ze verkopen hier gewoon illegale wapens!!

Is het de moeite waard om te kijken, puur uit vermaak?

Bewuste keuze van alberto 2 test en 1 winstrol. Lekker 10 weken test + kickstart. Zal em ff mailen dat ie nog nolva moet halen :p

Aflevering was ruk, topic ook.
Tijd voor slotje?

uwot op de site van de uitzending
nloobt.png

Zondag 11 mei om 21:25

Aflevering 91
Alberto duikt met zijn team in de wereld van anabolen, EPO en andere verboden middelen. Met miljoenen te dikke Nederlanders blijkt ook de handel in illegale afslankpillen big business. Alberto spreekt de verschillende handelaren.

http://www.sbs6.nl/programmas/undercover-in-nederland/

Benieuwd wat voor overdreven en verkeerd beeld er weer gegeven gaat worden..

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!

Loop voor de gein maar is een basic fit of fit for free binnen, dan zal het je verbazen hoeveel er wel niet aan de anabolen kuurtjes zitten.

Terug
Naar boven