MuscleMeat

Ruimte voor positieve berichten over Marrokanen

Status
Niet open voor verdere reacties.
StillStrong zei:
"Dat generaliseren wat sommigen hier doen, moet je eens even na gaan dat die ouders van die k*t marokkaantjes dit land samen met jullie ouders hebben opgebouwd. Dus let op hoe je generaliseerd."

HAHAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!

oh ja: HAHAHAHAHAHAHAHAHA sukkel

ondankbaar. ongenuanceerd en dan vraag je je af waarom allochtonen "allemaal" een uitkering hebben ;)

leg jij mij eens uit waarom er nu meer mensen uit polen hier heen komen? euh? euh? duh? euh?
twijfel niet aan mijn kennis, als ik dom was zou ik die discussie niet aan gaan, ik ben 20 en ik zit op de heao dus zo dom kan je me nou ook weer niet noemen, en ik weet vast en zeker meer van nederland dan de helft op dit forum.

Wat is dat man, jullie zijn altijd zo simpel in afkraken maar fouten erkennen doen jullie niet?

Bang voor een groepje maroc's, dat ze er hiermee in nederland niet mee overweg kunnen is toch echt te erg voor woorden.

Ik herhaal alleen woorden die door bepaalde mensen gezegd zijn, meer niet, ik denk er precies het zelfde over als de rest, harder optreden, geef ik jullie groot gelijk in. En een media hype, nogmaals: Ali B steelt uit huis. -> voor allochtoon
Een onbekende man steelt uit huis.-> voor nederlander
dat is wat ik bedoel. En daar zie je het verschil al.
ook laatst poste over dit onderwerp, voor de rest ga ik alleen nog lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven