AndroidHealthClinic

Rug blessure tijdens Test-E only

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
17 sep 2019
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Beste,

Ik ben begonnen aan me eerste test-e 500mg kuur. En zit nu in week 2 van me geplande 10weken kuur.

Helaas ben ik gister de vangrails ingereden met me motor en heb ik nu een zwaar gekneusde onderrug. Verder beetje blauw en schaafjes verder maar we houden ons groot.

Nu baal ik als een stekker want niks gaat natuurlijk meer laat staan überhaupt al naar de gym gaan.

Nu is mijn vraag doorgaan met kuur, in de hoop dat ik me bovenlichaam kan trainen na een week herstel. Of direct stoppen indien iets van nakuur?

Ik laat me graag informeren!

Thanks grt terreur
 
denk je dat het een lange blessure zal zijn of niet? Indien wel zou ik kappen. Beetje zinloos dan imo
 
denk je dat het een lange blessure zal zijn of niet? Indien wel zou ik kappen. Beetje zinloos dan imo

Mijnzelf kennende ben ik meestal snel op de been het is nu dag 3. Maar ik kan echter nog niet bukken laat staan tillen. Verwacht wel einde deze week misschien weer normaal te kunnen lopen. (hoop ik)

Zal een week uit de running & no sqauts of lifts echt vreselijk tegen zitten. Het is een week gains, maar weet ook dat mensen vaak zeggen, dat het in week 3/4 pas wat gaat doen i.v.m. lange esters.
 
Als het een week is kun je wel doorgaan indd.
Het werkt gewoon zodra je het inspuit..
 
Dan ga ik het tot einde deze week aankijken. Mocht het ruk zijn stop ik met de kuur. Is er dan nog een nakuur of verzorging nodig?
 
Dan ga ik het tot einde deze week aankijken. Mocht het ruk zijn stop ik met de kuur. Is er dan nog een nakuur of verzorging nodig?

Vergeet niet dat er bij vrijwel alle oefeningen rug meewerkt, om te stabiliseren of er komt druk op of je nu zit of staat tijdens de oefening dat maakt geen rug ow ruk uit:rolleyes:
Sterkte met je herstel, gelukkig heb je het overleefd en zijn de vroegere eiersnijders ook niet meer van toepassing zo kan je ook weer denken eh!
 
Stoppen. Nakuur na twee injecties zou ik niet doen. Mocnt het meevallen begin je gewoon weer.

Dit inderdaad, gezondheid eerst en als je toch niet 110% kunt geven in de gym heeft het ook geen zin om AAS te gebruiken.
 
Besloten te stoppen met de kuur. Herstel voordering is niet optimaal helaas.

Bedankt voor de info
 
Sterkte met je herstel!
 
Ik heb enkele maanden geleden met een oefening van de brandweer mijn onderrug gekneusd (stuitje).
Dat heeft 6 weken geduurd voor ik weer normaal kon trainen.
 
Hebben de dokters niet verteld hoeveel tijd je nodig hebt om te herstellen? Aan de hand daarvan zou ik een beslissing maken.
 
Back
Naar boven