MuscleMeat

Rug/Biceps Rug/Triceps

Peiling Peiling Rug/Triceps+Borst/Biceps of andersom

• Rug/Triceps + Borst/Biceps

Stemmen: 21 34,4%
  • Rug/Biceps + Borst/Triceps

Stemmen: 29 47,5%
  • Anders

Stemmen: 11 18,0%

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
borst/biceps en rug/triceps. na een rugtraining kan ik echt geen biceps meer trainen

Rug/biceps - borst/triceps.
Omdat ik ze dan al voorvermoeid heb, doe ik nog maar twee oef. voor elk.
Moet zeggen dat ik er dan ook niet veel meer uit kan persen...

Als je er niet veel meer uit kunt persen zou je borst/bi en rug/tri kunnen proberen. Werkt bij mij in ieder geval goed!

Heb rug+triceps, borst+biceps gestemd, maar eigenlijk had ik willen stemmen: niet rug+biceps, en niet borst+triceps ;).

Als ik biceps train meteen vóór de rug, dan zijn mijn onderarmen te snel verzuurd, verlies ik mijn grip en kan ik mijn latpulls niet voluit trainen. Andersom ook zo; als ik biceps na rug doe, zijn mijn onderarmen al aardig verzuurd, red ik mijn curls niet goed meer.

Als ik triceps doe vóór borst, gaat mijn bench niet meer voluit, omdat mijn triceps verzuurd/vermoeid zijn, andersom zijn mijn triceps eerder kapot als ik eerst borst heb gedaan, dan wanneer ik dat niet doe.

Dan scheid ik de groepen liever over meerdere dagen; dan heb je 2x100% ipv. 1x100% + 1x < 100%.

best

Wat kan je best doen?
ik doe nl. ook rug & triceps, borst & biceps
ik doe nu telkens afwisselend; één of combi oefening rug, gevolgd door één of combi tri enzovoort enzovoort
is het mss beter eerst àlle oefeningen voor de rug te doen en daarna àlle oefeningen voor de tri omdat triceps een kleine spiergroep is?
dan heb ik schrik dat ik niet meer 100% kan gaan voor de triceps omdat ik al m'n energie al in de rug heb gestoken

Borst Biceps voor redenen die ik al ettelijke keren in al die andere topics over dit heb genoemd. :P

Wat kan je best doen?
ik doe nl. ook rug & triceps, borst & biceps
ik doe nu telkens afwisselend; één of combi oefening rug, gevolgd door één of combi tri enzovoort enzovoort
is het mss beter eerst àlle oefeningen voor de rug te doen en daarna àlle oefeningen voor de tri omdat triceps een kleine spiergroep is?
dan heb ik schrik dat ik niet meer 100% kan gaan voor de triceps omdat ik al m'n energie al in de rug heb gestoken

Ikzelf werk altijd eerst m'n grote spiergroep af. Daarna de kleine dus.

Mijn rug train ik dus als eerste (4 tot 6 oefeningen) gevolgd door triceps (2 tot 3 oefeningen)

Dit werkt voor mij het beste.

Terug
Naar boven